שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 11 בנובמבר 2019 בשעה 8:25

שבוע שלם עבר לו בחוסר איזון שהוביל להתנזרות מופגנת מכל מגע. הרגשתי שלא מגיע לקבל "פרס". החרמנות בערה בי אבל בנעימות מפתיעה במיוחד. התחושה הזאת של ביצים כבדות, התרגשות פנימית כזאת וכמיהה עזה אליה מלאו לי את הנשמה. מצד אחד תשוקה מטורפת וידיעה שרק גמירה תוכל להרגיע אותה ומצד שני רצון עז להמשיך לחוות את התשוקה הזאת כמה שיותר. הימים עברו והרגשתי את הבעירה הזאת כמעט יוצאת משליטה אבל תמיד ידעתי להרגיע אותה. רציתי רק לתת לה את כל כולי, להעניק לה אהבה גדולה מכל הלב.

כשהילדים היו עסוקים בארוחת הערב, ניגשתי אליה לחיבוק ונשיקה. סתם ככה בלי סיבה מיוחדת. היא לא שחררה את החיבוק ואז הרגשתי הכי בנוח להוציא את המילים מהפה ופשוט לבקש... "אני רוצה היום בערב להיות שלך. אני רוצה לאכול אותך ולשתות את הגמירה שלך". היא חייכה אליי וחיבקה חזק. "תקבל את כל מה שתרצה, אהבת חיי". הפעם לא הרגשתי מטופש ולא היו רגשות אשם, היתה השלמה עם הצורך שלי. זה פשוט נראה לי הכי נכון והכי הגיוני כי זה מה שעושה לי הכי טוב בנשמה.

מאוחר יותר, היא מחכה לי במיטה ואנחנו מדברים והעיניים שלי מדי פעם זולגות לפטמות הזקורות שלה ופתאום זה נראה כלכך רחוק וכל מה שאני צריך עכשיו שהיא תפעיל אותי... מפה לשם בדיוק שנראה שהכל היה לשווא ושהיא בדרך להירדם, היא משכה בהפתעה את הראש שלי אל השד הקרוב "תמצוץ" היא פקדה ואני מיד מתחיל ללקק את הפטמה, להרטיב אותה היטב ולינוק אותה בתאווה כהכנה לנשיכה גסה. בין גניחה אחת לשנייה היא נזפה בי שעדיין לא למדתי שהיא מצפה ממני לפנק את שני השדיים שלה ולא רק אחד. היד מיד עברה לשד הרחוק, לשה אותו וצבטה את הפטמה שמיד התקשתה. לרגע היא עצרה הכל והסתכלה עליי בכעס "למה אתה לבוש? ממתי אני מרשה לך להיכנס למיטה לבוש? היא מוסיפה לנזוף, "אני לא מבינה אותך, אתה צריך שאחנך אותך מחדש או שאולי מישהו אחר יזכה לפנק לי את השדיים", אני בולע את הרוק, משפיל מבט ומרגיש את עצמי כאילו מתכווץ. אני מוריד את הבגדים בזריזות וחוזר למיטה. היא מחזיקה את הזין שבלי לשים לב, עומד זקור לתפארת. "אתה לא רוצה שאני אעניש אותך, נכון", היא שואלת ואני מסמן לא עם הראש כי המילים לא יוצאות. "למה עומד לך כל כל חזק"? היא שואלת כשהיא מחזיקה אותי מהביצים (ולא במובן המילולי אלא באמת מחזיקה אותי בביצים ולוחצת)" כי אני מיוחם עליך", אני עונה וזה לא מספיק לה." השדיים הגדולים שלך מחרמנים אותי" ועדיין התשובה לא מספקת אותה. "כי אני אוהב להיות שלך, אני אוהב לשרת אותך, אני אוהב להיות הדילדו הכנוע והצייתן שלך". עכשיו היא מחייכת ומרוצה. "תתאפס על עצמך ותתחיל לשרת אותי כמו שביקשת", היא פוקדת ואני מתרומם ונכנס לתנוחה המתאימה ומפנק לה את השדיים. אני נוגס בפטמה אחת ומופתע שהיא לא מתנתקת מגופה והשנייה זוכה לצביטה ארוכה ומענגת. אני מרוכז כולי בגוף שלה, מקשיב לה כל הזמן, מקשיב לגניחות שלה כדי לדעת מתי להגביר את המגע ולהציף אותה בגלי של תשוקה.

