שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 8 חודשים. 13 באוגוסט 2023 בשעה 3:55

"אתה הולך לזיין לי את הצורה, היום בלילה", היא לוחשת לי באוזן, בהפסקה של כמה דקות בין ישיבה אחת לשנייה וברגע שהילדים נטשו לחדרים שלהם, אחרי ארוחת הצהריים. אנחנו מסתכלים אחד על השניה ונקרעים מצחוק.. "בטח נרדם הרבה לפני זה", אנחנו אומרים בתיאום, "אבל לפחות יהיה לנו את מחר בבוקר", היא מוסיפה.

ובאמת, אחרי שביטלנו את המסעדה והסתפקנו ביציאה לסרט, בלבד, חזרנו הביתה, הרבה אחרי שעת השינה שלה, קצת נשיקות וליטופים והיא נרדמה. הסתכלתי עליה, עירומה ורציתי לגעת בה, לנשק כל מ"מ בגוף שלה, להתמסר אליה, כמו שגבר לא התסמר לאישה. קצת אח"כ, גם אני נרדמתי, מיוחם.

בבוקר, אין עבודה, אין ילדים, רק אנחנו, בלי תוכניות. אני מסתכל עליה, שוב. היא לעולם לא תצליח לראות את עצמה, כמו שאני רואה אותה וזה מבעס אותי, אבל כל מה שנשאר לי לעשות, זה להמשיך לאהוב אותה, להזכיר לה במילים וגם במעשים.

היא מתעוררת ואנחנו נצמדים. אני מחכה לאיזה סימן ממנה או רמז, שהיא רוצה אותי והוא לא מגיע. אני מציע לה, שנצא לשתות קפה, איפשהו. "הדילדו שלי, רוצה לגמור לפני שאנחנו יוצאים?", היא שואלת ובזריזות אני עונה "לא", קצת בתוקפות מעורבת באכזבה. "לא  מתחשק לי לגמור לבד", אני מוסיף.  היא מתבעסת וגם אני. 

"אני רוצה אותך, אבל זה מה שאני יכולה לתת לך עכשיו, אז בבקשה, תסכים לקבל אותי", היא אומרת בקול רועד ואני מנסה להסביר אבל לבסוף אני מסכים. היא מורחת לי קרם ידיים על הזין ואני מתחיל לאונן מולה.

היא מביטה בי ממרחק של עשרים ס"מ, זה מביך ומגרה כלכך. אני מתמסר למגע ולמבט שלה. "מגרה אותי כלכך לראות אותך מאונן ולשמוע אותך גונח ככה", היא מחמיאה לי, זה משחרר לי איזה מעצור בראש ומגרה אותי כלכך.

היא לוקחת את היד הפנויה שלי ומצמידה לכוס הרטוב שלה. "תראה כמה אני רטובה מלראות אותך מאונן", היא אומרת והיא באמת רטובה. האצבעות שלי עוברות על שפתי הכוס שלה ואני בדילמה אם לחדור או לגרות את הדגדגן שלה.

אני מתחיל עם הדגדגן אבל היא מראה סימנים שהיא צריכה חדירה. שתי אצבעות מחליקות לתוכה ואני מזיין אותה, עמוק וחזק, פוגע בכל חדירה בנקודה שמטריפה אותה. אני מנתק מגע עם הזין שלי ומתרכז בה. אני מרגיש את הגוף שלה, מגיב לאצבעות שלי, היא נוטפת ולאט לאט מתחילה לרעוד עד להתפוצצות חזקה.

"תמרח את הגמירה שלי, על הזין הקטן שלך ותגמור בשביל המלכה שלך", היא אומרת, ברגע שסידרה את נשימתה. אני מורח את הגמירה שלה על הזין שלי ומשפשף אותו. המבטים שלנו מצטלבים, עוד כמה שפשופים ואני אגמור על עצמי. 

 

 

sage2k2 - יואוו!!! מעלף.
תודה תודה תודה!
לפני 8 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה לך
לפני 8 חודשים
sage2k2 - מה שמיוחד כל כל בכתיבה שלך שממש אפשר לראות את הכל חי מול העינים!!
לפני 8 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה. הכתיבה שלי באה מהלב ומבטאת גם את האופן שבו אני מביט על העולם
לפני 8 חודשים
ארץ חלומות - סליחה על שאלת הקיטבג מילד בתול שכמוני, אבל מה הקטע של קרם ידיים על הזין?
לפני 8 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תנסה ותבין... חוויית אוננות אחרת
לפני 8 חודשים
אישה מבפנים​(נשלטת) - גמרת אותי, שרפי 😘
לפני 8 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י