לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 חודשים. 16 בינואר 2024 בשעה 6:33

את החלק הראשון העלתי יום לפני שהמציאות שלנו התהפכה, אז הגיע הזמן להעלות את החלק השני. 

 

 

היא מגיעה הביתה מהעבודה ובשיחה בחדר השינה, היא מנסה למצוא תירוצים לבטל את האירוע המתוכנן, אבל אני משכנע אותה. הילדים אוכלים ארוחת ערב ואנחנו נכנסים להתקלח. אני מגלח אותה, מסבן, חופף, שירות מלא. אפשר להריח את החרמנות שלה וזה מטריף אותי. אני מת לגעת בזין הנוטף שלי ולגמור תוך כמה שניות, מושפל וכנוע, אבל אני מתאפק. "את כלכך יפה וסקסית", אני אומר לה, כשאני מנגב את הגוף של, אחרי המקלחת. היא מחייכת בביישנות. את הבגדים היא כבר הכינה על המיטה והיא מתלבשת בזריזות מתאפרת שמה בושם וההתרגשות מתעצמת. אני מביט בה מהצד, לא אומר מילה. יש מצב שכל נגיעה, תוביל אותי להתפוצצות. רק המחשבה על הסיטואציה הזאת, מעוררת בי ריגוש עצום.

הילדים מתארגנים לשינה, אחרי מקלחות, צחצוח שיניים והם במיטות, קוראים ספר. אנחנו נפרדים מהם לשלום, מזכירים לא לעשות באלגן בבית ובטוח לא לפתוח את הדלת לזרים ושאר הנחיות. באוטו, היא תשאל שוב, אם זה בסדר ואני אחזור ואומר, שזהממש ממש בסדר ושאני מתרגש לא פחות ממנה. בדרך, היא שותה בירה כדי להכהות את הלחץ, אני שם מוזיקה שתשחרר קצת את האווירה ואנחנו יוצאים למיקום המפגש, ללא פקקים.

"הגעת ליעד", הוויז מעדכן ואני מחנה את האוטו. הוא מחכה לה בחדר ואנחנו נפרדים בחיבוק גדול ונשיקות. "תהני, אהובה שלי, תעשי את כל מה שאת לא עושה איתי ואני אהייה כאן להמשיך לאהוב אותך הכי בעולם". "תודה", היא אומרת בביישנות ויוצאת מהרכב. אני מסתכל על האישה שלי, האהבה של החיים שלי, מתקרב לחדר לפי שעה, להזדיין עם גבר אחר... כשהיא יוצאת משדה הראייה, אני יוצא לקנות לי קפה.

אני לא זוכר כמה זמן עבר, אבל גם כשזה הכל אצלי בראש, אני ממש מרגיש את ההתרגשות העצומה. החרמנות מציפה אותי ולא יודע מה לעשות עם עצמי. פתאום הטלפון מצלצל... "דילדו, המאהב שלי רוצה שתבוא לראות איך הוא מזיין אותי בדוגי", היא אומרת בקול שמח כזה ואני בהלם מוחלט, אבל אני הולך למיקום המדוייק שהיא ציינה. הדלת נפתחת ואני שומע אותה גונחת בקולי קולות, "הזין שלך כלכך גדול, אתה מזיין אותי יותר טוב מבעלי". רק מהמחשבה הגוף שלי נכנס לאטרף. אין לי מושג איך הייתי מרגיש ומגיב, אם זה היה קורה במציאות... 

אני מתקרב ומנסה לראות טוב יותר אבל לשמור על מרחק , לא להפריע ובעיקר לא להיות חלק מהסיטואציה. אני רואה אותו מזיין אותה, כמו גבר אמיתי, כמו שאני תמיד מדמיין שגבר צריך לזיין אישה. היא גונחת חזק ולא חוסכת בתיאורים שמשפילים ומגרים אותי יותר ויותר. "בוא לכאן, דילדו", היא פוקדת ואני רץ אליה, יורד על הברכיים ובדיוק אז, הוא יוצא ממנה, שולף את הקונדום וגומר לי על הפנים.

אני מרגיש את הזרע החם שלו, נוזל לי על הפנים, אני מרגיש את ההשפלה, הופכת אותי לקטן, על גבול הבלתי נראה. הם צוחקים ונראים מרוצים והיא מראה לי את כל הקונדומים המשומשים. "שמרנו לך לקינוח", היא אומרת והם צוחקים. אני אומר "תודה" ומשפיל מבט. 

"פה גדול, דילדו", היא פוקדת ומרוקנת קונדום לגרון שלי. הזרע מר ואני בולע הכל. אני מרגיש כלכך עלוב, מושפל, כנוע ומגורה. יש מצב שבשלב הזה, כבר גמרתי בתחתונים. "הדילדו שלי, רוצה עוד?", היא שואלת בחיוך ואני עונה "כן". עוד קונדום, מתרוקן לי בגרון ואני בולע הכל, בתאווה. המאהב שלה מתלבש ומתארגן ליציאה. הוא מחבק אותה ומנשק אותה בלהט, "נקבע שוב בקרוב", הוא אומר לה בקול מספיק חזק, שגם אני אשמע. "תודה, דילדו, היה לי כיף, לזיין את אישתך, היא מוצצת מעולה, כדאי לך לנסות", הוא אומר ויוצא מהחדר. 

אני משפיל מבט ומחזיק את עצמי, לא לבכות. "בוא דילדו, אני מרשה לך ללקק לי את הכוס", היא אומרת ואני מיד מתקרב ומלקק את הכוס הפעור שלה, הרטוב, טעמים של קונדום וזרע, מצטרפים לטעם הגמירה שלה שאני כלכך מכור אליו. היא מצמידה לי את הראש ומשפשפת עד שאני מרגיש את האורגזמה שלה מתפרצת לי ישר לפה. 

היא מתלבשת ואנחנו יוצאים הביתה. בדרך, לא אומרים כלום, היא מחייכת כמו מישהי שגמרה בלי סוף, אני לא יודע איך להכיל את כל הרגשות האלה, אז אני שותק. בבית, הילדים ישנים, אנחנו נכנסים להתקלח. אני מסבן ושוטף אותה, אח"כ מנגב ואנחנו נכנסים למיטה ונרדמים מחובקים.

אישה מבפנים​(נשלטת) - שרפי יקירי, מאחת לכם לממש בדיוק
כמו שכתבת. מאחלת את זה גם לי 😘
לפני 3 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - 😘😘 תודה רבה, נשמה טובה
לפני 3 חודשים
Brilliant​(שולטת) - מדהים!
לפני 3 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה
לפני 3 חודשים
sage2k2 - מגרה ככ שרפי...
חבל על הזמן של ללכת לקנוץ קפה אפשר שכם לך תחכה הנאה בחדר צמוד...
לפני 3 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - רעיון מעניין, אבל העונג שלה, הוא הדבר החשוב
לפני 3 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י