לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני חודשיים. 3 ביולי 2024 בשעה 5:31

אני יוצא מהמקלחת ואני רואה שעל המיטה מסודרים פלאג, גרביונים שקופים וסט תחתונים וחזיה. "תלבש בשבילי", היא אומרת ואני דיי מופתע. אני מסיים להתנגב וגורב את הגרביונים. אחריהם, מורח קצת קרם על הפלאג ולאט לאט מחדיר אותו לחור שלי, שכבר שכח את תחושת הפלאג הממכרת. היא מסתכלת עליי וזה מביך אותי ומחרמן בו זמנית. 

אני לובש את התחתונים ואת החזיה. אני לא יודע מה לעשות עכשיו ומה היא זוממת. "דילדו אתה כזה סקסי", היא מחמיאה לי ואני נבוך, תמיד קשה לי לקבל מחמאות. היא מסיתה את השמיכה וחושפת חלק גוף תחתון, עירום. "דילדו, אתה מוזמן ללקק", היא אומרת בחיוך ואני כולי מהופנט. 

אני זוחל אל בין רגליה ומסניף אותה כמו איזה מכור. ריח של חרמנות ממלא לי את הריאות. אני דוחף את הראש ומלקק אותה כאילו זו היתה ארוחת אכול כפי יכולתך. הכוס שלה משוחרר ורטוב וזה מעלה מחשבות, אבל הצורך דוחה את המחשבות ואני כולי מתמסר לטעם ולריח.שלה.

"אני אוהבת שאתה רעב אליי וכלכך צייתן וכנוע" היא אומרת ומלטפת לי את הראש. אני ממשיך ללקק אותה בתאווה שלא יודעת שובע. "אתה מרגיש כמה אני פעורה, דילדו?", היא שואלת ואני מסמן "כן" עם הראש. "אתה בטח חושב שאיזה גבר עם זין גדול משלך זיין את האישה שלך", היא אומרת ואני לא מסוגל לעצור וממשיך ללקק אותה ולשתות כל טיפה שנוזלת ממנה. "הפעם, זה רק הדילדו, אבל אולי בפעם הבאה, תלקק את הכוס שלי, אחרי שגבר אחר זיין אותי במקומך", היא אומרת ואני מפסיק, לא יודע מה להגיד.

היא מנשקת אותי, כשכל הפנים שלי מרוחים במיצים שלה. "גמרתי כלכך טוב מקודם, עם הדילדו ואז עם הצעצוע על הדגדגן. הייתי כלכך חרמנית, שלא יכולתי להתאפק, אבל ידעתי שאתה לא תצליח להחזיק מעמד ותגמור מהר מדי. היא אומרת ושולפת את הדילדו מאחורי הכרית. היא מרטיבה אותו במיצי הכוס שלה ומקרבת אותו לפנים שלי.

"הדילדו שלי רעב לזין?", היא שואלת בטיזריות ואני משפיל מבט ועונה בלחש, "כן". "אני לא שומעת, דילדו. אתה רעב לזין?", היא חוזרת ושואלת. "כן, אני רעב לזין", אני עונה בכעס ותחושת השפלה משתלטת עליי. היא מרימה את הראש שלי ומכניסה את הדילדו לפה שלי. אני כמעט נחנק ומתחיל למצוץ. "כל הכבוד, דילדו, אתה מוצץ זין כלכך טוב", היא מחמיאה לי ואני מרגיש את הזין שלי נוטף.

הברון בכפכפים{זהרורים} - וואי שרף, חירמנתה לי את הצורה עכשיו ואין לי אפשרות לפרוק פה במשרד.
לפני חודשיים
שרף אורנים​(אחר) - איך אני שמח לדעת שהמילים שלי מחרמנות אנשים...
לפני חודשיים
deepThinker​(נשלט) - חירמנת את הצורה גם לי. איזה כיף שהולך לכם בקטע הזה בסוף.
לפני חודשיים
שרף אורנים​(אחר) - שמח שחירמנתי אותך (אל תגלה, אבל זאת רק הזיה)
לפני חודשיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י