בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 29 באוקטובר 2019 בשעה 6:03

לרוב אנחנו נחשפים להקרבה נשית למען הגבר. כך היה נהוג בעבר הרחוק ועדיין זאת נורמה מקובלת גם היום. האישה היא כלי של הגבר ומקומה בבית: בישולים, ילדים, כביסה, שירות מיני וכו' (אני יודע שזאת הכללה ויש מצב שהגזמתי, אתכם הסליחה)

זאת לא השגרה בה גדלתי. אבי ואמי התחלקו במטלות הבית ובגידול הילדים. אמנם אמי נשארה בבית אבל כשאבי היה חוזר מהעבודה, המשמרת היתה מתחלפת ואבי היה לוקח את הפיקוד:  מקלחות כשהיינו קטנים, משחקים, סיפור לפני השינה, שיעורי בית. הוריי נשואים כמעט 50 שנים, זוגיות לתפארת שמשתבחת עם השנים. זוגיות שאפשר לקנא ולהעריץ, מודל לחיקוי.

את אישתי אני אוהב כמו שלא אהבתי מעולם. אהבה עוצמתית שאין לה גבולות. אהבה הדדית שלא תמיד ניתן להכיל אותה מרוב עוצמתה. האהבה שלי היתה פעם שקטה, אהבה של מחוות קטנות, של חום ואהבה, בלי יותר מדי דיבורים או מחוות גדולות... מאז למדתי גם לדבר, לחלוק את הדברים הטובים, הגרועים ואפילו את העצובים. למדתי להיות חזק כשצריך ולחשוף גם את החולשות שלי. למדתי להיות זה שמרים אותה מהקרשים ולמדתי לתת לה להרים אותי כשצריך.

למדתי שזה בסדר להיות קצת קיטשי ולהראות אהבה כמו ש"נשים אוהבות" ולמדתי גם את מקומי האחר, את הצורך העז הזה להיות שלה. להתמסר לנשמה שלה, להעריץ את הגוף שלה, גם אם היא שונאת אותו. למדתי שלהעניק לה את ליבי, נשמתי וגופי, לא הופך אותי לגבר פחות טוב, לגבר נחות. זה דווקא הופך אותי לגבר טוב יותר. אני חושב שהיא מבינה את זה כבר, מבינה כמה אני שלה, באש ובמים, באושר ובעצב. שלה נפשית וגופנית. היא מבינה שלפעמים כל מה שהיא צריכה לעשות זה לקחת את המושכות ולהוביל אותי אליה, להשתמש בי כדי לספק ולענג אותה, כי אני יודע איך , כי רק אני יכול להתמסר אליה כמו שמגיע לה. היא כבר מבינה את הכוח שיש לה בידיים, את היכולת להוביל אותי אליה, לקחת אותי ולהשתמש באהבה הנסתרת שלי, זאת שאף אחד לא רואה ולא מכיר חוץ ממנה (וממכם, קוראי היקרים), עכשיו רק נשאר לעבוד על הביצוע. צעד אחר צער, לאט לאט, יש לי זמן, יש לנו את כל החיים לפנינו... תכלס, רק צריך לשחרר את הפקק ואת כבר תדעי מה הכי טוב בשבילך, בשבילי, בשבילנו.

 

 

 

 

 

 

עומק של שליטה{שולטת} - מודל לחיקוי!!
עכשיו אני מבינה מאיפה זה בא!!
גם נשלט, גם אוהב, גם עוזר, גם רגיש,
בקיצור שרף יקר!
בעיניים שלי זה ה גבר!!!!!!!!!!!!

אפשר לשכפל אותך?😜
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, יקירה.
אפשר לשכפל, רק לא לשכוח לעדכן גרסה
לפני 4 שנים
עומק של שליטה{שולטת} - חח קדימה!
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - אני צריך אוויר אחרי כאלה מילים :) אני לא בטוח שכל המחמאות האלה מגיעות לי ובטוח לא הערצה אבל מקבל אותן בשמחה גדולה (את יודעת שזה הדדי, נכון?! אם לא אז מזכיר לך)

אני חושב שאנחנו דווקא לא רחוקים אחד מהשני בדעה ואולי בחירת המילים שלי, לא היתה נכונה.
אין ספק שכל צד בעסקת החבילה, מקריב משהו משלו. כל אחד בתחומו, כל אחד כיכולתו ורצונו.
בעבר הרי, היה נהוג המקומה של האישה הוו בבית, ללדת, לגדל את הילדים, לשרת את בעלה, להכין לו אוכל כשהוא חוזר מהעבודה וגם לשרת את צרכיו המיניים והיא כאילו היתה בצד, היא שניה בחשיבות. אני אתן לך דוגמא, האישה שמגיעה לנקות אצלי בעבודה, היא בגיל של אמא שלי (+-) וברגע שהיא התחתנה היא עזבה את הלימודים, את העבודה ונשארה בבית. היא כועסת עליי אם אני שוטף כפית או את כוס הקפה שלי. זה נראה לה מוזר שגבר יעשה כזאת "עבודה". היא היתה מגישה קפה לבעלה בשניה שחוזר מהעבודה ומביאה לו נעלי בית. הוא היה יושב על הכורסא שלו כמו שיח והיא היתה לרשותו... אחרי שהוא נפטר, היא יצאה לעבוד אבל התואר שלה מפני 30 שנים כבר לא רלוונטי, אז היא מנקה משרדים.. היא אישה מדהימה בעיניי, חבל שהילדים שלה חראות ולא עוזרים לה, אבל זה סיפור אחר.

אני אוהב להיות אבא, אוהב לקחת חלק בחיים של הילדים שלי, להיות שם בכל רגע ורגע (ולתעד כמובן). זה ממלא לי את הנשמה בדיוק כמו שפעם יצירה היתה ממלאת אותי.. הם החליפו פרק שהיה ונגמר (בגלת כל מימי סיבות, נעזוב את זה עכשיו) ואני לא רואה את עצמי מוותר על להיות שם בשבילם, בדיוק כמו שההורים שלי היו בשבילי.. משפחה זה ערך מקודש ועליון. יש כאלה שמרגישים אחרת וחושבים ש לצאת לעבודה ולפרנס זה התפקיד היחיד שלהם.. אני נותן לכל אחד לבחור את מה שטוב לו.

שוב, תודה על מילים כאלה חמות ועל כזאת רגישות בכתיבה. חייב לך חיבוק אבל ענקי


לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - מקבל את המחמאות שלך בגאווה גדולה
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י