לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 14 בנובמבר 2019 בשעה 5:48

היא חוזרת מיום עבודה ארוך במיוחד, היא נראת עייפה כלכך אבל החיוך והאור בעיניים שנדלקים בשניה שהיא רואה אותי ורצה לחיבוק כמו בסרטים רומנטיים וקיטשים... אני עוטף אותה והיא מתכנסת בתוכי. הרגע הזה, חשוב ועוצמתי יותר מכל פנטזיה ומכל אורגזמה, זה הדבר האמיתי.

היא מחליפה בגדים ולובשת בייבידול שקנתה לפני שנים ורק המגע הנעים של הבד מעיף לי כמה פיוזים ושלא נדבר על השדיים הגדולים שלה שדורשים את תשומת הלב שלי אבל לא עכשיו, עוד מעט...

אני מכין לה צלחת, כריך פשוט כמו שהיא אוהבת. אמנם זה לא כריך גורמה אבל יש בה את התבלין הסודי "חום ואהבה".. את זה לא תמצאו בשום מסעדה.

נותנים ליום הזה לעבור עם הפיקי בליינדרז ואני צמוד אליה. הידיים שלי מלטפות אותה ללא הפסקה, נותן לרכות ולנעימות של הגוף שלה והבד הנעים שעוטף אותה לחלחל לי לנשמה דרך הידיים. הרבה זמן לא הרגשתי רגוע ככה, למרות שיש מספיק סיבות להיות מודאג, אבל עכשיו, כל הדאגות הלכו לישון והשאירו אותנו ביחד.

הפרק הסתיים והיא הולכת לחדר ואני מביט בה, סורק את הגוף שלה ובראש שלי אני בין הרגליים שלי, מתמסר לחרמנות הנוטפת ממנה אבל לה היו תכניות אחרות. "אתה הולך לספק אותי היום, אבל לא עם הלשון ולא עם הידיים", היא אומרת ואני מרגיש את הפטיש מפרק לי את המוח. את לא יכולה לקחת לי את שני הדברים שאני עושה הכי טוב, את מנגנון ההגנה שלי. את הרי גומרת הכי חזק מהאצבעות שלי שמכירות את הגוף שלך הכי טוב בעולם.

"לבינתיים, תבוא לחבק אותי מאחורה, כמו שאני אוהבת". אני נצמד אליה מאחורה, הזין שלי בין ישבניה, הידיים עוטפות אותה והשפתיים מנשקות את צווארה. "אתה כזה דילדו טוב וצייתן", היא אומרת ואני מתמלא גאווה. "אני אוהבת שאתה משרת אותי בכזאת תשוקה, אני אוהבת שכל מה שמעניין אותך זה לעשות לי טוב. אני אוהבת להשתמש בך ולגרום לך להיות כזה כנוע ומתמסר", היא מוסיפה והלב שלי עוד רגע מתפוצץ. "אתה תעבור חינוך מחדש, אתה תלמד לשרת אותי, לענג אותי, לספק אותי ואם אתה לא תוכיח את עצמך אני אקח לי מאהב שיעשה את כל זה בשבילי", אני כולי בהתרגשות.. "אני מבטיח לעשות הכל כדי לספק אותך ולשרת אותך", אני אומר בקול רועד, "אני אוכיח לך שאף אחד לא יכול לספק אותך כמוני, אף אחד לא יכול לענג אותך כמוני ואף אחד לא יכול לזיין אותך כמוני", היא מסתובבת, מביטה בי, אומרת "רק אתה דילדו, רק אתה אהוב שלי" ומנשקת אותי בלהט.

מסתובבים אל מול המראה ואני מאחוריה ולש את שדיה כמו אופה מיומן שלש בצק והופך אותו ללחם הכי טעים ביקום, וזה גורם לך להרגיש נאהבת, סקסית ורטובה... כמה שאת רטובה... אולי בכל זאת תשני את דעתך ותסכימי לתת לטעום אותך?! אני שואל, ספק מתחנן ואת לא מוותרת ומאיימת בסנקציות לא נעימות בכלל. "תתרכז בשדיים שלי, במקום לחשוב על עצמך", היא מחזירה אותי למקומי ואני בתגובה מתרכז בפטמות שלך וצובט חזק, חזק יותר ממה שחשבתי שאני מסוגל והיא עוד רגע מאבדת שליטה. "שכב, דילדו, תתחנן שאשתמש בך", היא פוקדת ואני כבר בתנוחה המתאימה, "בבקשה, תעלי לרכב על הדילדו שלך, בבקשה תשתמי בי, בבקשה תגמרי עליי כי בשביל זה אני שלך", אני אומר ומקווה שזה מספיק טוב... היא מחזיקה לי את הזין ועולה עליו. מרגיש את הרטיבות שלה נוטפת ממנה עליי ואני רק מפנטז שהיא יושבת לי. על הפנים ולא על הזין... אני מיד חוזר להמשיך לפנק לה את השדיים, כמו שהיא אוהבת.

