צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שבועיים. 29 באפריל 2024 בשעה 4:43

חול המועד, הילדים אצל סבא וסבתא, אני הבטחתי לצבוע את הבית והיא עוד מעט תקום ותסע למשרד, כדי לא להפריע לי במלאכה. כבר אור בחוץ ואני מתעורר. הזין שלי קשה, כאילו הכדור שהיה אמור להשפיע בלילה, התחיל לעבוד, רק עכשיו. אני נצמד אליה, מנשק ומלטף אותה בעדינות, מקווה שהיא תרגיש את הזקפה הקשה והנדירה הזאת.

"דילדו, המלכה שלך רעבה לזין", היא אומרת ומתמקמת על ארבע. אני מצמיד את הזין הקשה שלי וחודר. אני ממלא אותה וזה מפתיע אותי כלכך, גם אותה. אני תופס את הקפלים במתניים ומזיין אותה חזק ומהר. אני גוהר עליה ופולט קולות חייתיים. 

בדרך כלל, כבר הייתי גומר, ככה, בדוגי... אני לא מחזיק מעמד בתנוחה הזאת, יותר מדקות מאוד בודדות, אבל אני עדיין קשה וממשיך לזיין אותי כמו חיה מיוחמת. אני עוצר לרגע ומפליק לה על ישבן ימין ואז על ישבן שמאל. עוד הפלקה ועוד, בסימטריה, כמובן.

אני מלטף את התחת הלבן שלה שמעוטר בסימני אצבעות אדומים וחוזר לזיין אותה, חזק ועמוק וזה מפתיע אותי, שנשאר בי זכר לכזאת מיניות... "תמלא אותי, דילדו", היא פוקדת ומחזירה אותי למציאות. אני תופס אותה חזק ומפמפם בכל הכוח. "אני יכול לגמור, המלכה?", אני שואל למרות שהיא ביקשה והיא עונה בקצרה, "עכשיו, דילדו". עוד כמה חדירות ואני מגיע לנקודת האל-חזור ומתפרק בתוכה.

Mommy Dom​(שולטת) - ואווו הטרפת אותי כהרגלך
״דילדו, המלכה שלך רעבה לזין״
זה משפט כל כך מחרמן !
ניצול מושלם לזקפת בוקר ❤️
לפני שבועיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה 😍
לפני שבועיים
shirazbar​(שולטת) - הייתי עונה: ממש לא!! ומסתובבת רק כדי לראות את הפרצוף 🙂
פרצוף מבועת שכעת לא יודע אם להמשיך לנשום בכלל
לפני שבועיים
שרף אורנים​(אחר) - לפעמים, אני גם רוצה שהיא תגיד "לא", אבל האינסטינקט שלה הוא לספק אותי... אנחנו עובדים על זה
לפני שבועיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י