לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 29 ביולי 2019 בשעה 3:10

האירועים שפורסמו לאחרונה לא נותנים לי מנוחה. כל שבוע בזמן האחרון, מתפרסמת פרשיית מין אחרת שמערערת את הקרקע סביבי. אולי בגלל שאני אבא לילדים קטנים, אולי בגלל שאני חננה ורגיש במיוחד, או בגלל החינוך שקיבלתי בבית.. אז יגידו "מה אתה תמים?!, אתה כותב באתר שטוף זימה, אל תהייה צדקן" ואולי יש בזה משהו אבל אני יודע לשים גבולות לעצמי, גבולות של מוסר וטעם טוב והבסיס לכל סשיין זה שיש מילת ביטחון שיכולה לעצור הכל, במקרים האלה, אין ביטחון ואין כלום מלבד רוע!

לא הגיוני בעיניי שילדים בני 12-16 יהיו חלק באורגיה או גנג בנג!

לא הגיוני שילדים יהיו חשופים לתכנים מיניים אלימיים ויחשבו שזאת הדרך לקיים יחסי מין!

לא הגיוני שילדים בגילאים כאלה יהיו חשופים לאלכוהול וסמים בכמות מסחרית ויגיעו לאובדן חושים מוחלט!

לא הגיוני לא הגיוני שהילדים יצלמו את עצמם בכאלה אקטים ויחשבו שהם מגניבים כאלה! 

לא הגיוני ש 12 ילדים משתמשים בבחורה מסטולית ואף אחד לא חושב שזה לא בסדר!

לא הגיוני שילדים ישתמשו ככה בבחורה, כמו בחפץ, יצלמו ויפיצו ברבים ויחשבו שהם גברים! אתם לא גברים, אתם נמושות, חלאות המין האנושי!

לא הגיוני שההורים של הילדים האלה יבכו כמה קשה להם ואיך מלכלכים עליהם! הם לא יכולים לצאת במחולות גם אם הילדים שלו זוכו מחשד לאונס, הם עדיין חרא של ילדים, נבלות ולא גיבורים, בטוח שלא "גברים" , לא מישהו שצריך להתגאות בו!

במקום ההורים האלה הייתי משפיל מבט, סותם את הפה, לוקח את הילדים חזרה הביתה ומוריד להם סטירת לחי מצלצת שיזכרו כל החיים שלהם שככה לא מתנהגים. במקומם אני הייתי יורד למחתרת ומתבייש בעצמי שככה חינכתי את הילדים שלי, הייתי נעלם מהרדאר ומתבייש בשקט !

והתקשורת?! ירדה לזנות ממזמן, חוסר מקצועיות, שקרים, הדלפות, שום דבר כבר לא משנה מלבד רייטינג ואג'נדה פוליטית, לא יושרה, לא מקצועיות,  כלום ושום דבר! תעשו טובה, אל תעשו כתבות על הילדים האלה, אל תתנו להם להרגיש גיבורים סלאב כי הם לא.. הם טינופת!

הכל מתחיל מחינוך בבית. לא בי"ס ולא נעליים, בבית! אם הילדים רואים התנהגות בהמתית כנורמה, ככה הם יתנהגו. זה ממשיך לחולשה וחוסר רגישות של המשטרה שלא עושה את עבודתה ונכשלת פעם אחר פעם ואח"כ לפרקליטות שרק רוצה לסגור תיקים, עסקאות טיעון עלובות ואפס מקצועיות וממשיך לבתי המשפט שהפכו לרחמנים בהגזמה פרועה.. כוח ההרתעה והענישה כמעט נעלם.. שמישהו יעשה כבר משהו ונחזור להיות בני אדם, זה הכל.. בני אדם

Qcandy​(נשלטת) - הוצאת לי את המילים מהפה...כמו שאמרת כבר בפוסט אחר השבוע.אנחנו מכלים את עצמינו. צועדים בצעדי ענק להיות סדום ועמורה. אנדים רוצחים חסרי ישע במקום המוגן דלהם. אנשים רוצחים הורים לחסרי ישע מול עינהם בגלל חניה מחורבנת ....פאקינג חניה.
לפני 4 שנים
גידיאפ​(נשלט) - הכל נכון אבל מפה ולהגיד שאנחנו הופכים להיות סדום ועמורה...זה רחוק

