שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 חודשים. 16 ביוני 2024 בשעה 3:30

פוסט ה"השפלה" של shirazbar (הרגישה להפליא) נתן לי חתיכת סטירת לחי והעיף אותי למקום טוב מול המראה ואולי בפעם הראשונה להסתכל על עצמי לעומק ולקבל קצת תשובות.

מאז ומתמיד הייתי חסר ביטחון, תמיד הרגשתי פחות טוב, פחות גברי; המשיכה ללבני נשים, ערערה אותי עוד יותר; פחד מאינטימיות שהוביל לחרדת ביצוע, כשנראה תמשיך ללוות אותי. תמיד הרגשתי שלא מגיע לי להגשים את החלומות שלי. 

מצד שני, תמיד היה לי לב גדול, כזה שרוצה לתת ולהעניק, בלי לקבל תמורה, אהבת חינם כזאת, ששברה לי את הלב, יותר מדי פעמים, אבל האהבה הזאת היא חלק ממני, האהבה הזאת היא הבסיס להכל, אהבה שמייצרת זוגיות, משפחה וגם מיניות. ללא אהבה, אני נטול מיניות וככל שאני אוהב יותר, ככה התשוקה שלי גדלה והצורך להתמסר בוער בי וככל שהתתמסרות והתשוקה בוערות בי, ככה צף לו, הצורך בהשפלה. אפשר לומר שזה לופ כזה, שמזין את עצמו.

אני אדם שצריך להיות בשליטה, כל הזמן, אסור לי להיות חלש ורק בהתמסרות שלי ובצורך לכניעה והשפלה, אני מרגיש שזאת הדרך שלי, לשחרר. הצורך לגעת בנקודות התורפה, לרדת לתחתית, להתמודד עם החולשות והפחדים. 

אם הייתי יכול לחזור אחורה לשנות את החיים שלי, לא הייתי משנה את מי שאני. לא הייתי הופך אותי לחתיך הורס, גבר-גבר כזה, עם זין של כוכב פורנו... לא הייתי מוותר על התשוקות שלי, על המתח בין הגברי והנשי, לא מוותר על ההתמסרות וגם לא מוותר על צורך בכניעה והשפלה. אולי הייתי מנגיש את הצורך המיני שלי, טוב יותר, לאישה שאיתי ונותן לזה, יותר מקום, בחיים שלנו. 

ככל שאני מרשה לעצמי, להיות יותר אני, בלי מסיכות של החיים ה"אמיתיים", להתנתק לכמה זמן מהיותי אבא ועוד כמה ובעיקר, משחרר את כל חומות ההגנה שלי, וחושף את עצמי, הכי כן, הכי פגיע, ככה העונג מטלטל יותר והסיפוק עוצמתי יותר. 

הדרך עוד ארוכה ללמידה, הבנה והגשמה... שבוע טוב ושנדע בשורות טובות

Cuckoldbit - כתבת רגיש ונוגע. בהצלחה בהמשך החיפוש הוא כנראה אינסופי ומלא בתובנות בהמשך. תהנה מהדרך.
לפני 3 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - אכן דרך ארוכה, אבל משתדל ללמוד, להשתפר וגם להנות...תודה רבה
לפני 3 חודשים
שלג באביב - מרגש לקרוא על הדרך שלך שיש בה כל כך הרבה השלמה עם מי שאתה עמוק בפנים.
לפני 3 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה. כל תגובה כזאת, נותנת לי עוד כוחות
לפני 3 חודשים
shirazbar​(שולטת) - אוהבת לקרוא אותך..
מי שלומד הוא זה ששואל, מנסה, עובר תהליך עם עצמו. אין משפט שמסמל קבלה עצמית באהבה מלומר: אילו הייתי חוזר אחורה לא הייתי משנה את עצמי... נייס.

לפני 3 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה לך, למדתי הרבה, בזמן האחרון, מהמילים שלך
לפני 3 חודשים
הברון בכפכפים{זהרורים} - שמרתי את הפוסט פתוח שלא יעלם לי בפיד עד שיהיה לי זמן לקרוא וידעתי למה.
תודה על השיתוף. הלוואי עלי רבע מהאינטליגנציה הרגשית שלך
לפני 3 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - מרגש אותי כלכך לקרוא את התגובות האלה, זה כלכך לא מובן מאליו זה נותן לי כוחות והרבה ביטחון. אז באמת תודה רבה
לפני 3 חודשים
fatiefairy - תודה רבה רבה על השיתוף הכנה. מרגש לקרוא אותך ואת הדרך בה אתה רואה את העולם ועצמך. הניסיון האין סופי הזה לנסות ולהבין את עצמנו (מכניסה גם את עצמי פה :) הוא אחד הדברים המרגשים שיש. המסע הזה שמחדד את עצמנו לעצמנו וכפועל יוצא גם למי שמולנו, הוא קסום, מלמד ומשמעותי. תודה שאתה נותן חור הצצה לעולם שלך ♥️
לפני 3 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה לך, שאת קוראת, עוקבת ומגיבה. כולנו במסע כאן. החשיפה שלי כאן עושה לי טוב , אני מניח שכל מיש כותב כאן, מרגיש ככה. שמח שהמילים שלי מוצאות מקום חם בלבבות של אנשים.
לפני 3 חודשים
sage2k2 - חלק מהדבר הענק הזה שהוא אתה שרפי
זה המתח גברי נשי שבך והלמידה והחיפוש שלך לא לשנות אלא לקבל בדיוק את מה שעושה טוב לך ולזוגתך
אתה נשמה גבוהה מאוד!
לפני 3 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה
לפני 3 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י