בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 10 בספטמבר 2019 בשעה 3:08

שנים שהיא מפנטזת לקבל את כל היד עמוק בכוס שלה, שנים שהיא מפנטזת אבל פחדה לבקש כי ידעה שאני אכנס לסרטים ואפחד להכאיב לה אבל כשביקשה כבר, ידעתי שזאת הזדמנות להיות קצת יותר כמו שהייתה רוצה ופחות כנוע ומתמסר כמו שאני רוצה (ואולי בעצם שילוב של השניים).

אז עשיתי מחקר, קראתי כתבות, ראיתי "סרטוני הדרכה" ואפילו הזמנתי מבחר של חומרי סיכה, זה נראה הרבה פחות מפחיד כשאתה מחליט שאתה רוצה משהו כי היא ביקשה, כי זה יעשה לה טוב.. זה דווקא מגרה ומסקרן להיות זה שמוביל ומשתמש ולא זה שנכנע מיד ונותן לה להשתמש בי.

את במקלחת, מתכוננת בשבילי, כמו שביקשתי ואני מתרגש כמו ילד, הלילה את שלי !

את יוצאת מהמקלחת ואני מחבק אותך ומוביל אותך למיטה. משכיב אותך בדיוק באמצע מפסק את רגליך.. כמה שמתחשק לי עכשיו למרוח קרם על הרגליים שלך, את יודעת כמה הפעולה הפשוטה הזאת מעמידה לי את הזין, הייתי גם ממש רוצה לטעום את הכוס והחור של התחת שלך.. לתת ללשון שלי לטעום אותך עמוק, אבל לא היום, היום את שלי.

מורח מלא חומר סיכה על הכוס החלק והיפה שלך ומחליק אצבע אחת עמוק לתוכך. נותן לך להתרגל ולאט לאט מוציא ומכניס.. את נותנת לי אותך ברוגע, מתמסרת לאצבע שלי ובקרוב תתמסרי לכל היד שלי.

אצבע ועוד אצבע ואת רוצה עוד.. יותר חזק, יותר עמוק וגם טיפול שדיים כמו שרק אני יודע להעניק לך.. שלוש אצבעות בקלות כבר בתוכך והפטמות שלך מתקשות לי בפה והאצבע הרביעית לא רוצה להכנס.. אבל יש לנו זמן היום, את כל הלילה אם צריך. רצית חמש אצבעות, תקבלי חמש אצבעות.

מוציא את האצבעות ממך ואת קופצת.. תחושת הריקנות הזאת לא עושה לך טוב. אני עוטף אותך בחיבוק ומשכיב, נוגע בך, מביט בך, כמה את יפה, סקסית, חלומו של גבר. המבט שלי נעצר בכוס היפה שלך ששפתיו נפתחו ונראות גדולות מתמיד. 

טיפה סבלנות ותוספת חומר סיכה ואת מקבלת באהבה גם את האצבע הרביעית.. רק הזרת נשארה ואני מרגיש שממש בקרוב כל היד שלי תהייה עמוק בתוכך.

את יודעת כמה זה מטריף אותי להרחיב אותך, כמה זה יטריף אותי שלא תרגישי את הזין שלי שאחדור לתוכך, כמה זה יציף אותי בהרגשת ההשפלה הזאת שמוציאה את הסיסי ממני...

אני מרגיש אותך עמוק מתמיד, מרגיש אותך מתמסרת לאצבעות שלי, מתמסרת לתשוקה שלך. מרגיש אותך רעבה לגמירה שמתקרבת, לגמירה שתסחף אותך למחוזות אחרים ובדיוק אז אני מוציא שוב את היד.. את שוב קופצת ולא מבינה למה הכוס שלך ריק אבל יש לנו זמן, נכון?!

סבלנות אהבה שלי, ואז בלי שתשימי לב כל היד שלי מחליקה לתוכך ואת מגיבה בגניחה חסרת שליטה... לרגע נראה לי שכל השכונה שמעה אותך, אבל למי אכפת מהם.