מראים לכם בכוונה בתקשןרת את הרע..את הטוב לא מראים לכם
לפני 4 שנים
Qcandy​(נשלטת) - אתה לא יכול להכחיש שהמצב מידרדר. בחדשות תמיד סיקרו דברים רעים זה לא חדש. אבל יש הסלמה קיצונית אנשים איבדו סבלנות, מוסר ואנושיות.
לפני 4 שנים
גידיאפ​(נשלט) - זה רק כי היום הכל זמין יותר אז את שומעת על הכל

אם תתמקדי ברע תראי רק רע
לפני 4 שנים
Qcandy​(נשלטת) - לא מתמקדת ברע. ת'אמת שבקושי צופה בחדשות בגלל ניפוח מקרים ותאבת בצע לרייטינג. יש דברים שיוצאים מגדר הרגיל והופכים לשיח. לאחרונה יש הרבה כאלה. אני חושבת שידנו התרופפה וקצת נרדמנו בשמירה על הילדים שלנו מהצד הפוגע ומהצד הנפגע. לא מכלילה אבל העובדות בשטח מדברות בעד עצמן. אני לא נכנסת פה לויכוח איתך, זו דעתי והיא דעתי בלבד, אני מכבדת את דעתך אבל לא חייבת להסכים איתה.
מכירה את הילדים מהדור שלי ורואה את הילדים מהדור של הבנים שלי. הבדל של שמים וארץ. על זה אין ויכוח.
לפני 4 שנים
גידיאפ​(נשלט) - לא מסכים איתך הילדים שלי וחברים שלהם עושים דברים טובים פי 10 יותגר ממה שאני עשיתי
הכל תלוי בחינוך במקום שאתה גדל
לפני 4 שנים
Qcandy​(נשלטת) - לא אמרתי שכל הילדים כאלה...שים לב שכתבתי שלא מכלילה אבל אין ספק שיש יותר מבעבר.ובכלל התייסתי לכל המצב לא רק למקרה האחרון. התגובה הראשונה והשניה שלי שהתרעמת עליהן התייחסו גם לרצח החוסה בהוסטל וגם לרצח של האב אתמול לנגד עיניהם של משפחתו על ריב על חניית נכה.בכללי על כל המצב במדינה לא רק מה שקרה עם הילדים והנערה
לפני 4 שנים
גידיאפ​(נשלט) - את קובעת עובדה שלא ניתנת להוכחה

היום יותר גרוע

פעם היה קורה מקרה בעפולה היה לוקח לך חודש לשמוע

לפני 4 שנים
Qcandy​(נשלטת) - בשום מקום לא כתבתי שהמצב יותר גרוע כתבתי שיש יותר מקרים מבעבר...וזה ידוע שיש עוד מקרים שלא מדווחים. בוא נסכים שאנחנו לא מסכימים ובזה נסגור את הנושא...לא מתכוונת להתנצח איתך. לכל אחד זכות לדעה משלו.
לפני 4 שנים
גידיאפ​(נשלט) - הכל בסדר אוהב ומכבד
לפני 4 שנים
נשלטת שולטת בנפשה - די להאשים את המאה ה21.
זה תמיד היה ותמיד יהיה.
עשבים שוטים תמיד יצמחו.
יצר האדם נשאר כשהיה.
הקידמה לא שינתה כלום.
לפני 4 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - מסכים עם כל מילה.
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - אתם סוטים מהנקודה שלי לפחות, האם ילדים בני 16 צריכים לקיים כאלה יחסים ולתעד את הכל? האם למרות שהם לא אנסו , האם הם גיבורים? האם הם גברים? לטעמי לא
לפני 4 שנים
גידיאפ​(נשלט) - לא גיבורים ולא נעליים
אגב יש דמועות לא בוסבות על דברים אחרים אבל שוב רק שמועות

אף אחד מהצדדים לא צדיק
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י