בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 21 באוקטובר 2019 בשעה 3:50

12 ימים ללא גמירה וגם היא היתה באוננות איטית מפנקת במיוחד שלאחריה היתה ריקנות גדולה. הילדים אצל סבא וסבתא, הבית מבריק ונקי... מתפנקים ממנוחה שהגוף והנפש ביקשו. כואב לה הגב, אני אני מתרומם ומעסה אותה, ביסודיות רבה, בכל הכיווונים ואני נותנת למגע שלי לענג אותה ולשחרר את השרירים התפוסים, פעם ראשונה שאני ממש מרגיש איך השרירים התפוסים משתחררים, כולי שקוע במגע האצבעות שלי אבל הראש לי מלא במחשבות, בראש שלי אני בין הרגליים שלה ומלקק אותה בהתמסרות עד שגמירתה מציפה אותי ומשקה אותי עד רוויה ואז אני בתוכה עם הזין שלי שחזר לחיים וזקור כמו שמעולם לא הזדקר ואני מזיין אותה חזק ונוהם כמו חיה רעה. בראש שלי אני מתפוצץ ומציף אותה בזרע שהצטבר יותר מדי בתוכי וזקוק נואשות לפרוק החוצה. בראש שלי אני מביט בה עמוק בעיניים והיא אומרת לי לי לנקות אותה ואני מוריד את הראש ומביט בכוס המוצף שלה שנוטף זרע ואני מיד מלקק אותה, שותה את נקטר האהבה שנוצר בחיבור של זרע ומיצי כוס, מתכון פשוט אבל אלוהי, אבל הכל תקוע אצלי.

הגוף כאילו מנותרל ורק הראש טס במהירות הקול למחוזות אחרים ורק כשהיא פוקדת עליי לפנק לה את השדיים, אני מתחיל להתעורר לחיים ומתרגש כמו ילד שנגע פעם ראשונה בשד אישה... לש את שדיה ומהר מאוד הלשון מצטרפפת ומלקקת והשד שני זוכה לנגיסה, "חזק, אני רוצה חזק, דילדו", היא צועקת ואני מבצע כמו ילד טוב, צובט חזק את פטמה ימנית ואת השמאלית אני נושך בכל הכוח.. היא מעבירה את יד ימין לכוס שלה, "לאט", היא אומרת ולא צריך יותר מזה, אני צריך הוראות פשוטות וקצרות, כל מה שאני צריך זה שתגידי לי מה לעשות ואני אבצע, אני רק צריך שתגידי, שתראי לי שאת רוצה, שאת צריכה אותי.

"אני רוצה שתגמור בתחתונים, כמו סיסי כנוע ומושפל, שלא מגיע לו לזיין אותי, כי יש לו זין כזה קטן ועלוב", היא אומרת בטון המדוייק ששורף לי פיוז אחר פיוז, שמעמיד לי את הזין כלכך חזק ותוך שניות גורם לי לנטוף כמו כוס מיוחם... ככל החרמנות שלי גוברת, כך האצבעות שלי שעדיין בתוכה מאוננות לה חזק יותר. היא עוטפת את הזין שלי מבעד לתחתון ומאוננת לי... "רק ככה אתה תגמור, סיסי.. רחוק מהכוס שלי שאתה מת להיות בתוכו, אבל לא מגיע לך, אולי אמצא לי גבר שיזיין אותי במקומך", היא אומרת ואני בטירוף מוחלט, "עד 10 את גומר", היא פוקדת ולא מחכה לתגובה ומתחילה לספור.

כשמגיעים ל 7 אני בחרדה שלא אעמוד ביעד ותופס במקומה את הזין שלי שמותח את התחתון וכמעט קורע אותו, מאונן כמו מטורף וגומר כשהיא מגיע ל 5.. אני נוטף זרע חם וסמיך.. היא מייחכת וכל הפנים שלה זוהרות מאושר, "כל הכבוד דילדו עלוב שלי, כל הכבוד אהבת חיי", אני מביט בה, מחזיק את הזין שלי... מרגיש מרוקן אבל רוצה עוד, צריך עוד בדיוק כזה, צריך אותך.. האור בעיניים שלך נותן לי כוח ושומר עליי לא להתפרק עכשיו, אני מרגיש כלכך עלוב ומושפל אבל מרגיש שזה כל מה שהייתי צריך כדי להרגיש טוב... אני מרגיש נפלא, מרגיש מאוהב בה יותר מאתמול ופחות ממחר

 

 

FlowerKitty​(אחרת) - "מרגיש מאוהב בה יותר מאתמול ופחות ממחר" זה יפה.
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - זה הכי אמיתי.. אנחנו ביחד (פיזית) כמעט 13 שנים וזה עדיין מרגיש שכל יום אנחנו מתאהבים מחדש
לפני 4 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - וואו נשמע נפלא.
איזה כייף זה הוראות פשוטות וקצרות.
מבין אותך.
:-)
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י