לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני חודשיים. 15 בפברואר 2024 בשעה 6:16

היא שוכבת בצד שלה במיטה ואני יושב בקצה המזרון. "תסתכל עליי, דילדו ושלא תעיז לגעת בעצמך" היא אומרת ומסירה את השמיכה. היא עירומה ומלטפת את הדגדגן שלה. "אתה מת לגעת בי, דילדו", היא אומרת בחיוך מזלזל ואני בולע את הרוק ומסמן "כן" עם הראש. "כדאי מאוד שתענה במילים, דילדו, כנוע ומושפל שלי", היא נוזפת ואני מיד מתקן "כן, המלכה, אני כלכך רוצה לגעת בך".

"אתה לא יכול לעזור לי עכשיו, דילדו ואתה יודע בדיוק למה", היא מקניטה אותי. "כי יש לי זין קטן ואני גומר מהר", אני עונה וכל מילה מרעידה לי את הנשמה. "באמת יש לך זין קטן ואתה גם גומר מהר, אבל זה בגלל, שאתה מטורף עליי ולא יכול להתאפק, שאתה בתוכי", היא אומרת ומיד מוסיפה, "בדרך כלל, אני אוהבת את הקטן שלך, אבל היום אני צריכה זין גדול כמו המאהב שפעם היה לי, כשהזיינתי עם מי שרציתי". אני משפיל מבט והיא מיד נוזפת, "אל תוריד את העיניים שלך ממני, אני יודעת שזה מחרמן אותך, דילדו סוטה שלי", היא אומרת ופוקדת "תגיד את זה".

"מחרמן אותי לחשוב עליך מזדיינת עם גברים אחרים, כי אני דילדו כנוע ועלוב", אני אומר בקול רועד ומסתכל לה בעיניים. היא מחדירה כמעט את כל היד ומזיינת את עצמה. היא גונחת ומספרת לי כמה היא אוהבת את הזין הגדול שלו ושהוא מזיין אותה פעם אחר פעם, בתנוחה כזאת וגם אחרת. היא מספרת לי שהוא אומר לה שהיא מכורה לזין שלו, שהיא צריכה את הזין שלו כי בעלה לא מסוגל לספק אותה. 

הזין שלי עומד קשה ונוטף, אני מת לגעת בעצמי ולגמור, לפרוק את כל החרמנות הזאת אבל היא אסרה ואני מבצע. הזמן עובר והיא ממשיכה לזיחן את עצמה עם האצבעות ולגנוח, מילים שמשפילות ומחרמנות אותי בו זמנית, עד שהיא מתפוצצת וצועקת את האורגזמה שלה. הלב שלי דופק כמו משוגע ואני מביט בה בשקט, עד שהיא נרגעת.

היא מתרוממת, מתיישבת ומחמיאה לי, "אני גאה בך, דילדו, שלא אוננת. אני גאה בך שאתה ממושמע. "מגיע לך פרס", היא אומרת ומקרבת את האצבעות שהיו עמוק בכוס שלה. "אני מרשה לך להריח אותי, דילדו. רק להריח", היא אומרת ואני ציפיתי ליותר אבל ממלא את הריאות שתי באוויר מהול בריח הגמירה שלה. "אתה כלכך סקסי, כשאתה מרשה לעצמך, להיות כלכך כנוע ומושפל, כי זה מה שאתה שאתה", היא אומרת ואני פורץ בבכי. היא מחבקת אותי עד שאני נרגע.

"אולי מגיע לך, עוד קצת, דילדו, מה אתה אומר"? היא שואלת  ואני עונה בתחנונים, "כן, כן, המלכה, מגיע לי עוד, בבקשה". היא מחייכת ומקרבת את האצבעות לפה שלי, "תלקק", היא פוקדת ואני מוציא לשון רעבה ומלקק אותה בתאווה חסרת גבולות. "מספיק", היא יורה לכיווני ואני מאוכזב. "אני רוצה אותך בתוכי, דילדו", היא אומרת ומיד מוסיפה, "אבל אני סופרת, אם לא תספיק לגמור, בעיה שלך, תראה לי כמה מהר, אתה יכול לגמור".

אני עולה עליה ומחדיר את הזין המגורה שלי לכוס הפעור והרטוב שלה, אני מזיין אותה, בכל הכוח, והיא מתחילה לספור 7.... 6... אני מגביר את המהירות והיא אומרת שהיא לא מרגישה אותי בכלל, אחרי שהיא קיבלה זין גדולה והספירה ממשיכה..  5...  וזה כבר מספיק, אני מרוקן את הביצים הכואבות שלי בתוכי ונופל עליה. היא מחבקת אותי, עד שאני מסדיר את הנשימה.

"כל הכבוד, דילדו שלי, עכשיו מגיע הפרס האמיתי... תנקה אותי, אבל עם הלשון, כמו שאתה כל הזמן אומר לי שאתה רוצה.", היא אומרת והלב שלי עוד רגע יוצא מהגוף שלי. אני מרגיש כלכך מושפל ומובך, אבל ביקשתי את זה ועכשיו, הגיע הזמן לבצע. אני מלקק לה את הכוס , הזרע שלי עם הגמירה שלה וזה מטריף אותי. אני מלקק אותה ביסודיות ובתאווה שמדליקה אותה. "אתה בטח מפנטז, שזה הזרע של הגבר האמיתי, שזיין את האישה שלך", אומרת בחצי צחוק וזה מעציד לי את הזין, כאילו לא גמרתי, לפני כמה דקות.

 

 

 

 

 

* גילוי נאות, מדובר בשילוב של פנטזיה ואירועים שונים שקרו במהלך השנים.

sub fairy​(אחרת) - כתוב נהדר
לפני חודשיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה
לפני חודשיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י