לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 7 חודשים. 6 בספטמבר 2023 בשעה 3:20

"דילדו, אני רוצה שתזיין לי את השדיים", היא אומרת וזורקת את הבגדים לרצפה. אני מתפשט בזריזות ועולה למיטה. היא מיד מחזיקה את הזין הרפוי שלי ומזכירה לי שאני רק דילדו כנוע, מתמסר וצייתן. הזין שלי מתקשה ביד שלה והיא מורחת קרם גוף, דמוי קצפת, על שדיה הגדולים. אני מתיישב עליה ומחדיר את הזין שלי בין השדיים שלה ומתחיל ל"זיין"... 

שנים התביישתי לגמור עליה, הרגשתי שזה מבזה אותה, משפיל אותה והרבה לפני שידעתי שאני כנוע, ידעתי שהיא הרבה יותר מחברה זוגתי לחיים, אישתי, אמא של הילדים שלי. אני נכנס לקצב, "מזיין" את השדיים בתאווה ובדיוק אז היא מסתכלת לי בעיניים ואומרת "אתה מזיין לי את השדיים, כי לא מגיע לך לחדור עם הזין הקטן שלך. לכוס שלי, אני רוצה רק זין גדול". 

המילים שלה מטריפות לי את החושים ואני יודע שנקודת האל-חזור ממש קרובה. "את מרשה לי לגמור?", אני גונח, "כן, דילדו", היא מאשרת ואני מגביר את הקצב ותוך כמה שניות, מרוקן עליה את הביצים שלי. אני רועד ונופל עליה, מורח את הזרע על על עצמי. אני מתבייש להרים את הראש ולהסתכל לה בעיניים. 

אני מסדיר את הנשימה ומשפיל מבט. היא מרימה את הראש שלי, עד שהמבטים מצטלבים. "תודה, דילדו", היא אומרת והפנים שלה קורנות מאושר. "תודה לך", אני עונה ונשכב עליה, בחיבוק.

sage2k2 - וואוו איזו עוצמה של מיניות ואיזה תקשורת מינית מטורפת!
לפני 7 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה 😘
לפני 7 חודשים
לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - בדיוק זה. תקשורת מינית מדהימה!
לפני 7 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, יקירה. הרבה מזה בזכותך
לפני 7 חודשים
לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - 💜
איך אני קשורה לזה? 😮
לפני 7 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - את תמיד יודעת להגיד את המילים הנכונות
לפני 7 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י