לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 31 ביולי 2019 בשעה 4:38

חוזר מאוחר ואת כבר במיטה. מתארגן ומצטרף אליך. משוחחים על היום שהיה ונראה שעוד רגע נכבה את האור ונלך לישון אבל אז... "השדיים שלי רעבים לפינוק" את רומזת ויד אחת נשלחת אל שד ימין והפה נצמד לשד שמאל.  שניות ואת מתחילה לגנוח ואז אני מגיב בחוזקה, צובט ונוגס בפטמותיך הנערצות.

את מובילה את היד שלי אל בין רגליך והרטיבות כבר שם, האצבע מחליקה בקלות ואת לוחשת לי באוזן "אם תעשה שאגמור, ארשה לך לשתות אותי". ההתלהבות בשיאה אבל את כמובן מרגיעה אותי, "אתה ממהר, דילדו"?! "לא, לא, רק רציתי לענג אותך", אני עונה ומקווה שלא יופעלו סנקציות... "תמשיך, עבד, אבל לאט", את מנחה אותי ואני מבצע בדיוק כשדרשת... 

שתי אצבעות עמוק בכוס שלך, ופטמה אחת בפה שלי נמצצת וננגסת לסרוגין.. את שולפת את הזין שלי ומכניסה אותו לפה.. אף פעם לא חשבתי שמגיע לי שתמצצי לי אבל כרגע כל המחשבות שלי מתרכזות בכוס ובגמירה שלך שתעניק לי את המיצים שלך.

האצבעות שלי טוחנות לך את הכוס ואני כבר מרגיש את המיצים שלך נוזלים ממך ורק עוד קצת ואת נותנת לעצמך את הרשות לגמור.. את מחייכת אליי ואני עדיין עם האצבעות בתוכך וכבר חושב על הגמירה הבאה שאני כלכך רוצה להעניק לך.

"אתה יכול לשתות אותי", את אומרת ואני בהתרגשות, "הרווחת ביושר, דילדו", את מוסיפה וגורמת לי לאושר אדיר. אני מפסק את הרגליים שלך ורואה אותך מוצפת ואני מיד צולל לתוכך כמו ילד שנותנים לו יד חופשית בחנות ממתקים. אני שותה ובולע את הגמירה שלך שנמרחת על הפנים שלי. הלשון שלי מטיילת על הכוס שלך ומשם גם לחור של התחת שלך. הלשון שלי מטיילת בין הכוס והתחת , מחליקה עמוק לתוכך ואת מוטרפת ואני?! אין מאושר ממני !

העונג הזה מסתיים כשאת פוקדת עליי להביא לך את הפלאג שמחליק לתוכך בקלות.. את מזמינה אותי לקרב את פניי אלייך ומנשקת אותי בלהט. "אתה גם רוצה פלאג, עבד מזיין בתחת שלי"? את שואלת ואני כלכך מתרגש. ברור שאני רוצה ומיד קם להביא את הפלאג שלי שממלא אותי בעונג. 

את עולה עליי ורוכבת עמוק וחזק בזמן שהידיים שלי לשות את השדיים שלך, בדיוק כמו שאת אוהבת. אני מזיז את האגן שלי כדי לחדור אליך עמוק יותר . "שלא תעיז לגמור, המלכה שלך רוצה לגמור על הזין הקטן שלך", את מאיימת ואני מרגיש את הזין שלי קשה מתמיד ואת משתוללת עליי וגונחת ללא שליטה, מזמינה ומובילה את הגמירה למחוזותינו.

את בוכה את הבכי המיוחד הזה של אורגזמה מטלטלת ואני עוטף אותך בכל החום והאהבה שיש בי... "תודה דילדו שלי, סיסי כנוע ומתמסר, תודה שפינקת אותי, עכשיו תורך, גבר שלי", את אומרת ואני עולה עליך והזין שלי כמו מגנט, נצמד לכוס שלך ומחליק פנימה.

"תודה אישה שלי  אהובה, תודה לך מלכה שלי, תודה שנתת לי את הזכות להיות בתוכך ולפנק אותך, תודה שנתת לי לספק אותך, תודה שנתת לי לשתות אותך, תודה שגמרת על האצבעות שלי, תודה שגמרת על הזין שלי, תודה שאת מרשה לי לגמור",אני מודה לך בהתרגשות גדולה...הזין שלי מחליק בתוכן עם כל הרטיבות הזאת "רק אתה יודע לספק אותי ככה, רק אתה דילדו, סיסי, מאהבת, גבר שלי, רק אתה".. המילים שלך מטריפות אותי, אני מתפוצץ בתוכך וקורס עליך למנוחה, עכשיו כל מה שנותר זה ללמוד לשתות את הגמירה שלי ממך..

 

 

שימודה - וואווווו מדהים.
איזה יופי
לפני 4 שנים
Synt​(נשלטת) - כתבת נפלא.
מאוד נעים לקרוא על הבוקר :)
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה שקראת, שמח שנעים לך לקרוא אותי ותודה שהגבת :) זה לא מובן מאליו
לפני 4 שנים
בטי בום​(שולטת) - איזה כיף לקרוא על מערכת יחסים כזאת
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, מסמיק
לפני 4 שנים
Qcandy​(נשלטת) - אחחחחח כמה אהבה יש בנשמה...❤
לפני 4 שנים
רגעים של בריחה​(אחר) - אתם זוג מדהים, אוהב, מפרגן ומפנק.
תודה שאתה נותן לנו הצצה למערכת היחסים שלכם.
אין ספק שעכשיו יהיה קשה יותר להתרכז בעבודה.
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה על הקריאה ועל התגובה שעושה טוב בלב ועושה חשק להמשיך לכתוב.. מתנצל על חוסר הריכוז
לפני 4 שנים
רגעים של בריחה​(אחר) - אל תתנצל, הכל טוב...
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - אז אני מאחל לך עוד הרבה חוסר ריכוז בזכות הבלוג שלי
לפני 4 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - מדהים. זכית באישה מקסימה.
כייף לקרוא את הבלוג הזה. :-)
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - היא משהו מיוחד ואני מודה כל יום שזכינו זה בזו
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - ותודה שאתה קורא אותי ומגיב. תודה רבה
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י