לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני חודש. 18 במרץ 2024 בשעה 2:35

"את הולכת לגמור לפני השינה", אני לוחש לה באוזן, באמצע הפרק של גברת מייזל המופלאה. "באמת", היא עונה בהפתעה. "כן, ככה החלטתי", אני עונה בצורה ברורה והיא מחייכת ומסכימה.

הפרק מסתיים ואנחנו הולכים לחדר השינה. היא נכנסת למיטה עירומה ואני מצטרף אליה. מרגש אותי לראות אותה עירומה. "את כלכך יפה וסקסית", אני מחמיא לה והיא מחייכת במבוכה. "מתחשק לי רק להתכרבל עכשיו", היא אומרת וקצת מורידה לי, "אבל אני גאה בך, שהצעת", היא מוסיפה ומדביקה לי נשיקה ארוכה ורטובה. אנחנו מתלטפים ומתנשקים ובסוף הולכים לישון.

היא נרדמת תוך שניות ואני שוכב לי מתוסכל ולא יודע כלכך מה לעשות, אז אני מנסה למלא לי את הראש במחשבות חיוביות שיעלימו את כל המחשבות הרעות, עד שאני נרדם.

באמצע הלילה, אנחנו מתעוררים להשתין במין תאום מוזר שכזה. היא נצמדת אליי. אני מלטף ומנשק אותה, במקומות שונים בגוף, במין רעב שלא יודע שובע, רעב שזקוק לתשומת לב. "דילדו, אני חושב שעכשיו אני רוצה לגמור על האצבעות שלך", היא אומרת ומפסקת רגליים.

אני מעביר אצבע על שפתי הכוס שלה ומרגיש את הרטיבות שלה. אני מחדיר אצבע ומיד מוצא את הנקודה שמטריפה אותה וסוחטת ממנה גניחות. כשהגוף שלה מראה סימנים של התמסרות, היא מבקשת שאוציא את האצבע ואגרה לה את הדגדגן.

אני כמובן, מבצע ומעביר את האצבע לדגדגן שלה וכל נגיעה מטריפה אותה. אני מרגיש את הזרמים שהדגדגן מעביר והגוף שלה מגיב בתנועות בלתי נשלטות. אני ממשיך בתיאום עם הגוף שלה ומגרה לה את הדגדגן, עוד ועוד, עד שההתפוצצות מגיעה, לאט ועם הרבה סבלות... היא רועדת כולה והבכי המשחרר נפלט. אני עוטף אותה בחיבוק גדול והיא לאט לאט נרגעת ומסדירה את הנשימה.

"דילדו, עכשיו תורך, אני רוצה שתגמור על הברכיים ליד המיטה", היא אומרת-דורשת. "המלכה, את מרשה לי להשתפשף בך, קצת, קודם?", אני מבקש בחוסר ביטחון והיא מחייכת ומאשרת. אני משתפשף את הזין שלי על שפתי הכוס שלה. כלכך קרוב ואסור לחדור. כלכך מגרה, כלכך משפיל ומטריף.

אני יורד ממנה ונשכב לצידה. מנסה להסדיר נשימה, להחזיר כוחות ובעיקר לעקב את הגמירה. היא מחזיקה לי את הזין ומיד אני מרגיש אותו מתקשה. "אני אוהב שאת מחזיקה אותי מהזין, אני אוהב להרגיש שלך", אני אומר לה בקול חלש ומיוחם. "אתה שלי, דילדו, אתה כלכך שלי ורק שלי. אתה הדילדו הכנוע והצייתן שלי", היא אומרת ואני בטירוף חושים. 

הזין שלי מטפטף, היא מגישה לי את כף היד ובלי מילה, אני מלקק את נוזל הזרע ממנה. מבלי לשים לב, אני משתפשף לה על היד, כאילו מזיין את היד שלה. "דילדו, אתה כזה כנוע ומופשל וזה מגרה אותי. תזיין לי את היד כי אני לא מרשה לך לחדור לכוס שלי. אתה יודע שאני צריכה זין גדול ואת הקטן שלך, אני לא ארגיש", היא אומרת ויודעת שהיא נוגעת בדיוק בנקודות שמפעילות אותי. 

אני ממשיך לזיין את היד ומתחיל לפלוט גניחות ללא שליטה. רגע לפני הגמירה, אני מתחיל לרעוד כולי ואני נשכב לצידה, הזין בין הרגליים שלי ואני רועד בזמן שהזרע נפלט ונשפך עלי. אני ממשיך לרעוד ואז גם מצטרף הבכי. היא עוטפת אותי ומרגיעה. "כל הכבוד, דילדו", היא מחמיאה לי. אני מנקה את היד שלה משאריות זרע והיא קמה להתלבש לעבודה. אני אשכב במיטה והרגיש את הרעידות בגוף שלי עוד זמן מה, עד שאצטרך לקום ולארגן את הילדים לבי"ס.

חסידה חולת אהבה​(נשלטת) - כל כך מדליק ומטריף ומגרה. אהבתי מאוד. התיאורים שלך ממש מכניסים לחוויה ולדימיון כמו נותנים הצצה אליכם וזה ממש מרטיב.
לפני חודש
שרף אורנים​(אחר) - איזה כיף לקבל כזאת הודעה. תודה רבה. מאוד לא מובן מאליו... שמח מאוד שהתחברת לסגנון
לפני חודש
חסידה חולת אהבה​(נשלטת) - באהבה ❤️ התחברתי זה לא מילה מספיק גדולה בשביל לתאר את החושות חחחח
לפני חודש
שרף אורנים​(אחר) - איזה כיף... ממש שימחת אותי! תרגישי חופשיה לנסות להסביר 😍
לפני חודש
Hanuman - מהמם ממש
לפני חודש
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה
לפני חודש
ממתק צילי חריף - ❤️ איזו מלכה
לפני חודש
שרף אורנים​(אחר) - מלכת עולם...
לפני חודש
האצילות מחייבת - אתם זוג נפלא...שניכם
לפני חודש
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה 😘
לפני חודש

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י