שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 18 באוגוסט 2019 בשעה 4:16

אני נכנס לחדר והיא שוכבת עירומה על הבטן ושקועה בנייד, "אתה יכול למרוח לי קצת קרם"?, שאלה רטורית, כמובן כי ברור שאני רוצה למרוח לך קרם על הרגליים, גב, איפה שרק תבקשי, אני לרשותך ואת יודעת את זה. שופך קרם על הידיים ומורח על רגל אחת מהקרסול ועד המפשעה, לא מפספס אף נקודה וכשצריך מוסיף עוד קרם.. המגע הזה בגוף שלך, בעיקר ברגליים תמיד מחרמן אותי ברמות שאני לא מצליח להסביר, אפילו לעצמי, כשהידיים עולות במעלה רגליך ומגיעות למפשעה, אני מפסק אותך ובזריזות מכניס את הפנים כדי לטעום אותך ואת מיד עוצרת אותי מבעוד מועד, "נראה לך הגיוני שאתה תוקע את הראש בין הרגליים בלי רשות"? את אומרת בכעס ואני מיד מתנצל וחוזר למרוח לך קרם על הרגל השנייה.

הלב שלי כמעט ירד לשכנים ולשמחתי לא הורדת לי סטירה מצלצלת, למרות שמגיע לי וכולנו מבינים את זה, אבל מה לעשות שאני מכור לטעם ולריח של הכוס שלה וכל היום אני עסוק במחשבות על להיות עמוק בכוס שלה אבל עם הידיים עם הלשון, בדיוק כמו שראוי שאהיה. אני מסיים למרוח לה את הרגל השנייה ומחכה להוראות המשך, "הזין העלוב שלך מטפטף, אתה כזה כנוע", היא אומרת ואני לא יודע איך להגיב לזה. היא כועסת או שזה דווקא מחרמן אותה ואולי יש סיכוי שהיא גם תסכים שאחדור לתוכה היום ואולי גם תסכים שארוקן את הביצים שלי בתוכה. לבינתיים, היא מעבירה יד על התחתון הספוג שלי ונותנת לי ללקק את האצבעות הרטובות שלה.

"כשתסיים ללקק את האצבעות שלי, דילדו, תביא את הפלאג שלי ואני מיד עובר ממשימה אחת לשנייה.. אמי מפסק את התחת שלה והחור שלה פעור מולי. דורש ליקוק יסודי, אבל למדתי לקח ממקודם, אז מחדיר לה את הפלאג בעדינות שלא אכאיב לה. "כדאי שתתחיל לאונן לי ולמצוץ לי את הפטמות כדי שאצליח לגמור הערב",היא רומזת ואני עונה מיד את התשובה היחידה שמתקבלת על הדעת "כן המלכה". אני נכנס לעמדה שלי בין רגליה , מלטף אותה עם הידיים שלי שכבר מגששות בין שפתי הכוס הרטוב שלה. אצבע ראשונה כבר עמוק בתוכה ואני מרגיש איתה את הפלאג שנעוץ לה בתחת.. הרגשה מחרמנת ברמות אם למישהו היה ספק.


היא מגישה לי את אחד מהשדייה ומיד אני מתחיל לינוק אותה, בדיוק כמו שהיא אוהבת... בו זמנית האצבעות שלי חופרות עמוק בכוס שלה ומובילות אותה קרוב לגמירה.
" תרד ללקק אותי ואולי אסכים שתשתה אותי" היא אומרת ואני בהתרגשות אדירה בין הרגליים שלה.. שתי אצבעות בכוס שלה, לשון מלקקת הכוס ואת הדגדגן. זה קרוב, אני מרגיש את זה נבנה לאט לאט ואז היא תופסת את הראש שלי מצמידה אותי אליה חזק ומניעה את האגן שלה, חזק, על הפנים שלי (אני בהלם מוחלט ממה שקורה כאן עכשיו, נרגש כלכך שהיא משתמשת בי ככה). היא גונחת ללא שליטה ואני מרגיש את הגוף שלה בריגוש גדול, התראה למה שהולך לקרות בעוד מספר שניות... "הגמירה הגדולה". 

היא גומרת לי על הפנים חזק ואני כמו משרת טוב שותה אותה בתאווה חסרת גבולות, שותה אותה ומתענג על הטעם ועל הריח, כמו יין שהשתבח עם השנים... היא נשכבת על המיטה, רפויה כולה ובקושי נושמת.. הפלאג במקומו, גם האצבעות והלשון שלי... נותן לה קצת זמן להחזיר נשימה, להירגע ובעצם לאן יש לי למהר?! האישה שלי מסופקת, הפנים שלי מוצפות במיצים שלה, האצבעות שלי בתוכה... מה אני צריך יותר מזה?! 

היא חשבה אחרת.. 

 

 

ההמשך יבוא

bondman​(נשלט){FLR} - וואו. ענק.
איזה כייף.
אבל מה אני עושה עם הזיקפה הזו עכשיו במשרד???
:-)
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - לא התכוונתי, בונדי, תהייה חזק.. אני סומך עליך
לפני 4 שנים
שימודה - ואוווו.
לפני 4 שנים
Netrunner​(נשלט) - איזה נעיםםםפפ מקווה שזה באמת וגם אם פרי דמיונך זה יפה ממש :)
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - לבינתיים כל מילה שכתבתי אמיתית לגמרי.. כשזה לא יהיה, אתם תדעו
לפני 4 שנים
Netrunner​(נשלט) - שמח בשבילך שאתה מגשים את החלומות האלה
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, ידידי היקר
לפני 4 שנים
Qcandy​(נשלטת) - ואייי ואייי כמה חרמנות על הבוקר...אני בעבודה והוא בשלו 😤 איף בא לי עליו.
עכשיו לחכות עד הערב.
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - דחיית סיפוקים זה לא תמיד משהו רע
לפני 4 שנים
SPARTACUS-RS - וואו כתבת ממש מחרמן..
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה.. יש המשך
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י