שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 1 באוקטובר 2020 בשעה 6:29

תמיד היתה לי הערצה לאנשים שעובדים עם הידיים, גם עם השכל, אבל בעיקר כאלה שיוצרים יש מאין. אני יכול להקשיב לאנשים במשך שעות, לתת לקול שלהם להפנט אותי ולעשות לי נעים עמוק בנשמה, אבל להסתכל על גבר או אישה,  מייצרים משהו עם הידיים, זה כבר משהו אחר לגמרי ומגרה בכל מובן אפשרי ולא רק במובן המיני. זה יכול להיות אדם שמנצל את הכישרון שלו ואופה או מבשל. זה יכול להיות גם איש של עבודות "שחורות" כמו מוסכניק, חשמלאי, גנן, אפילו אינסטלטור. זה יכול להיות גם רופא שבמו ידיו מציל חיים של אנשים, במיוחד עם הידיים שלו מגיעות לאיברים פנימיים, או שלא נדע, גם למוח... יש משהו מאוד סקסי באדם שמשתמש בידיים שלו... תמיד הייתי מסתכל על אנשים כאלה בהערצה וחולם להיות כמותם. 

אי אפשר לדבר על עבודת ידיים בלי להזכיר אוננות. אני לא אשכח את האוננות הראשונה שלי, זה בגיל 11 או משהו כזה ואפילו לא היה מה שיפלט מהביצים שלי אבל ההרגשה הזאת שהזין מתקשה וההתרגשות ממעשה כיביכול אסור הטריפו אותי. אני זוכר את עצמי מאונן וחוקר מה יגרום לי עונג מיוחד. גם אחרי גיל 40, אני עדיין בוחן ובודק איך לאונן. היו ימים שהתביישתי בהתמכרות שלי לאוננות, אבל הייתי חלש מדי כדי לעשות משהו בנדון ולהיגמל. לפני שהיו ילדים, הייתי יכול לאונן שעות על גבי שעות, להגיע קרוב ולהפסיק ולהמשיך ככה עד אובדן חושים. 

בשלב מסוים, הבנתי שאוננות שואבת ממני אנרגיות ותשוקה ומייצרת בעיות קשות באינטימיות אמיתית. לקח לי זמן להבין שזה חלק מהבעיה אבל ההתמכרות היתה קשה אבל בסוף הצלחתי להפסיק לאונן בצורה אובססיבית ולשמור את התשוקה שלי אליה. אז נכון שאוננות הפכה לחלק חשוב באינטימיות שלנו. היכולת לבקש ממני רשות לאונן ו/או לעמוד מולה ולאונן, אינה מובנת מאליה במיוחד לאור העובדה שאיזה גבר יסתפק בלאונן, במקום לזיין את האישה שהוא כלכך חושק בה ?! לקח לי זמן להבין שלאונן זה ביטוי לאינטימיות, לא פחות מזיון. זה בסדר לשתף את האישה שלך שמתחשק לך לאונן מולה ולספר לה את הפנטזיות הכי סוטות שלך, פנטזיות שאולי לא יתממשו במציאות, פנטזיות שחודרות ללב כמו סכין אבל מעמידות לי את הזין ומוציאות ממני את התשוקה הכי פרועה.

כמה שאני אוהב לאונן, זה כלום לעומת כמה שאני אוהב לאונן לה. להחדיר לה אצבעות ולהרגיש אותה מבפנים, להגיע לנקודה הזאת שמטריפה אותה ולהוביל אותה לאורגזמה המיוחלת. אני מרגיש אותה אחרת לגמרי עם האצבעות הרבה יותר חזק מדרך הזין. אני שונא לחשוב ולהרגיש מהזין, אני אוהב ומעדיף ולהרגיש אותה דרך הידיים... לחפור בתוכה, ללוש את גופה, לעטוף בחום !

פרלין​(נשלטת){ש} - הו שרף!
לפני 3 שנים
מענטז​(אחר) - הו שרף
כן
אתה גבר חושני
וייצרי
ויצור נהדר ומיוחד
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י