לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 25 בספטמבר 2019 בשעה 9:10

עוד ערב עומד להסתיים, מרגישים את העייפות באוויר, את הלחץ, את המעצורים... מדברים על היום שהיה, עבודה, ילדים, שגרה משפחתית-זוגית... מחבק אותה מאחור, צמוד אליה... בראש אני חופן את השדיים שלה וצובט את הפטמות שיזקרו תוך שניות ואח"כ האצבעות שלי כבר יטיילו אל בין רגליה ויחליקו ברטיבות עמוק לכוס שלה, שהייתי בשמחה מלקק בתאווה.. ואולי בכלל מגיע לי להשתפשף בה קודם ולפרוק ממני טונות של חרמנות, אבל אני ממשיך לחבק אותה, עוצם עיניים וכאילו שוקע לתוכה ורגע לפני שאני נרדם, נזרקות מילים לחלל החדר "הפטמות שלי מתגעגעות אליך" ואני מיד קופץ, מסובב אותה ושולף את השדיים שלה החוצה... מביט בה במבט מורעב ובלי להגיד מילה אני מתמקד בפטמה שלה. מלקק, יונק, נוגס, מתמסר כולי בה.

 

"תראה מה אתה עושה לי" היא אומרת ומניחה את היד שלי על הכוס שלה שכבר רטוב... אני מחדיר אצבע והיא מיד נמתחת ונאנחת "אני רעבה לזין ולא לאצבעות", היא אומרת ואני מאוכזב, "אני אגמור תוך שניה, מרוב חרמנות", אני אומר במבוכה ובתקווה שהיא תשנה את דעתה ובאותו זמן האצבעות שלי כבר חופרות עמוק בכוס שלה שנוטף כמו ברז, "לאט", היא צועקת ואני ממשיך בשלי ומחכה לסטירה שלא מגיעה, באופן מפתיע, במקום היא מתמסרת לאצבעות שלי ונותנת לעצמה גמירה רטובה ועוצמתית.

 

"תביא את השרוול ותשכב, דילדו", היא פוקדת בזמן שמסדרת את נשימתה. אני מיד מלביש את השרוול על הזין שלי שעומד זקור ומגורה כלכך, לא בטוח שאצליח להתאפק הרבה. "תשתמשי בדידלו שלך, בבקשה", אני לוחש בביישנות והיא מחייכת את החיוך המיוחם שלה ומחזיקה את הזין שלי. היא מטפסת עלי ומחדירה את הזין המשודרג שלי לתוכה. היא פולטת גניחה עוצמתית כשהזין המשודרג שלי מרחיב אותה, המבט המופתע שלה תמיד מטריף אותי, כשהיא מגלה כמה הזין שלי ממלא ומרחיב אותה עכשיו. היא רוכבת בלי מעצורים ורחמים, רוכבת באמוק, אני לא מרגיש כלום וזאת ההרגשה הכי מדהימה, הכי משפילה, הכי מרגשת שהרגשתי.

 

היא גונחת ללא שליטה, זה מתקרב, אני מרגיש את זה מגיע, עוד כמה שניות עוברות והיא כבר איבדה את השליטה ואת המעצורים, "אני גוממממממרררררררת", היא צועקת ואני איתה, זועק את התשוקה שלי וגומר בתזמון מושלם יחד איתה... היא מסתכלת עלי ואני בתוכה, היא מסתכלת והבכי פורץ בסערה, מחבקת, מנשקת, בוכה, הכל ביחד בערבוב שלא ניתן להכיל.

Baloo​(אחר) - גרררררר💖
לפני 4 שנים
שימודה - וואווווו עוצמתי ביותר.
ואתה? גמרת?
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - ביחד איתה
לפני 4 שנים
עקב אדום - שווה להיות אישתך!!
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - אני מנוע מלענות, אבל תודה
לפני 4 שנים
מושלמת חלקית - וואוווו מה היה פה עכשיוווו😍
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - קוראים לזה געגוע
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י