לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 24 באוקטובר 2019 בשעה 4:13

"שב", היא פוקדת ומסמנת עם היד. "שלא תעיז לגעת בעצמך ובטוח שלא בי, הבנת דילדו"? היא שואלת בטון קשוח במיוחד אני בולע את הרוק ועונה "כן המלכה" בקול רועד.

היא פושטת את בגדיה ונשארת רק עם גרביונים, המבט שלי מהופנט והעיניים שלי סורקות כל תנועה שלה. העיניים שלי עולות לאורך רגליה ומשתוקקות לגעת ולהרגיש. העיניים שלי סורקות את שדיה ומשתוקקות לזכות בליקוק פטמה. 

היא נהנת לתת לי להסתכל עליה ובוחנת כמה אני ממושמע וצייתן. קשה לי להסתכל עליה ולא לגעת, הריר כבר כמעט נוזל לי מהפה. היא משדרת ביטחון ונשיות, כמו שתמיד חלמתי, בלי ביישנות, בלי התנצלות. היא כלכך סקסית שאני מתאהב בה מחדש, התאהבות של טיפש-עשרה, התאהבות של גבר, התאהבות של רצון עז להתמסרות טוטאלית.

"אני רעבה לזין", היא אומרת, "אבל לא מתחשק לי דילדו היום", היא מוסיפה ואני שותק, מחכה להמשך דבריה, "אולי הייתי צריכה להקשיב לך ולמצוא לי מאהב שיזיין אותי כמו שאני צריכה", היא ממשיכה ואני משפיל מבט וכמעט מאבד שליטה אבל מעביר את הידיים מאחורי הגב, בזמן. "תסתכל עליי כשאני מדברת עליך, דילדו כנוע ומושפל שלי", היא נוזפת בי ואני מיד מרים את הראש ומרגיש את הצמרמורת הזאת מטיילת בכל הגוף שלי.

מבלי לשים לב, היא מתחילה לגעת בעצמה, יד אחת מטיילת בין שפתיי הכוס שלה ויד שנייה מעסה את שדיה לסירוגין. "אני רוצה להטריף אותך, דילדו, כמו שלא הטרפתי אותך מעולם"... היא אומרת ומקרבת את היד מהכוס שלה אליי "תריח אותי, דילדו", היא פוקדת ואני מקרב את הראש אליה ומסניף אותה... הייתי נותן הכל כדי לטעום אותה עכשיו, אבל אני מצליח לשלוט בעצמי." כל הכבוד, דילדו, אתה צייתן כמו שאני אוהבת", היא משבחת אותי ואני מתמלא גאווה ומביט בה במבט של ילד שלקחו לו צעצוע. היא מכניסה את היד לכוס ומוציאה אותה רטובה, "תריח עוד קצת, מגיע לך כי היית צייתן למופת, דילדו", היא אומרת ואני מסניף אותה שוב.

מתחשק לי לבכות מרוב תסכול, אני מרגיש שהזין שלי קשה ונוטף, אני מתבייש בעצמי ולא מסוגל להוציא קול מהגרון. "היית מת לאכול לי את הכוס או לאונן לי, נכון, דילדו? אני מסמן "כן" עם הראש ולא יוצא קול מהגרון שלי. "היית מעדיף לאונן לי ולא לזיין אותי כי גם ככה אני לא מרגישה אותו"... היא מדברת ואני לא יודע אם להסתכל עליה או על הידיים שלה שנמצאות עמוק בכוס שלה.. הכוס שלה שהייתי נותן הרבה כדי כדי לדחוף את הראש שלי לתוכו, הכוס שלה שזקוק לזין קשה שידפוק אותה עמוק וחזק.

הדמעות כבר בעיניים וזולגות בתיאום עם הזין שלי שנוטף... אני מיוחם כמו שלא שלא הייתי מעולם, זקוק נואשות לגעת בעצמי, לאונן ולגמור מהר וליפול כלכך נמוך, אם אפשר שזה יהיה ישר לחיבוק שלה. היא גונחת בתשוקה מטורפת, כזאת שלא זכור לי אותה. הצלילים שהמיצים שלה מייצרים מטריפים אותי ומעלים את סף החרמנות שלי ומקרב אותי להתפוצצות. " תסתכל עליי דילדו, שאני גומרת", היא צועקת בין גניחה לגניחה.. אני מרים את הראש, מבוייש כלכך ומביט בה, ברטיבות שנוזלת ממנה, באצבעות שלה שהייתי כלכך מאושר ללקק עכשיו... "זה בא, דילדו, אני גומרררררררררת", היא צועקת וכל השכונה בטח שומעת, אני מתקרב אליה עוד יותר ומרגיש את הגמירה שלה מתפרצת ומרטיבה את הרצפה וגם אותי.

היא מסדירה את הנשימה ופוקדת עליי להתפשט... התחתון שלי רטוב והזין זקור ומגורה כלכך... אני מרגיש גם את החור שלי מגורה כמו כוס. "אני גאה בך מאוד, דילדו צייתן שלי, אתה יכול ללקק", היא אומרת ומגישה לי את היד ואני מלקק כמו מישהו שנדד ימים במדבר וזה עתה מצא מקור מים.. הטעם שלה, הריח שלה, ממלאים אותי עכשיו. היא מרטיבה שוב את היד ומורחת הכל על הזין שלי.. "תאונן, דילדו, תראה לי כמה אתה עלוב ומיוחם", היא מגישה להנחתה.. אני מאונן עם המיצים שלה על הזין שלה, מביט בה כלכך מושפל, משפשף חזק את הזין וגומר תוך שניות.

הנפילה כלכך כואבת עכשיו, אני עוצם עיניים חזק, אולי הכל ייעלם. "כל הכבוד, דילדו, אני גאה בך ואוהבת אותך", היא מחזקת ומחבקת. היד שלי מחזיקה עדיין את הזין ואת כל הזרע שהתפרצץ ממני. עכשיו אני חלש, נטול הגנה וזקוק לך, שתרימי אותי, שתשמרי עלי, שתאהבי אותי, גם ככה.. אני לא מצליח להוציא הגה מהפה והדמעות זולגות. את הבכי אני מצליח להחזיק בתוכי. היא מובילה את היד שלי לאחד משדיה ומורחת אותו בזרע, בלי מילה, אני מלקק את הפטמה מהזרע שלי וזה מספיק כדי לסחוט ממנה גניחה. יונק ממנה את מעט הזרע ורגע לפני שכל הקסם נעלם, אני מלקק עוד קצת מהיד, היא מחייכת ומחבקת חזק...

 

 

 

שימודה - וואווווו מדהים ועוצמתי.
היא מכירה את קוד ההפעלה שלך.
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - לא חשבתי על זה על ככה, אבל הבאת הברקה. תודה ידידי היקר
לפני 4 שנים
Qcandy​(נשלטת) - מדהימה...מעריצה אותה...ואותך😍
לפני 4 שנים
Netrunner​(נשלט) - ממש מחרמן ויפה... אני אוהב את זה שאתה בוכה גם ומתרגש.
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה, חבר יקר... למדתי שזה בסדר לבכות ולהביע רגשות
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י