שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 10 ביולי 2019 בשעה 7:19

זה בוקר מתוח, היה משהו באוויר, אני באמת לא זוכר, אבל אני מניח שזה קשור למאורעות הלילה הקודם.. נדיר מאוד שאנחנו הולכים לישון כועסים או בלי לפתור בעיה כזאת או אחרת, אבל אני חושב שבאותו ערב זה מה שקרה.. היא שכבה לצידי אבל נראה שיש חומה בינינו... האהבה שלנו עוצמתית, חסרת גבולות, טוטאלית אבל אותו חוסר ביטחון מייצר לפעמים פיצוצים (הגיוני לחלוטין בכל מערכת יחסים, הכל טוב). לפעמים התגובה שלי היא התכנסות או יותר נכון צלילה חופשית למעמקי הנפש ומעטפת של בושה שמרחיקה אותה ממני, במקום לבוא קרוב ולצלול לחיבוק שלה, כי אין טוב ממנו.. 

 

"אתה יכול לבוא לראות אותי מתקלחת ולאונן", היא אומרת, ככה משום מקום והלב שלי עוד רגע מתפוצץ.. אני מביט בה מתקרבת למקלחת וקם באמוק אחריה. בולע את הרוק, רועד כולי והיא רגועה כלכך.. אני מביט בה, בגוף שלה, העיניים סורקות אותה מכף רגל ועד ראש.. "כדי שתתחיל כי אין לי את כל היום", היא אומרת וצובטת לי את הנשמה.. אני מיד מתחיל ללטף את הזין שלי שמתקשה לאט.

 

המים זורמים על גופה ואני מהופנט מכל תנועה שהיא עושה, מכל איבר בגופה. מהופנט כמו שהיא לא מצליחה להבין, כמו שלא הצלחתי להראות ולהוכיח לה. אני עומד מולה ומרגיש מושפל כמו שמעולם לא הרגשתי, מרגיש עלוב, פתטי. אני צריך לזיין אותה עד שיגמרו לנו הכוחות ובמקום זה אני עומד ומאונן עליה, אני חושב לעצמי ומרגיש את הדמעות כמעט וזולגות ואת הבכי מצטבר ועוד רגע יפלט לאוויר כמו לבה מהר געש, אבל החרמנות מתגברת על הכל.

 

אני יורד על הברכיים, לא יודע למה, אבל מרגיש לי הגיוני... הזין ביד והמבט עליה.. היא מביטה בי חזרה "אתה כזה כנוע ומושפל" היא אומרת בלחש, אני לא שומע את המילים מרעש המים אבל קורא את שפתיה והגוף שלי רועד כולו כשהזין שלי יורה מטחי שפיך חם וסמיך.. אני אוסף הכל בכף היד, המבט עמוק ברצפה, מבוייש מתמיד, חרמן מתמיד, מנסה לסדר את הנשימה. "עכשיו תשתה הכל", היא פוקדת, ואני מביט בה במבט מבוייש, מושפל ומרוקן מהתשוקה שהרגע פרקתי מתוכי, "אתה מפנטז על כבר שנים, אז קדימה תשתה שפיך, סיסי שלי", היא אומרת בשילוב מהפנט של עוצמה ורכות.. אני מביט ביד שלי ומקרב אותה לפי.. אני שואב ובולע את הכל במכה אחת ואח"כ גם מלקק את כל מה שנשאר. הטעם מר בפה אבל כולי בהתרגשות שאין לי מילים לתאר.. "תראה את הזין הקטן שלך, עומד קשה מלבלוע שפיך", והזין שלי מתקשה עוד יותר והמבט עמוק ברצפה.. "עכשיו לך תכין לנו ארוחת בוקר" היא אומרת, סוגרת את דלת האמבטיה וממשיכה להתקלח.

 

אני קם ונמנע מלהסתכל על עצמי במראה, מנקה את עצמי, מתלבש והולך למטבח להכין ארוחת בוקר מלאה בכל טוב והתבלין הסודי, חום ואהבה. היא מתיישבת בסלון ומפעילה פרק בנטפליקס, אני מגיש את ארוחת הבוקר לשולחן.. שעה עוברת בשקט מוחלט, אף אחד לא מדבר, הפרק מסתיים והיא מתקרבת אליי, עוטפת אותי בחיבוק, "אני אוהבת אותך כלכך", היא אומרת ואנחנו בוכים ביחד.

 

 

עומר שמאי - הי
מדהים ומחרמן
אני דו שאוהב מתלבשות וגם להתלבש בעצמי
קרא את הפרופיל שלי וצור קשר
עומר שמאי
לפני 4 שנים
Netrunner​(נשלט) - שכחת להוסיף חסר טקט
לפני 4 שנים
Netrunner​(נשלט) - נשמע חלום כותב הפוסט. אני אוהב שאתה מתבל הכל בחום ואהבה זוהי גם שאיפתי.
לפני 4 שנים
SPARTACUS-RS - סיפור מחרמן.. נראה שהיא יודעת להיות אכזרית שהיא רוצה מצד שני יש המון רגש שזה גם יפה.
לפני 4 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - איזה יופי.
כייף לקרוא אותך.
״מהופנט כמו שהיא לא מצליחה להבין, כמו שלא הצלחתי להראות ולהוכיח לה. ״
איזה משפט חזק ומדוייק. אהבתי.
:-)
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י