לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני חודש. 20 במרץ 2024 בשעה 3:40

יכולתי לשמוע את נקישות העקבים מהפוסט בבלוג שלה. יכולתי לדמיין אותי יושב בפינה ומסתכל עליה עוברת, מביט בתאווה ברגליה עטופות בגרביונים שקופים. יכולתי לדמיין את ריח הבושם שלה ממלא לי את הריאות, כשהיא עוברת במסדרון דמיוני. אין לי מושג איך היא נראת אבל מה זה משנה?! את הטריגר היא הפעילה... 

היא ספרה לי שהיא צדה גברים, שיספקו את הרעב המיני שלה ואני לא בדיוק גבר כזה. אני גבר מתמסר. אני לא יכול לדמיין את עצמי, נכנס איתה לתא שירותים ומזיין לה את הצורה, או מזיין אותה בעמידה, באיזו סמטה חשוכה. אבל אני יכול דמיין את עצמי על הברכיים, מלטף לה את הרגליים, מנשק את העקבים שלה ומכניס ידיים מתחת לשמלה ומתמסר לרטיבות בתחתונים שלה. 

היא סיפרה לי שאין סיכוי היא תגמור ככה, אבל אצלי בראש, אני אתמסר אליה והיא תתמסר אליי וביחד, נוביל אותה לאורגזמה כזאת, שהיא לא חוותה מעולם ואני לא עף על עצמי, אני מחוסר ביטחון בצורה מוגזמת בכל מה שקשור לגבריות אבל עמוק בלב שלי, זה מה שאני רוצה, שהיא תגמור על האצבעות שלי, זה גם ממש בסדר, אם היא תגמור לי על הפנים, הזין גם ככה מחוץ לתחום ולא רלוונטי.

כל המחשבות האלה, הסיחו את דעתי מהעבודה שהצטברה על שולחני, אבל לא יכולתי להתאפק יותר ומצאתי את עצמי על הברכיים בתא השירותים במשרד, משפשף את הזין שלי ומדמיין את רעש העקבים, את המגע הנעים של הגרביונים שלה וריח החרמנות שנוטף ממנה. דמיינתי אותה גומרת על האצבעות שלי, על הפנים שלי.

רגע לפני שהיא הולכת לעניינה, היא מצווה עליי, לשלוף את הזין ולאונן מולה. אני על הברכיים, בדיוק כמו עכשיו משפשף את הזין שלי בזמן שהיא מסניף את הגמירה שלה ומשפיך לה על הנעליים או הגרביונים (או גם וגם). עד שאני אסדיר את הנשימה, היא כבר תהייה בדרך חזרה למשרד.

חלקה כאישה​(אחר) - כל אחד מכם נאמן למילה להתמסר , רק כל אחד בדרכו , בדרכה
התמסרות מבורכת
לפני חודש
שרף אורנים​(אחר) - נכון מאוד. תודה על התגובה
לפני חודש
נקשרת ונבעלת​(נשלטת) - 🌹
לפני חודש

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י