לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 7 חודשים. 3 באוקטובר 2023 בשעה 3:29

החופשה הקצרה שלנו, עומדת להסתיים. קמנו מוקדם, אפילו לפני השעון המעורר. הכל כבר ארוז ומוכן ולדרך הארוכה הביתה. היא נצמדת אליה, מחובקים, מכורבלים, מתנשקים... "אתה יודע מה לא עשית כל החופשה הזאת, דילדו?", היא שואלת בהפתעה. "לא, מה לא עשיתי", אני עונה בלחץ. "לא ירדת על הברכיים ואוננתי מולי, כמו דילדו כנוע ומושפל שאתה", היא עונה והמילים שלה מעיפות אותי למקומות רוויי תשוקה וחרמנות.

"דילדו, אתה רוצה להבוא איתי למקלחת ולאונן מולי, מול התחת הגדול שלי, שמטריף אותך?", היא שואלת ואני עונה, "כן, כן", בהתלהבות עלובה ופתטית. אני מרגיש את הרטיבות מתחילה לנזול בין רגליי וזה מוריד אותי, עוד יותר נמוך. היא מחייכת חיוך זדוני כזה ואומרת, "דילדו, אם אתה רוצה לזכות לאונן מולי, אתה צריך לספק אותי, שתי אצבעות, זיון עמוק וחזק".

אני מעביר יד בין הרגליים שלה והיא רטובה, מוכנה לחדירת אצבעות, כי זה הכי טוב, שהיא יכולה לקבל מדילדו כנוע, כמוני. האצבעות מחליקות לתוכה ומיד מוצאות את הנקודה הנכונה. אני מזיין אותה חזק ומהר, כמו שהיא ביקשה. כל המהות האנושית שלי, מתרכזת בשתי אצבעות, כאילו עתיד העולם, תלוי בשתי האצבעות האלה, שחייבות לספק אותה.

היא גונחת ומתמסרת למגע שלי, "כמה טוב, אתה עושה לי, דילדו כנוע שלי", היא גונחת, "אני אוהבת, דילדו, שאתה כזה צייתן ומתמסר", היא מוסיפה וכל מילה מציתה בי תשוקה עוצמתית יותר ויותר. אני מרגיש שאני מאבד כל מעצור והופך לשלה, בצורה טוטאלית, משהו שאי אפשר להסביר ורק כנוע בנשמה, יוכל להבין על מה אני מדבר. 

היא מגישה לי את השד הקרוב לפה ואני מתחיל פינוק פטמה, כמו שהיא כלכך אוהבת. ליקוק, מציצה, נשיכה,  בסדר רנדומלי והאצבעות ממשיכות לחפור בתוכה והכל רטוב וסמיך בין הרגליים, אני יכול להריח את החרמנות שלה וזה מטריף אותי. אני מרגיש את הכוס שלה רפוי כלכך ואת הגוף שלה, נכנס לרעידות מבסרות אורגזמה. אני מגביר את הקצב והיא מתפוצצת על האצבעות שלי, בבכי ואז בחיוך וצחוק שממיסים לי את הנשמה וגורמים לי להיות עוד יותר כנוע ומסור.

כשהיא נרגעת מהאורגזמה שלה, היא מסתכלת עליי עם חיוך על הפנים ושואלת, "איך הדילדו שלי ירצה לגמור? על הברכיים במקלחת או לזיין אותי בדוגי ולגמור מהר כי אתה לא עומד בפני התחת שלי?", אני בדילמה קשה... מצד אחד, אני צריך את הכניעה וההשפלה שלרדת על הברכיים ולאונן במקום לזיין, מצד שני, אני יודע שצריכה זין וכמה זה מרגש אותה, כשאני גומר בתוכה. "אני רוצה לזיין אותך בדוגי, בבקשה", אני אומר בקול מתרגש ובביישנות. 

אני מרטיב את הזין שלי עם מיצי הגמירה שלה והיא יורדת על ארבע ומבליטה את התחת הגדול שלה מולי. אני חודר, תופס אותה מהקפלים ומזיין אותה בכל הכוח. "תודה שאת מרשה לי לזיין אותך עם הזין הקטן שלי", אני אומר בהתרגשות ומיד מחמיאה לי, "דילדו, אני אוהבת את הזין הקטן שלך, שעושה לי כלכך הרבה טוב". אני מגביר את הקצב. מהר, חזק, עמוק. נקודת האל חזור מתקרבת בצעדי ענק... "אני יכול לגמור?", אני שואל בגניחה חייתית והיא, כמובן מרשה. כמה שניות אחרי האישור שלה, אני כבר לא מצליח להתאפק ומרוקן את הביצים לתוכה.

שעה אח"כ, כבר נהייה על המונית בדרך לתחנת הרכבת ומשם עוד רכבת, טיסה, מונית שירות ועוד מונית, עד שנגיע חזרה הביתה, דקות אחרי שיתחיל יום חדש.

לוליטהשלך - איזו זוגיות נפלאה יש לכם, ואתה כותב מהמם, תודה
לפני 7 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, מעומק הלב. לא תמיד קל, לשתף את האינטימיות הזאת, אבל תגובות כאלה, תמיד עוזרות. תודה שאת קוראת ומפרגנת
לפני 7 חודשים
לוליטהשלך - אוהבת לקרוא אותך. זה סוג הזוגיות שמציף בי הרבה רגשות, הפתיחות שלכם והיכולת של כל אחד להיות הוא בתוך הזוגיות, מעוררת בי רצון לכזה גם :) תודה
לפני 7 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - 💚💚💚💚💚💚💚💚
לפני 7 חודשים
ארץ חלומות - אני לא יודע למה אבל אני מדמיין את גראסמין מאלאדין הגרסה העברית החדשה כשאני קורא את זה
לפני 7 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - גדול... תרגיש חופשי להתפרע במחשבות
לפני 7 חודשים
sage2k2 - אהובים שאתם!
אפשר ממש לשמוע אותה אומרת ולהרגיש את החום מתפשט בך מהריגוש ובפה את הרטיבות שלה!
אתה מוכשר במלים כמו הטוב שאתה גורם לה !
לפני 7 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה על התגובה, הלכתי להסמיק
לפני 7 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י