לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שבועיים. 4 ביוני 2024 בשעה 6:12

עבר שבוע מאז אבל זה מרגיש כאילו עברה שנה... זה המשך ישיר לשני הפוסטים "שישי ללא ילדים".

התעוררנו ללא שעון מעורר, יש לנו את כל הבוקר להעביר באיזי, לפני שנסע בצהריים למלון שהזמנתי לנו. היא מזמינה אותי אליה קרוב. אני נצמד אליה, מעביר יד לאורך גופה, מעביר יד על קפליה, שאני כלכך אוהב (והיא פחות, בלשון המעטה).

"אולי ננסה את הצעצוע החדש?", היא מציעה ואני שולף אותו מהקופסא, ואנחנו מנסים לתפעל אבל ללא הצלחה. שנינו מתבעסים אבל כדי לא להרוס את הרגע הזה, היא מזמינה אותי אליה, עוטפת אותי.

"תלבש גרביונים בשבילי, מתחשק לי להרטיב אותך, כמו שאתה תמיד רוצה", היא אומרת ואני מופתע, אבל קם ומוציא גרביונים מהמסתור בארון. אני מותח את הניילון על הרגלים השעירות שלי והמגע הזה, כלכך מטריף אותי. אני חוזר אליה למיטה והיא מלטפת את הרגליים שלי ואני מרגיש צמרמורת נעימה. היא מנשקת אותי ואומרת לי שאני כלכך סקסי וזה מרגש אותי.

אני מרגיש את הגרביונים מתחילים להיות לחים מהזין הנוטף שלי ואז היא עולה עליי ורוכבת עליי, משתפשת על הזין שלי והמיצים שלה מרטיבים אותי וזה משהו שפינטזתי שנים. אני מביט בה מלמטה ומרגיש כלכך שלה, כמו שאני צריך. היא לא מצליחה לגמור ואז היא מבקשת שננסה שוב את הצעצוע. הפעם מצליחים להחדיר אבל לא להרבה זמן, אז היא מקבלת את האצבעות שלי במקום והיא גומרת.

אני לא זוכר אם גמרתי, אבל זה לא ממש משנה, אחרי ארוחת בוקר (מאוחרת) מושקעת יצאנו לדרכנו לאיזור הכי אהוב עליי בארץ. אחרי עיסוי מפרק ומרכיב מחדש, שחייה ורביצה בבריכה, ארוחת ערב מדהימה, נרדמנו, עייפים אך מרוצים.

Out of vanil​(מתחלפת) - איזה כיף 🔥🔥
לפני שבועיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה
לפני שבועיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י