בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 15 ביוני 2022 בשעה 5:22

עברו עשרה ימים מאז שהזדיינו פעם אחרונה... חשבתי לעצמי, הבוקר שהיא כבר יצאה לעבודה והילדים התלבשו בחדרם. לפני שנייה זה היה רק שבוע והימים טסים להם. התשוקה שלי אליה גוברת כל יום ומתעצמת ויותר מזה, הרצון לאונן ולפרוק את המתח קטן. לא רוצה לאונן לבד ולגמור לבד. גם אם היא מרשה, גם אם היא יודעת ותקבל דיווח. לא רוצה גם זיון מהיר, רגע לפני שהסוללה שלה נגמרת והיא תרדם.. "פעם היינו מזדיינים זריז", היא אומרת וצוחקת ושנינו יודעים שעדיף שלא נחזור לפעם.. טוב לי היום, טוב לי יותר מאתמול, גם משלשום וגם מלפני שנה ושנתיים.. הכי טוב לי שהיה לי שנים ויש מה לשפר, שלא תחשבו שתפסתי תחת או שהזרע עלה לי לראש.

 

כמה דקות קודם לכן, היא עוד היתה במיטה ושניה לפני שיצאה מהשמיכה, משכתי אותה אותה אליי ונצמדנו צמוד צמוד... "את לא הולכת לשום מקום עכשיו, אני צריך חיבוק", אמרתי בלי בושה והיא כאילו נמסה לתוך החיבוק. אני צמוד אליה ומרגיש אותה ומשתוקק לגעת, להעיר את התשוקה אבל זה לא הזמן אז נסתפק בחיבוק, בעצם זה הרבה מעבר לזה.. זה בדיוק מה שהייתי צריך. קצת חום, אהבה, מגע... החרמנות תחכה, אף אחד לא מת מקצת חרמנות... ואני לא כזה גיבור גדול.. הייתי נותן הרבה בשביל כמה דקות רק אני והיא, לבד בלי ילדים ובלי עבודה, כמה דקות של זימה ותשוקה, כמה דקות של אהבה ופורקן של חרמנות.

 

החיבוק נמשך ונמשך, האצבעות שלי מלטפות לה את הבטן, נזהרות לא להגיע למקומות שכרגע נמצאים מחוץ לתחום, ואני מרגיש את הנשמה שלי מתמלאת. אני צמוד אליה, מסניף אותה, מרגיש אותה בידיים שלי. משתדל לא לחשוב מחשבות מחרמנות, על איפה הייתי רוצה לדחוף את הלשון עכשיו או עליה רוכבת עליי, גם לא על האצבעות שלי שמובילות אותה להשפרצה אחת מסעירה, בורח מהמחשבות האלה, אם הצלחתי לעבור את הימים האלה בלי להישבר, אז אני יכול לעבור עוד יום וביום שישי הילדים יהיו אצל סבא וסבתא ויהיה לנו איזה 24 שעות של ביחד, לבד, רק אנחנו והחרמנות שלי, הרטיבות שלה ואולי הסטרפאון אם אבקש.

 

הילדים כבר במסגרות, אני בעבודה עם הקפה וחושב לעצמי איך הגעתי למצב כזה שאני לא רוצה לגמור לבד, אפילו כבר התבכייתי על זה כאן כבר כמה פעמים ואיך יכול להיות שאני נותן לנו לוותר על מגע ועל אינטימיות בכזאת קלות.. אז מה אם היא עייפה ומוטרדת, אתה יודע לגעת בה, אתה מכיר את הגוף שלה, תיזום אתה והיא תלך איתך באש ובמים... אולי המוח שלי מלא מדי במחשבות על זימה, בפנטזיות, בסקס פרוע, בסקס עדין, בסקס כזה או אחר, אולי לפעמים צריך להפסיק לחשוב ורק לאהוב? 

 

 

* הפוסט נכתב לפני שנתיים ושכב לו בסבלנות בתחתית רשימת הטיוטות. תמיד טוב, שיש גיבוי, בתקופה שלמילים לוקח יותר זמן לצאת.

yakibar - פוסט יפה. מבין אותך לגמרי
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - איזה כיף לי... תודה
לפני שנה
מון לייט - פעמיים כי טוב . האחד כי אין על המגירה בתקופות של יובש . השני אל תתן לאש לדאוך , מאוד קשה להבעיר מחדש מדורה שכבתה ♧
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י