בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני חודשיים. 27 בפברואר 2024 בשעה 6:22

"אני הולכת לישון", היא אומרת כשהפרק הסתיים. "אני עוד מעט אבוא", אני אומר. כמה דקות אח"כ, היא מתקשרת ומבקשת שאבוא להיות איתה קצת. אני מכבה את הטלוויזיה ובא. אני נכנס לפוך והיא מחייכת. "סליחה שהפרעתי לך, אבל אמרת שאני אקרא לך אם אני מתגעגעת", היא אומרת וחושפת את שדיה הכבדים. אני יונק פטמה ואני מרגיש את הגוף שלה מגיב ברעב.

"תרגיש מה עשית לי מקודם, שנישקת אותי על הספה", היא אומרת ומובילה את היד שלי אל בין רגליה. התחתונים לחות ואני מעביר אצבעות לאורך הכוס שלה. "מתי גמרת עליי פעם אחרונה?", היא שואלת ואני עונה מיד "היום. גם התלבשתי והרגשתי כלכך סקסי". "אני בטוחה שהיית יפה וסקסי, גבר שלי", היא אומרת ואני מרגיש שהיא באמת מתכוונת לזה.

"אני יכולה לספר לך משהו?", היא שואלת במבוכה. "בטח, את יכולה לספר לי הכל", אני עונה והגלגלים במוח מתחילים לעבוד. "כשעשיתי סדר בחדר, מצאתי את הקונדומים שלך וזה עשה לי חשק להזדיין עם גברים אחרים", היא אומרת בחשש ואני מיד מרגיע אותה ואומר בצורה ברורה שזה ממש בסדר, שהיא תזדיין עם גברים אחרים ושרציתי להציע לה ופחדתי שהיא תחשוב שאני לא רוצה אותה.

אני מנשק אותה והנשיקה מובילה לרצף נשיקות לוהטות ומחרמנות. "מתחשק שתזיין אותי עם קונדום, כאילו אתה המאהב שלי", היא אומרת כשאני מנשק לה את הצואר והיא כולה מיוחמת. אני לוקח קונדום ומלביש על הזין הקשה שלי. היא משכיבה אותי על הגב ועולה לרכב. אני מביט בה והיא מדהימה אותי בפרץ התשוקה הזאת. היא רוכבת על הזין שלי בלי שום פחד ובלי שום בושה וזה מטריף אותי, במיוחד שאני כמעט ולא מרגיש כלום, בגלל הקונדום העבה במיוחד.

אני מרגיש את החייתיות שלה וזה מטריף אותי, אני מרגיש שהזין שלי קשה, למרות שאוננתי בבוקר והכל מושלם אבל אז, אני מרגיש שאני עומד לאבד שליטה וגומר. "לא, לא, לא" אני בוכה והיא מחבקת אותי. "זה בסדר, העיקר שעשיתי לך טוב". אני משפיל מבט ומתבייש להסתכל עליה, "זה לא בסדר, מגיע לך יותר מזה, מגיע לך להיות מסופקת", אני אומר בעצב. "אתה יכול לשקוע בעצב ואתה יכול לקחת את עצמך ולהראות לי כמה אתה רוצה אותי ותספק אותי בדרך אחרת", היא אומרת ומרמזת למה היא מצפה ממני לעשות.

"אני רוצה אותך, אני מיוחם עליך, אני כלכך צריך לספק אותך ולדעת שאני עושה לך טוב", אני אומר ומנשק אותה. "תראה לי כמה אתה רעב למלכה שלך", היא מעודדת אותי ואני חופן את השד הרחוק ואת הקרוב, אני יונק בתאווה. אני מצמיד אצבע לדגדגן שלה ומתמסר לתגובה שלה, איפה לגעת, באיזו עוצמה, באיזו מהירות והיא מסמסרת למגע שלי. לאט לאט ועם הרבה סבלנות, האורגזמה שלה, נבנת ומתגברת עד פורקן. אני עוטף אותה בחיבוק, עד שהיא נרגעת. "אתה כזה דילדו טוב, אף גבר לא יודע לגעת בי כמוך", היא אומרת וזה מרגיש לי אמיתי ומחזק לי את האגו. כמה שניות אח"כ היא צוללת למזרן ונרדמת.

אישה מבפנים​(נשלטת) - אהובים, כל כך כיף לקרוא את הזוגיות שלכם.
מפנטזת שרונית תפתח רצונות כאלה לשלב
גברים אחרים בחייה ❤️
לפני חודשיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה. סבלנות, אולי גם זה יגיע. לבינתיים קראתי, שיש התפתחויות חיוביות
לפני חודשיים
שלג באביב - מקסים כל כך. אוהבת את התיאורים שלך.
לפני חודשיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה וזה מאוד משמח אותי לדעת
לפני חודשיים
good woman​(נשלטת) - אתם מדהימים.
לפני חודשיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה
לפני חודשיים
fatiefairy - איך אני אוהבת לקרוא אותך ♥️
לפני חודשיים
שרף אורנים​(אחר) - איזה כיף לדעת 😍 תודה רבה, זה ממש לא מובן מאליו
לפני חודשיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י