שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 19 באוגוסט 2019 בשעה 4:11

(חלק א)

 

"דילדו, המלכה שלך חזירת גמירות ואני רוצה את הזין הקטן שלך בתוכי", אני מוריד את התחתון הרטוב שלי ומיד חודר לכוס הרטוב שלה, "תתקרבי, אהובה, אני רוצה לטעום אותי מהפנים שלך", היא מבקשת וסף החרמנות שלי שובר שיאים. אני מקרב את פניי אליה והיא מנשקת אותי וטועמת אותה ממני.. אני מזיין אותה כמו חיה רעה, עמוק וחזק. "אני אוהבת אותך מיוחם ככה, סיסי שלי, אוהבת אותך כנוע ושלי", המילים שלה מטריפות שלי את החושים ואני מרגיש שאני עוד רגע מתפוצץ, גם היא מרגישה. "תגמור, אהובי", היא אומרת אבל אני מחליט אחרת ומוציא את הזין שלי ממנה.

הזין שלי קשה מתמיד, מגורה כלכך ומבריק מהמיצים שלה... אני נושם לאט ונותן לחרמנות להירגע קצת.. זה כלכך קשה, אבל להפתעתי אני מצליח להתגבר על החרמנות ולא לגמור.. למלכה שלי מגיע עוד גמירה, אני חייב להתאפק ולדחות את הסיפוק שלי, זה כל קשה להגיד את זה ועוד יותר קשה לבצע.

 

" אני רוצה לרכב עליך, דילדו, אתה חושב שתצליח להתאפק עד שאגמור"?, היא שואלת ואני יודע שאסור לי לאכזב אותה. "אני יודע איך אצליח", עונה לה, אני קם מהמיטה ושולף מהמגירה קונדום, היא מסתכלת עליי בחיוך זדוני, היא הרי זוכרת שקניתי את הקונדומים הכי עבים שיש, שלא ארגיש אותה על מנת לעכב את הגמירה שלי והיא יודעת טוב מאוד כמה השפלה כזאת קטנה מגרה אותי..

אני מלביש את הקונדום על הזין שבאופן מפתיע עדיין קשה וזקור. היא עולה עליי ומחדירה את הזין שלי לתוכה. "תפנק לי את השדיים, כמו שאני אוהבת", היא פוקדת ואני מיד מתחיל ללוש את השדיים הגדולים שלה. היא רוכבת עליי ללא כל פחד, מרוכזת בגמירה המיוחלת. אני מביט בה מלמטה, מתאהב בה מחדש, היא כלכך סקסית שהיא לוקחת את הפיקוד והשליטה !!

אין דבר שאני אוהב יותר מלהרגיש אותה עליי, להרגיש את כל גופה עליי, להרגיש כמה אני שלה, להרגיש כמו דילדו אמיתי שהיא משתמשת בו כרצונה.. "רק עוד קצת, דילדו שלי, זה מתקרב", היא גונחת וקוטעת את המחשבה שלי... אני מחזיק אותה צמוד אליי, מניע את האגן כדי לחדור אליה עמוק יותר וצובט בחוזקה את פטמותיה.. "זה באאאאאאאאאא", היא זועקת ומתפוצצת עליי.

 

"אתה כזה דילדו טוב, מגיע לך לגמור", היא אומרת ואני כבר בתכנון לגמור על הכוס שלה ואולי להצליח לטעום את השפיך שלי מעורבב עם הגמירה שלה, אבל לה יש תכנית אחרת והיא נעמדת על ארבע מולי.

אני לא יכול לעמוד בפני התחת הגדול שלה, היא יודעת שאני אתפוצץ בתוכה תוך דקה.. אני מוריד בזריזות את הקונדום וחודר לתוכה. מחזיק את האגן שלה בחוזקה ומפמפם אותה כמו חיה.

אני מוטרף כולי מלראות את עיקולי גופה נעים בקצת הדפיקה שלי.. אני מת לגמור כבר אבל שונא את הנפילה הנוראית הזאת אחרי הגמירה, לא רוצה שזה יגמר... אני נעצר עמוק בתוכה, היא יודעת שאני קרוב ומנסה למשוך עוד קצת זמן, אבל היא רוצה שאמלא אותה כבר בשפיך ומתחילה להניע את האגן, דופקת את עצמה, משתמשת בי.. אני כבר לא יכול להתאפק יותר ומציף אותה בכמות אדירה של שפיך שנאגר שבוע שלם בביצים שלי ... 

שימודה - אני מכיר כל כך טוב 4ת ההרגשה הזו
מצד אחד לגמור
מצד שני לא לגמור כדי שלא לצאת המימד הזה של הצייתנות והכניעה.
מכיר היטב
מבין אותך כל כך טוב.
כל כך מחרמן כשהיא מדברת אלייך בלשון נקבה.
הייתי שם. כל כך מגרה.
תמשיכו להנות.
כייף לקרוא.
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - אני מרגיש כמה אתה מבין אותי וזה משהו שהיה לי חסר כלכך הרבה שנים. תודה רבה, מתחשק לי לחבק אותך
לפני 4 שנים
BKSG - זה היה טוב על הבוקר !!
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - זה טוב בכל שעות היממה
לפני 4 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - וואו. מקסים.
וכמו ששימודה רשם. ההרגשה הזאת של לגמור / לא לגמור.
מטריף.
:-)
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - אתה לא מבין כמה אני "גאה" בעצמי בכל פעם שאני מצליח להתאפק ככה.. זאת תחושה מדהימה, מינימום כבשתי את החרמון..
לפני 4 שנים
Qcandy​(נשלטת) - ❤ מושלם
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - הלו, גברת, למה להתקמצן במילים?!
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י