שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 31 באוקטובר 2019 בשעה 4:33

נוחת בעיר זרה, ערב ונראה שכמעט כולם הלכו כבר לישון, אפילו באיזה מושב נידח בין שם לשם, יש יותר פעילות, רק שרף עושה את דרכו לבית המלון... מת כבר להוריד בגדים, לדפוק איזו מקלחת וזה יקרה חצי שעה מאוחר יותר, שוטף את היום הזה מעליי, פותח את המזוודה ומוציא שקית אטומה עם בגדים שאספתי בזריזות בבוקר. בייבי דול, ביריות וכמובן הפלאג כבר עמוק במקומו הרצוי. מרגיש לשם שינוי בנוח להסתכל על עצמי. מרגיש בנוח עם השילוב בין המראה הגברי והלבוש הנשי, מרגיש בנוח עם מחשוף מעוטר בשיער גברי מרגיש בנטח לצלם לה ולשלוח... שתראה את בעלה, אבא של הילדים שלה, נראה כמו זונה בבית מלון בעיר זרה.

מבלי להרגיש הזין שלי נוטף נוזל מקדים ואני אוסף אותו, מלקק בעונג וחוזר חלילה. עם כל החרמנות הזאת, הזין שלי לא מזדקר, כמעט ורק כיפה, דגדגן ענקי וזה רק מדליק אותי עוד יותר. עד לא מזמן הייתי מתבייש כלכך ורוצה לקבור את עצמי מרוב מבוכה, אבל אני מתנתק מקנאת הפין המקוללת הזאת ומביט בפצפון הזה באהבה גדולה. לפני כמה ימים קראתי פוסט שריגש אותי במיוחד על גברים עם זין קטן וזה פתאום לא נראה כמו אסון גדול, והאמת שאני לא בטוח שיש לי זין כזה קטן, תכלס הוא בתחום הממוצע אבל הכל בראש.

מפה לשם, משם לפה, היד אוספת את האיבר ומלטפת בעדינות, ברכות, בסבלנות ולאט לאט ישנה התעוררות, מתחשק לי לגמור ככה את היום ולצלול לשינה עמוקה, אבל המיטה ריקה מדי, אני לא רגיל לזה ומי ינחר לה? מי ימשוך לה את השמיכה ? כמה אני מתגעגע אליה?! כמה אני מתגעגע לקטנטנים היפים שלי...

אני עוצם על העיניים ונותן לעצמי לשקוע ברכות של המיטה ולשקוע לפנטזיה על בעילת ישבני שהפלאג כבר לא מרגיע את מידת הייחום ואני מצטער שלא הבאתי את הדילדו שיכל לפטור את הבעיה... אבל בראש שלי אני מתמסר לזין שלה שעושה בי מעשי סדום באהבה... אני מרשה לעצמי לנהום כל הדרך אל הגמירה המיוחלת, אבל הפורקן חלקי ואני נשאר מיוחם לבד בעיר זרה.

 

 

 

Qcandy​(נשלטת) - מדליק אש.
לפני 4 שנים
עקב אדום - ואווו שאפו שאפו
לפני 4 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - מרגש.
:-)
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י