לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שבוע. 23 באפריל 2024 בשעה 14:34

"אחרי שיגמר המחזור, אני רוצה לפנק ולשרת אותך", אני אומר לה בצורה מאוד ברורה ובתקווה שזה גם יקרה. היא מחייכת ועונה, "כשהמחזור יגמר, אני אבקש, שתשרת ותספק אותי, אני כלכך צריכה את זה". מיד לאחר מכן, אנחנו מתחבקים ומתנשקים.

"אני הולכת להתקלח ואתה מוזמן לאונן מולי, דילדו", היא אומרת וכאילו קוראת את המחשבות שלי. אני צריך פורקן, אבל לא לבד, אני צריך את האינטימיות הזאת, את החשיפה, הכניעה וההשפלה, אחרת הגמירה היא סתם גמירה, חסרת ריגוש.

המים זורמים ואני נכנס למקלחת, פותח את הדלתות ויורד על הברכיים. זה המקום שלי, זה המקום שאני מרגיש הכי שלם. היא מביטה בי ומחייכת, מלפטת לי את הפנים ואז מסתובבת ומתחילה לחפוף את השיער. היא כאילו מתעלמת ממני וזה מטריף אותי.

הזין שלי קשה ואני מלטף בעדינות כי אני יודע שאני על זמן שאול ונקודת האל חזור קרובה, קרובה מדי. אני מאונן מולה , מעביר את היד על התחת והרגל שלה, מרגיש כלכך קטן ועלוב, במיוחד שהיא אפילו לא מסתכלת עליי.

אני גומר בשקט ומשפיל מבט. אני מתבייש בעצמי, אני מתבייש שאני כזה סוטה עלוב. היא מסתובבת, "תודה שגמרת בשבילי", היא אומרת וחיוך גדול מרוח לה על הפנים. 

הייתי נותן הרבה, היא היתה מסוגלת לעמוד מעליי ולשטוף אותי עם זרם חם ורטוב ממנה, אבל אני משתדל להתעסק בכל הטוב שיש לנו. אני יוצא מהמקלחת וחוזר למיטה. הילדים עדיין ישנים... חג שמח

 

Mommy Dom​(שולטת) - ואוו כל כך מחרמן! היופי שבפשטות ! תודה שאתה משתף 🫠
לפני שבוע
שרף אורנים​(אחר) - תודה שאת קוראת ומגיבה.
לפני שבוע
sage2k2 - זרם חם ורטוב ממנה
.
מאחל ךך שעוד תחווה
לפני שבוע

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י