בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 27 ביוני 2019 בשעה 6:21

בפעם האחרונה שביקשתי ממנה לאונן היתה אחרי כשבוע וחצי ללא גמירה, שזה דיי שיא עולם מבחינתי אבל החלק היותר קשה שהייתי שנייה וחצי מגמירה מהירה אבל לשם שינוי הצלחתי להתאפק..

לאחר מנוחה זריזה, היא עלתה לרכב עליי באגרסיביות,  בלי דיבורים, רק עיסוי שדיים, נגיסת פטמות ואובדן שליטה שהוביל לגמירה עוצמתית הכוללת את הבכי הזה שתמיד סוחט לי את הנשמה אבל אני לומד לאהוב אותו ולקבל אותו בזרועות פתוחות (גם כי היא גמרה ואין מאושר ממני וגם כי הבכי הזה עדיף על כל בכי אחר שלה). הגמירה היתה כלכך עוצמתית שהיא נשכבה לצידי, מנסה להסדיר את הנשימה ולפני שהספקתי לחשוב בעצם לא גמרתי, היא כבר היתה עמוק בחלום

אחרי כמעט עשרה ימים כבר לא יכולתי יותר, הביצים שלי היו כבדות וכואבות, הרגזתי חרמנות מהציפורניים ברגליים ועד קצה השיער שעל ראשי... הורדתי את הילדים בגנים וחזרתי הביתה להתארגן לעבודה.. מגע בודד בזין מבעד לתחתון הורוד והשקוף שלבשתי באותו בוקר הציף אותי בתשוקה וברצון לגמירה ועכשיו.. "את מרשה לי לגמור"? שאלתי בביישנות, "אני מבטיח לפצות אותך בערב" המשכתי לפני שקיבלתי תשובה.. "תגמור בשבילי, דילדו" היא ענתה ושנייה אח"כ כבר הייתי עירום על ברכיי... מרחקתי את הזין שלי בקרם ותוך שניות הוא הזדקף חזק יותר מכל זקפת בוקר.. התחלתי לאונן אבל הרגשתי משהו חסר.. החור שלי היה כלכך מגורה ודרש תשומת לב.. הפלאג החליק לתוכו לא בקלות אבל בעונג.. עכשיו יותר טוב... חשבתי לעצמי וחזרתי לענג את הכיפה של הזין שלי.. הגירוי היה מסחרר, לזמן מסוים (ארוך מהמצופה) הצלחתי להרחיק את נקודת האל חזור אבל התשוקה לעמוד בדרישתך הובילה אותי להגברת הקצב, הרגשתי את הגמירה מתקרבת בצעדי ענק ושניה לפני שהתפוצצתי התנתקתי מהזין שלי שהחל לרעוד לירות מתחי שפיך חם וסמיך... שלחתי לה תמונות וסרטון של הגמירה והרגשתי גאווה שעמדתי במשימה.

שעה אח"כ כבר הרגשתי שוב מיוחם...


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י