לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 2 בנובמבר 2019 בשעה 7:05

אחרי יום ארוך, כל מה שהתחשק לי זה לתת לגוף שלי קצת מנוחה. לא היה כוח להסתובב, רק לנוח ולהתפנק בשמיכה. המחשבות טסו לכל מקום, מחשבות על הבית, מחשבות של זימה, פנטזיות בלי סוף אבל הגוף מסרב להגיב להתעורר. מפה לשם אני נרדם, לא יודע לכמה זמן, אבל זה אמצע הלילה ושקט מוחלט מסביב. אני אוהב את השקט הזה, הוא גורם לכל השדים להתעורר כפנטזיות וחרמנות.

זה התחיל במחשבות עליה, מחשבות על געגעוע ועל החיבוק שאני רוצה לצלול לתוכו ברגע שאכנס הביתה ומיד אחיו תגיעה צלילה חופשית אל בין רגליה, אל מקדש תשוקה שיחכה לי חלק ומבריק מחרמנות. יכולתי ממש לדמיין את הריח שלה, את הטעם שלה, את התחושה של הלשון שמטיילת עמוק בתוכה, את התחושה המטריפה של התשוקה שלי נוזלת לי על הפנים. הזין שלי מוגן בין שתי רגליי, לא נוגע עדיין, אבל מניע את האגן, כאילו משתפשף ואני מרגיש איך הכל מתחיל לבעור בתוכי.

לראש שלי מצטרף גבר שמתקבל כראוי וזוכה למציצה כמוקה ויסודית ממנה, כזאת שתמיד הביכה אותי ולא חשבתי שמגיע לי. הזין שלו מרשים בצורה שמפעילה את מכונת הריר בפי, ביצים גדולות, ורידים בולטים וכיפה שהייתי מת ללקק, אבל זה שלה עכשיו ורק לה מותר, אני יכול רק להסתכל והיד על הזין שנוטף ואני אוסף עם האצבע פעם אחר פעם ומלקק בתאווה בזמן שהוא מזיין אותה וגורם לה לזעוק את תשוקתה הבלתי נשלטת. הוא מגמיר אותה פעם אחר פעם כל פעם בתנוחה אחרת ובכל פעם אני אוסף את נוזל השקוף והמגרה הזה מהזין שלי ומלקק. אני רוצה לגמור אבל לא מרשה, מה זה משנה, גם ככה אמצע הלילה ואתה לא תרדם, אז לפחות תמשוך את העונג הזה עוד קצת.

המחשבות משתוללות בראש והלב פועם בחוזקה. השילוב המטורף של אהבה, תשוקה וחרמנות מעורר את כל הגוף והנשמה שלי. עכשיו אני שוב בין רגליה, מרגיע את הרעב והצמא  ביצירת במופת של פורקנם. אני מתענג על הזרע שלו ומיצי פורקנה, כאילו זאת הסעודה האחרונה. מרחיק את הידיים מהזין שלי שלא אחשוב אפילו שזה בסדר לגמור, לא עכשיו, לא יודע אם מגיע לי בכלל...

הארוחה הסתיימה אבל הוא עדיין רעב, עכשיו תורי לשרת אותו והזין שלו בגרון שלי. אני נחנק אבל הוא לא משחרר, כמו שמגיע למי שרק מפנטז על הזין בפה וחסר ניסיון מעשי. בראש שלי, אני מיד זוכה ביכולות מציצה של שחקן פורנו מוביל בתחומו ומתמסר לזין שלו עד שהוא מצמיד אותי לקיר ומזיין אותי עמוק וחזק, משתמש בי להגיע לפורקן האחרון להיום, משתמש, גומר בתוכי והולך לדרכו.

קשה לי לנתק מגע מהזין שלי אבל הידיים בצידי הגוף והראש בשמיים. הנה היא שוב כאן, ממש כאן מול עיני פורטת על כל מיתר בנשמה המיוחמת שלי, פורטת ומציפה אותי בגלים של תשוקה. היא יודעת בדיוק מה להגיד, מה לעשות, כדי לפתוח את הדלתות הכי כמוסות בנשמה שלי להוביל אותי למחוזות של תשוקות מטונפות. הייתי רוצה עכשיו את התחת הגדול שלה מולי, לפסק, לחדור לתוכה וזה ברור לשנינו שאין לי סיכוי להחזיק מעמד אפילו דקה. היא גם מובילה אותי לשקע שבין שדיה ועוד רגע הלב שלי יוצא מהגוף. 

היא מרשה לי לאונן, לקחת את הזין הקשה שלי ולאונן מולה, בדיוק כמו שאני אוהב, ללא חומות הגנה, הכי חלש ועלוב. העיניים שלי עוברות לאורך רגליה עטופות בגרביונים מבריקים ושקופים עד משולש התשוקה שבין רגליה. שם היא תרצה שאפרוק את עצמי. הספירה לאחור מתחילה ובמקום להגיד לגמור היא פוקדת להפסיק. היד עוזבת את הזין וממשיכים, ככה שוב ושוב אבל מצליח לעמוד במשימה ולא נופל בפיתוי, לבינתיים.

היא כלכך יפה, נשית, כזאת שכל גבר יעמוד בתור בשבילה, יטפס על הרים וישחה בימים עבורה, אבל היא בחרה אותי ואני שלה בגוף ובנפש. התשוקות שלי שייכות לה ופורקן רק לפי רצונה. היא ממשיכה לספור ואני מאונן חזק, עוטף את הזין שלי ומתמסר למגע שגורם לי לגנוח. פעם אחר פעם אני מצליח להפסיק ולא לאבד שליטה ומתחשק לי להמשיך ככה כל הלילה, להציף את עצמי בתשוקה ולא להגיע לפורקן אבל אז היא סופרת שוב ובדיוק בזמן הנכון הר הגעש שבתוכי מתפרץ ושוטף את כולי בלבה לוהטת. היא היתה גאה בי, אם היא כאן עכשיו... אני חושב ולא מצליח להרים את עצמי מהמיטה, הגוף שלי רפוי וחסר כוחות, רק עור ועצמות, הנשמה התפרקה לחלוטין ותחזור לעצמה בבוקר, כשהתרגשות תעיר אותי להתארגן חזרה הביתה


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י