בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 31 באוקטובר 2019 בשעה 18:55

הבוקר התחיל במצב רוח טוב אבל דיי במהרה השתבשו הדברים. אחרי סיבובים סביב הזנב שלי, גיליתי שאני מחפש את עצמי במקום הלא הנכון. במסל מצאתי מישהו שעזר לי להגיע למישהי לדאגה שאגיע למקום הנכון, בצד השני של העיר...

נפגשתי עם מי שהייתי צריך, הייתי קצת בהרצאות ואז החלטתי לנסוע לקנות מתנות לילדים ועל הדרך לנצל את העובדה שאני בעיר זרה שלא מדברים בה עברית ולהרחיב את הקולקציה שלי... אז חרשתי את מתחם הקניות המפלצתי שמרוחק שנות אור ממרכז העיר ולא התביישתי... חפרתי בכל חנות אפשרית ויצאתי בידיים ריקות !! או שלא מצאתי משהו מספיק יפה או שלא היתה מידה.. זה אפילו לא נגמר פה... בעודי עולה במדרגות הנעות, נתפסה לי הנעל ונקרעה (מזל שיש עוד זוג במלון) ונהגי המוניות עשו עליי קופה אבל שיהיה להם לתרופות.

אני עייף, כואבות לי הרגליים, אין לי חשק לאכול ואפילו אין לי חשק לשלוף את הזין ולאונן. הנחמה היחידה שהצלחתי לדבר עם הבת שלי לפני שנרדמה ולראות את הבן שלי ישן במתיקת רבה. תכלס, ממש בא לי הביתה !

Qcandy​(נשלטת) - חיבוק...תחלום על המלכה המדהימה שממתינה לך בבית.🌺
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - החיוך של המלכה הקטנה היה שווה את הכל.. המלכה הגדולה שווה חיים שלמים
לפני 4 שנים
Baloo​(אחר) - חיבוק חזק יא אח! עוד כמה ימים ואתה חוזר הביתה🐫😜🐫
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה נקסוס, אתה באמת איש יקר.. 50 שעות בערך אבל מי סופר
לפני 4 שנים
Netrunner​(נשלט) - היי איש (אח) יקר, בוא נראה מה כן טוב - אתה בחו"ל, לא תקוע בין ארבעה קירות במשרד, עצמאי, נוף אחר, הרצאות, שבירת שיגרה.
בדיוק הייתי בחו"ל ואני מבין את הרגשת המועקה והעייפות שנפלה עליך (כנ"ל עלי, ואני עוד טסתי לחופשה).
תכף תחזור, אל דאגה.
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - כשיש רצף כזה של דברים, אתה מרגיש שכל העולם נגדך ואני שונא להרגיש ככה כי אז יוצאים להם כל מיני שדים רעים אבל הפעם הנפילה היתה מזערית
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י