ההרגשה הזאת שכל היד שלי עמוק בכוס שלך מוזרה אבל ממש נעימה. אני מסובב את היד ומרגיש אותך מתרחבת ונוטפת, מרגיש כמה את שלי עכשיו, כמה את קרובה להתפוצצות. אני לא מפסיק לסובב את היד בתנועה מעגלית והאצבעות נעות בתוכך כתמנון וזה מתקרב, עוד סיבוב ועוד אחד ועוד חדירה ואת כבר רועדת וגונחת כמו שמעולם לא ראיתי אותך, את גומרת על היד שלי ואני נשאר עמוק בתוכך, נותן לך להנות מהרגע, מהשלמת המשימה ואני מרגיש הכי טבעי והגיוני שהיד שלי נעלמה עמוק בכוס שלך שממש לא מתחשק לי להוציא אותה.

"אני רוצה את הזין הקטן שלך, דילדו", את אומרת ויודעת שלא תרגישי אותו בכלל ושאני אתפוצץ רק מהמחשבה המשפילה הזאת, אז מוציא אצבע אחת ועוד אחת, לאט לאט כמו שלמדתי, סבלנות וכל האצבעות בחוץ ורק הכוס הפעור שלך מולי.. אני מקרב את הזין העלוב שלי ומשפשף אותו עליך עד שהוא מחליק על דעת עצמו.. "אני אחכה עוד הרבה, דילדו?, תן לי את הזין שלך כבר" את פוקדת בכעס ואני מבוייש מסביר לך שאני כבר בתוכך.. את מופתעת ולא מבינה אם היד שלי הרחיבה אותך כלכך או שהזין שלי כזה קטן ועלוב, אולי בעצם שילוב של השניים.. "אני לא מרגישה אותך, דילדו", את ממשיכה להגיד לי והמילים שלך סוחטות לי את הלב אבל מטריפות אותי ברמות שאני לא מכיר... "כנראה שאני צריכה גבר אמיתי שידפוק אותי במקומך, סיסי", את מעלה שלב ואני עונה לך "מגיע לך גבר אמיתי ולא סיסי כנוע ומושפל" ומרגיש שכל מילה מטריפה אותי ומקרבת אותי לנקודת האל חזור, אני לא רוצה שזה יגמר לעולם, לא רוצה לצאת ממך, לא רוצה שתפסיקי להטריף אותי ככה, אבל אני כבר לא יכול יותר ומתפוצץ  בתוכך.

"תנקה אותי, דילדו, את פוקדת ואני בקושי נושם ומנקה אותך מכל הבאלגן הזה. הקונפליקט הזה בין ההשפלה והגירוי מגרה אותי ומשאיר בי דחף חייתי לעוד. את נרדמת עם חיוך ענק על הפנים , שנייה וחצי אחרי שלחשת לי באוזן "אני אוהבת אותך, גבר שלי" ואני נשכב לצידך, העיניים כבדות, אני צולל לתוך המזרן עטוף בפנטזיות הכי מטונפות ומרגיש את הביצים שלי מתמלאות שוב...

 

 

 

*  אירוע שקרה לפני יותר מדי זמן, מעניין מתי תהייה הפעם הבאה *

לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - הכתיבה שלך...ממתק :-)
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - כשזה בא ממך, המחמחאה כפולה ומכופלת.. תודה
לפני 4 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - וואו איזה תיאור.
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - ברוך שובך
לפני 4 שנים
סיסי עם סינר​(נשלט){נשלט} - כתיבה יוצאת מן הכלל. כמו שאתה יודע לכתוב. ממש מגיש את הנעשה על הכתב.
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה מחמם לי את הלב
לפני 4 שנים
Qcandy​(נשלטת) - דייי, שניה מרימה את הלסת מהרצפה...טוב תקשיב...זה שאתה כותב מהמם זה אנחנו כבר יודעים...קוראת בשקיקה.
אבל זה הורססס...שאפו...יאללה לפעם הבאה.
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - מסמיק יותר מהרגיל.. זאת חוויה מאוד מרגשת ומיוחדת, דורשת המון רגישות ועוד יותר סבלנות אבל שווה את הזמן והמאמץ
לפני 4 שנים
Dangerous Dolphin​(נשלטת) - מרגש, מטריף הרגשתי כאילו צפיתי בכם מהצד😍
אתה כותב מושלם.
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה שקראת, תודה שהגבת, תודה על המחמאה
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י