"תאונן לי ותעשה שאני אגמור", היא דורשת ואני רק חיכיתי למילים האלה והיד שלי כבר בין רגליה, ממששת אותה, מטיילת על העור החלק והרטוב ושתי אצבעות מחליקות בקלות לתוכה. אני מביט בה בעיניים בזמן שהאצבעות שלי עמוק בתוכה. התגעגעתי כלכך להרגשה הזאת שלהיות בתוכה, הרגשת הרטיבות הזאת שמחרמנת אותי כלכך. האצבעות שלי מגיעות לנקודה שמטריפה אותה וחופרות שם עמוק עמוק בנשמה שלה... היא מתפתלת ומשתוללת ואני לא מפסיק, מרגיש אותה נוזלת, נוטפת, מציפה את המיטה אבל זה לא מספיק , אני רוצה לתת לה עוד והיא מתמסרת למגע שלי. השילוב של התחושות ביד וקשר העין מטריפות אותי, גורמות לי להרגיש כלכך שלה ולרצות להעניק לה עוד ועוד... גמירה נוספת מגיעה מהר מאוד והכל רטוב סביב. אני רוצה לשתות אותה, רוצה את כל המיצים שלה על הפנים שלי, אבל מחכה לאישור שלה שמגיע באהבה גדולה. הראש שלי בין הרגליים שלה, אני מסניף אותה וממלא את הריאות בריח התשוקה שלה ומתחיל ללקק. ביסודיות, שותה אותה אבל אין סיכוי שאגיע לרוויה. אני מרגיש אותה נספגת בפנים שלי ואני מרגיש את ההנשמה שלי חוזרת לתחייה. אני מפסק אותה רחב ויונק את הדגדגן שלה ואני מרגיש את הגוף שלה רועד מעונג, מרגיש כמה טוב אני עושה לה... הלשון מטיילת לאורך שפתיה ומשם גם לחור של התחת שמהר מאוד נפתח ומאפשר ללשון שלי לחדור מעט לתוכה. היא מלטפת לי את הראש וזה האישור שהייתי זקוק לו. אני עוצם עיניים ונוגן לעצמי להתמסר לכל חושיי ולתחושות שמציפות אותי. אני מרגיש צמרמורת בכל הגוף, התרגשות שלא זכורה כמותה... לא יכול להפסיק, לא רוצה להפסיק, מצידי שהעולם יתפוצץ כאן ועכשיו.

"בוא אליי, דילדו", היא קוראת לי. "אני מתחילה לספור ואתה תגמור לי על הבטן ואח"כ תאכל את כל הזרע שלך, כמו שאתה כלכך רוצה", "כן", אני עונה בהתרגשות, "אפשר רק עוד קצת לטעום אותך"?, אני שואל ומוסיף, "אני פשוט צריך עוד ממך". אני רועד כולי ועוד רגע הבכי יפרוץ, היא מלטפת לי את הראש ומרשה לי לחזור ללקק אותה. אני מתנפל עליה כמו חיה מורעבת, מלקק, יונק, שותה אותה. "זר" לא יבין את זה, מה פעולה כלכך פשוטה עושה לבנאדם... אני מנסה לא להגזים ומוציא את הראש ומסתכל עליה. "אני יכול להרטיב את הזין עם המיצים שלך"?, אני מבקש רשות והיא מאשרת. בהתחלה מורח קצת על הזין, אבל לא מספיק כדי להרטיב את הזין (מעניין מי ייבש אותה ככה). " אתה יכול לחדור ולהרטיב", היא נותנת את הפיתרון. הזין שלי מחליק לתוכה ושנינו פולטים גניחה בתיאום מושלם. ההרגשה הזאת פשוט מדהימה. אני עמוק בתוכה ולא רוצה לצאת אבל שולף את הזין ומתחיל לאונן מולה ומחזיר שוב.. "תזיין אותי, דילדו, חזק", היא פוקדת, ואני מזיין אותה עמוק וחזק. חדירות עמוקות וחזקות ואני לא יכול להפסיק אבל יש זמן ואני מוציא את הזין ממה ומשתפשף על שפתיי הכוס שלה. הידיים שלה נשלחות אליי ואני מקבל את המגע באהבה, גם כאשר היא צובטת את הפטמות שלי שלמדתי לשחרר ולתת לה לגעת בי באותו מקום שעד לא מזמן היה מחוץ לתחום.

היא מביטה בי ואני לא מתבייש מהעונג שהשתפשפות בה מעניקה לי, אני מרגיש הכי סקסי, הכי מושלם.. מרוב רטיבות, הזין שלי מחליק לתוכה ואני מזיין אותה כמו חיה מיוחמת. בכל פעם שאני מרגיש את הקצה מתקרב, אני שולף את הזין ממנה... אני מרגיש כמו נרקומן שקיבל את מנת הסם שלו, מרגיש שאני במחוזות אחרים ולא רוצה שזה יגמר... אני לא זוכר מה היא אמרה אבל זה הציף אותי ומיד שלפתי את הזין שלי ממנה וניסיתי להסדיר נשימה ולהירגע אבל המילים שלה הולמות בי והתשוקה מתגברת ואני מרגיש את קורה... הזין שלי מתחיל לרעוד ולאט לאט מרגיש אותי נוזל... בדיוק אז כל הסכרים נפתחים ואני נכנס לסוג של טראנס ואחריו מגיע בכי שנמשך הרבה אחרי שהזין שלי הפסיק  לרעוד ולנטוף זרע חם וסמיך. הבכי נמשך וכל הגוף שלי רועד, אני עוצם עיניים חזק, מנסה להילחם בנפילה הנוראית הזאת שמגיעה אחרי פורקן. "תסתכל אליי", היא פוקדת בדיוק ברגע הנכון. היא מלטפת את הראש שלי ומנשקת אותי, נשיקה ארוכה ומרגיעה... אני נופל עליה ומרגיש אותי נהפך לחלק ממנה. היא נרדמת תוך דקות ואני לצידה, הריח שלה על הפנים שלי ואני מרגיש את החרמנות בכל תא ותא בגופי

עומק של שליטה{שולטת} - מדהים!!!
לפני 4 שנים
סוחף​(שולט) - נהדר מה שיש ביניכם ונדיר מאוד...שמור על זה מכל משמר
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה. שומר עליה ועלינו מכל משמר
לפני 4 שנים
טלי35​(שולטת) - נהדר אתה. נהדרת היא.

נהדרים אתם.
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י