לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 27 בספטמבר 2019 בשעה 3:33

היא מתיישבת על המיטה לאחר המקלחת. מגבת עוטפת את גופה והיא מורידה את המגבת שעוטפת את שערה שעתה נשפך על גבה ומפיץ ריח רענן לחלל החדר. אני שוכב לצידה ומסניף את הריח הזה כמו איזה נרקומן.. מדברים על פה ושם והיא עדיין יושבת עם המגבת, היא יכולה להישאר ככה שעות, האמת שגם אני יכול להסתובב ככה בבית שעות על גבי שעות... לפני שנולדו הילדים, זאת היתה שגרה.. 

לבינתיים היא מרחה את רגליה בקרם גוף ואני מביט בה ומלקק את השפתיים וחושב לעצמי מתי היא תבין שזה התפקיד שלי?! היא יודעת כמה אני אוהב לגעת בה ולפנק אותה, כמה המגע הזה מטריף לי את הנשמה ומעמיד לי את זין...מתי יפול לה האסימון?!

היא מורידה את המגבת ואני מתקרב אליה, מחבק אותה, מחזיק אותה מהבטן, זאת שהיא שונאת וחולמת שתיעלם וזאת שאני כלכך אוהב ומתרגש להרגיש אותה. מניח את הראש על הכתף שלה, מריח אותה, נושם אותה, מנשק לה את הגב, עוקב אחרי נקודות החן בנשיקות עדינות, אני מרגיש את התשוקה שלי אליה בוערת בי כמו לבה... היא מלטפת את הפנים שלי ומנשקת חזרה ואז נשכבת לצידי.

אני מתהפך על הבטן ומביט בה בזמן שהשיחה מתנהלת כהרגלה. אני אוהב להביט בה בכל הזדמנות, כשהיא ערה, עובדת, כשהיא ישנה אבל במיוחד שהיא עירומה. אוהב לעקוב אחרי קיפלי גופה, אוהב לעקוב אחרי השקעים והגבעות שבגופה, אחרי הסימנים על העור, אלה שהיא כלכך שונאת ומתביישת בהם... הם אלה שהופכים אותה ליחודית ומיוחדת... כל קפל, כל פיסת בשר מעוררים בי את התחושות העמוקות ביותר שהרגשתי...

העיניים שלי סורקות את שדיה ואת פטמותיה שראויות לפינוק מכל הלב, ליקוק, עיסוי, לישה, נגיסה.. העיניים שלי סורקות אותה והלב מתרחב ומתמלא באהבה, אבל אהבה זאת מילה נדושה שלא מעבירה קמצוץ מהרגשות שלי אליה, זאת אהבה טוטאלית, כזאת שרק מי שחווה אותה יבין את כוונתי.. זאת אהבה, הערצה, התמסרות, כניעה, תשוקה.  הכל ביחד, הכל מרצון, לא בכוח ולא ברוע... אני רוצה אותה יותר מתמיד, יותר ממה שאני מסוגל להביע או להראות.. רוצה אותה יותר מהכל, אבל היום (ובימים הקרובים) היא לראותה בלבד.

 

טלי35​(שולטת) - נהדר (:
לפני 4 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - מקסים. מי לייק.
:-)
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י