שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 28 באוקטובר 2019 בשעה 7:20

בהמשך ישיר לפוסט הזה

אחרי שסיימתי להכין לה אוכל לעבודה (וארזתי לה קופסא מלאה בחום ואהבה), נרגענו קצת מול פרק של הפיקי בליינדרז והתכוננו לשינה. מפה לשם התחילה שיחה נעימה, ילדים, עבודה, תכנונים לעתיד ומשום מקום פתאום היא שאלה "אתה עדיין כותב את הבלוג?". הופתעתי מהשאלה כי למרות שהיא קיבלה גישה ישירה, היא ביקשה להשאיר את זה מחוץ לתחומה, רצתה להשאיר את זה רק שלי.

סיפרתי לה על הכתיבה שלי, על שיחות מעניינות שהיו לי, על אנשים שמרגשים אותי ושהייתי שמח להכיר פנים מול פנים, סתם כחברים לשתות קפה. סיפרתי לה שבנוסף לכל ההתרגשות והתשוקה, יש כאן גם סוג של משפחתיות ותמיכה לא מובנת מאליה, אבל יש גם הרבה מאוד עצב וכאב. היא סיפרה שמרבית הגברים שהיא שוחחה איתם חיו בבדידות איומה, בזוגיות חסרת אהבה, אכפתיות ושלא נדבר על תשוקה. היא נראתה פתאום שמחה והשיחה גלשה אלינו, אל החברות הגדולה, התקשורת, הקבלה, התשוקה שלא נגמרת ואהבה גדולה שרק מתעצמת עם הזמן.

היא הביטה בי עם אור בעיניים וחיוך גדול ונישקה מכל הלב. כשהלשון שלה טיילה לה עמוק בחלל הפה שלי, גם היד שלה טיילה בין רגליי, ישר אל הזין שלי שהיה רפוי ולאט לאט התקשה בין אצבעותיה. "אני אוהבת שאתה כזה דילדו", היא לוחשת, "אני אוהבת שאתה מרשה לעצמך להיות נשי וכנוע,  אבל הכי מטריף אותי שאתה כלכך רעב לזין", היא מוסיפה ללחוש ולהטריף אותי. "מגרה אותי המחשבה שעוד כמה ימים תהייה במקום זר ותפגוש שם מישהו שלא יוכל להוריד ממך את העיניים ותחרמן אותו, במיוחד כשהוא יגלה מה אתה לובש מתחת לבגדים. הוא לא יצליח להתאפק ויזיין אותך בעמידה", כל מילה מעלה את סף החרמנות שלי. אני מרגיש את גוף שלי רפוי וכלכך שלה. "הוא יזיין אותך עמוק וחזק אבל אתה לא תרשה לו לגמור לך בתחת, רק בפה. תבקש ממנו שיגמור לך בפה".

"Please cum in my mouth" אני לוחש והיא מבקשת להגיד שוב אבל בקול רם "Please cum in my mouth" אני אומר, ספק מתחנן ובלי להרגיש אני פורק את החרמנות שלי בתוך התחתון.. היא מחייכת, "אני אוהבת שאתה גומר ככה בתחתון הנשי שלך, מתמסר לסיסי הכנוע והמושפל שבך".. אני מביט בה ולא מתבייש ולא רוצה לברוח להתחבא בשירותים... "אני אוהב אותך", אני לוחש ומנשק אותך כשהיא עדיין מחזיקה את הזין שלי שנוטף זרע חם וסמיך.

 

בדר"כ כאן הסיפור היה מסתיים אבל היא הבטיחה לרוקן לי את הביצים.. נשאיר משהו לאח"כ

שימודה - וואווווו מטריף.
יש לך אוצר. תשמור על זה.
לא כל אחת מסוגלת להכיל ולקבל את זה.
לפני 4 שנים
סבלנות​(סדיסט) - מקסים. מקנא בבחור.
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, חברים :) יש לי אוצר ולא רק בגלל יכולת הקבלה וההכלה שלה.. היא יהלום שעוד לא הגיע לליטוש הסופי שלו ויום יגיע ואני אצליח להוציא ממנה את כל הטוב שהיא מחביא בתוכה !
לפני 4 שנים
Gia X - וואו. פשוט וואו.
לפני 4 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - זה נפלא, איך פיספסתי את זה יומיים.
מטריף זכית בנערה ממש אוצר.
:-)
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, בונדי.. היא הרבה יותר מזהב.. רק צריכה קצת ליטוש ומארז בטוח ואפילו השמיים לא יהיו גבול
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י