שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 24 בנובמבר 2019 בשעה 6:10

המשך לפוסט הקודם

 

אנחנו שוכבים במיטה, אני עם הזין הצמוק שלי ותחושת האכזבה והיא מחזיקה דמעה בעין בכל הכוח, שלא תזלוג מטה, שלא אראה את העצב שלה. היא מסתובבת ואני קרוב, חצי חיבוק ולרגע מרגיש שכל מה שבניניו הולך לקרוס, אולי רק חלק, אבל משהו יקרוס.

 

שקט, דממה, מתח באוויר, הדקות עוברות ואני מחכה למשהו, למגע שלה, לתשומת לב, לסימן כלשהו. היא עדיין עם הגב אליי והיד שלה אוחזת את הזין שלי. אותו זין רק לפני זמן מה היה בתוכה ועינג אותה, אותו זין שעכשיו כבוי ואני שוב מתבייש בו. היא אוחזת בי ומעשה את הביצים הכבדות שלי. אני רועד ונותן לה אותי, שתעשה כרצונה. היא מסתובבת ומביטה בי, מתמסר למגע שלה. "אני אוהב שאת מחזיקה אותי מהזין, אני אוהב שאת גורמת לי להרגיש שלך, אני אוהב שאת נוגעת בי", אני אומר בהתרגשות והיא מפסיקה... "אתה תלמד לבקש, יותר נכון להתחנן, אחרת לא תקבל ממני כלום", היא נוזפת בי.

 

"בבקשה, אני צריך שתגעי בי, צריך להרגיש שאת רוצה אותי, שאני שלך", אני אומר ברצף ועוד רגע מתחיל לבכות. "אתה תראה לי כמה אתה רוצה להיות שלי, כמה אתה צריך לשרת ולהתמסר אליי ואני אשתמש בך  ואעשה לך טוב, יותר ממה שאתה מדמיין, אבל אתה צריך להתאמץ בשבילי" היא אומרת ומחבקת אותי. "אני חייב את הפלאג, בבקשה", אני מבקש בקול רועד והיא מסכימה. מביא את הפלאג הגדול בזריזות. הרבה זמן לא קיבלתי, אז לוקח זמן לחור שלי להפתח ולקבל את גוף המתכת הזה. היא מלטפת אותי ומעודדת.. ניסיון אחד ועוד אחד ועוד ואני נפתח ומקבל את הפלאג עמוק בתוכי. היא מחייכת וגם אני. התגעגעתי להרגשה הזאת של ההרחבה והמילוי. 

 

הידיים שלה אוחזות בי, יד אחת את הביצים והשנייה את הזין. אני מתמסר למגע שלה, מרגיש שאני צף ביקום מקביל. "אני אוהבת שאתה שלי, אוהבת שאתה נותן לי אותך ככה", היא אומרת ומביטה בי, אני רואה בעיניים שלה שקט ורוגע. "אני רוצה את הזין שלך על הדגדגן שלי", היא אומרת, מתיישבת ומשתפשפת עליי. אני מביט בה מלמטה, מבט שבוי, מבט מלא בתשוקה. השדיים שלה בידיים שלי, להשלמת הגירוי והיא משחררת את כל המחסומים. היא מטריפה אותי כשהיא ככה, חרמנית, מיוחמת, רעבה למגע, רעבה אליי, מספיק רעבה כדי לקחת אותי ולהשתמש בי.

 

אני מרגיש אותה נוזלת והיא לא מפסיקה, להשתפשף על הזין, היא גומרת חזק ולשם שינוי היא ממשיכה... היא מחדירה אותי אליה, אולי בעצם מחליק לתוכה מרוב רטיבות וההרגשה אלוהית. היא נשענת על החלון ורוכבת עליי, חזק ועמוק. היא גומרת עליי שוב ומרטיבה עוד, עכשיו גם מגיע תורי ואני מתפוצץ בתוכה. עצב מתערבב עם שמחה, גמירה שלי מתערבבת בגמירה שלה. היא מניחה את הראש על החזה שלי, "אני רוצה להיות יותר מלכה שלך, אבל אתה חייב לבקש, או יותר נכון להתחנן... אם לא תדבר, איך אני אדע מה לתת לך".. אנחנו שוכבים ככה עוד דקות רבות, צמודים בחיבוק, נושמים בתיאום, "מזל שלא החלפתי סדינים", היא אומרת ושנינו צוחקים... 

Qcandy​(נשלטת) - מעריצה אותה❤מדהימה...ואותך זה כבר ברור.לא?!
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - שום דבר לא ברור, נשמה טובה שכמותך
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י