בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 22 באפריל 2020 בשעה 8:37

הילדים הלכו לישון וזה הזמן שלנו להיות קצת ביחד אבל הראש מלא במחשבות, במשימות, בתסכולים.. רד רדינגטון מעביר את הזמן עד שהיום הזה יורד ומרגיע קצת... "את רוצה קפה ?", אני שואל. התשובה כמובן חיובית, "אבל קודם, אני רוצה נשיקה" היא אומרת בחמידות יתרה. אני מקרב את פניי, "אני רוצה בעצם שתי נשיקות", היא מתריסה ואני מנסה להתחכם ולנשק אותה בלחי היא מתנגדת ומסרבת לקבל את הנשיקה. היא תופסת לי את הראש, "אתה רק דילדו כנוע, אני אחליט איפה תנשק אותי", היא אומרת ומסמנת ע השפתיים שלה ואני מיד מנשק ומרגיש את הרגל שלה נצמדת אל הזין שלי שמתקשה.

"איפה תרצי את הנשיקה השנייה ?", אני שואל כמו ילד שקיבל נזיפה, היא שולפת שד ואני יודע את המוטל עליי ויונק את הפטמה שלה, מנשק אותה, מצרפת אותה, עושה איתה אהבה והיא מתפתלת ואז מגיעה הנשיכה שסוחטת ממנה גניחה. "את מרשה לי לאונן ?", אני שואל בלי להתבייש, לשם שינוי ויודע שהיא תסכים, כמו תמיד, כי היא טובה מדי, אבל התשובה שלה הפתיעה אותי קצת, "רציתי שתאונן מולי במקלחת, כמו שאתה אוהב, אבל לא הצלחת להתעורר, דילדו, אבל בגלל שהביצים כלכך כבדות, אני ארשה לך לגמור, אבל קודם הבטחת לנו קפה".

 

אחרי הקפה והפרק מסתיים, אנחנו מתארגנים לשינה, משוחחים קצת והמתח באוויר, אפשר להרגיש אותו ובהזדמנות הראשונה אני מרים את הראש וצולל אל בין שדיה, מלקק ונוגס מבעד לחולצה. (לבינתיים מגיעה הגדולה בהתגנבות שמתאימה ללוחם בשייטת 13 ומורידה לשנינו את הלב לשכנים שמתחת... מחגים שהיא תירדם, סוגרים את הדלת והיא דורשת שאמשיך לפנק לה את השדיים).

זה מרגיש שהיא עוד שנייה תרדם וביום רגיל, הייתי מנתק מגע, מסתגר בתוך עצמי ונרדם על ה"זנב בין הרגליים", אבל הפעם המשכתי לפנק לה את השדיים.. "כדאי שתתחיל לאונן לפני שאני נרדמת", היא מפצירה בי ואני מחזיק את הזין שלי שרחוק מזקפה אבל זה מגרה לשפשך זין רדום רק כי היא דרשה. הלחץ המטופש הזה מעכב את הזקפה. העיניים שלה נעצמות והיא נוזפת בי לאונן ולספר לה מה אני מפנטז.

אני מספר לה שאני מדמיין אותי מתחתיה, מענג אותי בלשוני בשני מקדשיה המטריפים.. "נראה לי שנתחיל שגרה חדשה ותצטרך לזיין אותי לפני שתקבל ללקק אותי כמה שתרצה". אני מתרגש מהרעיון ומגביר את השפשוף כשבראש שלי אני מדמיין אותי מזיין אותה ואז מקבל את הפרס ומתענג על המיצים שלה ושלי יחד... העיניים שלה כבר עצומות ואני מרגיש אותה שוקעת לתוך המזרן אבל אני לא צריך הרבה כדי להגיע לפורקן. היא מלטפת את הראש שלי, חצי רדומה, "כל הכבוד דילדו, שלא ויתרת, כל הכבודה שאתה כזה דילדו ממושמע", היא אומרת ונרדמת ואני נשאר לשכב לצידה מכוסה זרע

 

אישה מבפנים​(נשלטת) - כל הכבוד דילדו, עכשיו תנקה.
רק עם האצבעות והלשון.
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - זה יגיע גם, לאט לאט...
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י