אני מרגיש אותה עמוק, מרגיש שאני בתוכה ולא רק פיזית, עמוק בנשמה שלה. מהפנט להביט בה מלמטה, לראות אותה שקועה בעצמה, רוכבת עליי... כמה נשיות יוצאת ממנה כשהיא בטוחה ככה בעצמה, כשהיא נותנת לעצמה להנות מהתשוקה שלי אליה. היא יורדת ממני ומסמנת לעלות עליה. אני נשכב עליה והזין שלי צמוד אליה ולא חודר... משתפשף עליה ומעסה את השדיים שלה.. "תראה כמה אתה יפה וסקסי", היא אומרת (משאירה אותי מופתע) ומלטפת את החזה שלי, עוברת עם כף היד על הפטמות שלי שמתקשות מיד וזוכות לתשומת לב מרטיטה. "תראה לי כמה אתה רעב לזיין אותי", היא מבקשת ואני מיד מחדיר את הזין שלי עמוק לתוכה ומזיין אותה בלהט, בתשוקה מתפרצת, חדירות עמוקות, עד הסוף והיא גונחת אחרי כל חדירה. "אני אוהבת את הדגדן שלך, אוהבת שאתה מזיין אותי עם הדגדן שלך", היא אומרת באושר ואני לא מבין מה יש לאהוב דגדגן,"אם הייתי רוצה זין אמיתי, הייתי לוקח מאהב עם זין גדול ועבה, אבל אני רוצה את הדגדגן שלך", היא עונה לי בלי לדעת ואני מרגיש שעוד רגע אני מתפוצץ ושולף את הזין ממנה... "תחדור ותגמור, דילדו", היא פוקדת בכעס ואני לא רוצה לגמור, רוצה עוד ממנה. רוצה עוד מסערת הרגשות הזאת, עוד מההורמונים אלה שמטריפים לי את המוח. "בבקשה, תרשי לי עוד, תגידי לי לא לגמור, בבקשה, לא עכשיו, עוד קצת, בבקשה", אני מתחנן והבכי יוצא. היא מלטפת אותי ומרגיעה.

הזין שלי מגיב לסערת הרגשות ומצטמק. נראה עכשיו באמת כמו דגדגן נפוח. היא מלטפת אותו, "אני אוהבת את הדגדגן הגדול שלך, הוא כלכך סקסי בעיני", היא אומרת ועמוק בלב, אני יודע כמה התביישתי כל השנים בזין שלי שלפעמים מסיר כל זכר לגבריות ומצטמק אבל עם הזמן, למדתי לקבל ולמצוא את היופי והחושניות. היא לוקחת את הדגדגן שלי ומצמידה אותו לדגדגן שלה ומתחילה לאונן... אני מביט בה ומרגיש כלכך שלה, מרגיש כלכך סקסי... לאט לאט הזין שלי חוזר לגודל סטנדרטי והיא ממשיכה לשפשף את הדגדגן שלה.. דגדגן על דגדגן והיא מגבירה את הקצב ואני מרגיש אותה נוטפת ומתגרה באופן מיוחד, "אני אוהבת את הדגדגן שלך", היא גונחת וממשיכה, מגבירה את הקצב, "זה בא, אהבה שלי", היא פולטת בהפתעה, "זה בא אהוב שלי, דילדו שלי, עבד כנוע וצייתן שלייייייייי".

היא גומרת בהתפרצות רגשית שלא זכורה לי. בכי חסר מעצורים, "הצלחתי, היא צועקת ובוכה, בכי מתפרץ ודמעות בשפע". אני מחזיק אותה ומביט בה עמוק לעיניים, מחבק אותה עוטף אותה, מתרגש איתה באמת ובתמים. (זאת פעם ראשונה מאז שאנחנו ביחד שהיא גומרת בלי חדירה). אחרי הבכי מגיע צחוק מתגלגל, צחוק ובכי לסרוגין, התפרצות של רגשות... "אתה מדהים, אהבה שלי, אתה מושלם, אתה עושה לי טוב, הכי טוב" היא בוכה וצוחקת לסירוגין ואני עוטף אותה בכל הכוח.

"יש לך הזדמנות אחרונה לגמור, לפני שאני נרדמת", היא רומזת ואני כלכך רוצה לגמור ולפרוק ממני את כל החרמנות הזאת, את כל האהבה והתשוקה שבוערת בי. אני חודר אליה והיא כלכך רטובה שזה מטריף, "תגמור עכשיו דילדו, תגמור עכשיו" היא פוקדת ותוך שניות אני פורק לתוכה את מטען התשוקה והאהבה שלי. היא מחבקת אותה ואני נותן לעצמי לצלול לתוכה. "אתה אהבת חיי, גבר יפה שלי אהבת חיי דילדו שלי" היא אומרת בהתרגשות ולי אין מילים לתאר מה עובר לי בראש, בלב, בגוף בנשמה...

 

Velvet30 - מדהים
לפני 4 שנים
דרושה משרתת לזוג - מדהים עוצמתי ומעורר השראה
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, זה באמת היה ערב מאוד עוצמתי
לפני 4 שנים
Synt​(נשלטת) - וואו. לגמרי
לפני 4 שנים
Qcandy​(נשלטת) - לא, אין עליכם מדהימים...לא משתעממת לקרא לרגע...עוד ועוד ועוד...
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - יש עוד הרבה בכוונת ועוד הרבה לחוות בעתיד
לפני 4 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - זכית אחי.
איזה כייף לקרוא.
:-)
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה, חבר יקר. אני אומר תודה כל יום על כל הטוב שיש לנו
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, יקירה... לא יוגע אם כל היופי והטוב, אבל הרוב בטוח. הגיע אחרי הרבה שנים ביחד והרבה שינויים קטנים וגדולים שכל אחד עשה ועושה וברגע שיש תקשורת טובה והרבה סבלנות, יש זוגיות טובה, יש חברות טובה, יש אינטימיות ותשוקה טובה
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י