לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 21 בינואר 2020 בשעה 8:19

הראש שלי עובד שעות נוספות במחשבות שלוקחות אותי רחוק מכאן. לוקחות אותי למחוזות של תשוקה וזימה, למחוזות של אינטימיות, של רומנטיקה, רגש וגם למחוזות של ביקורת עצמית נוקבת.

המחשבות הולכות איתי לכל מקום... לעבודה, לנסיעות, לשירותים, לשינה, 24/7 ולצערי גם למיטה. הראש שלי מייצר מחשבות גם ברגעי האינטימיות שלנו וגם ברגעים שבהם הראש צריך לצאת להפסקה ולתת חופש לתשוקה לעשות כרצונה ולהשתולל.

מדהים אותי כל פעם מחדש (ולא בקטע טוב) שגם אחרי 14 שנים ביחד, עדיין רצות בראש שלי מחשבות על חרדת ביצוע. הראש מתמלא בשלל מחשבות שלא בטוח מה הקשר שלהן למציאות. זה יכול להיות על כמה הזין שלי קטן, עלוב וחסר תועלת. זה יכול להיות על חשש לגמור מהר ולהרוס את האווירה. זה יכול להיות מחשבות על תסכול שלה ממני כי זה שיש לי בראש גם אם היא גמרה כלכך חזק. הרי מה זה משנה?! הכל בראש, לא?!

בפעם האחרונה ששכבנו, ראיתי את הסימן שהוא השאיר עליה. בהתחלה רק נישקתי אותה כדי להקל על הכאב שקיים רק אצלי בראש. אח"כ ראיתי אותו במחשבות שלי מחזיק אותה כמו שהיא תמיד אהבה ומזיין אותה חזק בדיוק כמו שצריכה.

הרגעים היחידים שהמחשבות יוצאות לחופשה הם שהיא נותנת לי לפנק אותה ולהתמסר לגוף שלה. כשאני מורח קרם על הרגליים שלה, מעסה את גופה או יורד על הברכיים ומלקק את הכוס היפה והטעים שלה. ברגעים האלה אני מושלם ואין שום דבר שיכול להרוס. כשהיא לוקחת את המושכות, מובילה אותי לפי רצונה, משתמשת בי, הרעשים בראש שלי נעלמים ואני מרגיש הכי סקסי, הכי בטוח ומשתוקק לעוד מהסם הממכר הזה. כשהמילים שלה מטלטלות אותי ומורידות אותי הכי נמוך, המחשבות נעלמות וכל תשומת הלב שלי שייכת לה וכל רצוני הוא להיות טוב יותר בשבילה ולהעניק לה את מה שיש בי. מתחשק לי שהיא תקח ממני את המחשבות, רק לקצת, רק לכמה שיראה לה  לנכון.

bondman​(נשלט){FLR} - כל כך נכון.
היטבת לתאר.
גם אצלי זה ככה. השקט הממכר הזה.
:-)
לפני 4 שנים
טגליכט​(ג׳נדר פלואיד אחרת){אסתרליין} - אני כל כך מזדהה
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י