שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אשתי נעלה (ממני ואותי)

במסע אל זוגיות FLR.
המסע התחיל לפני יותר משנתיים, כאשר אני נשלט טבעי ואשתי ונילית לחלוטין. בבלוג אשתדל לשתף את שעובר עלי ועלינו. אולי בהמשך אחזור לתאר את ההיסטוריה.
תודה גדולה ל @סוס האש שהיווה עבורנו השראה מיוחדת!
לפני 11 חודשים. 29 במאי 2023 בשעה 11:42

אז היא יצאה מהמקלחת, ואני טוב נו... מגורה בטירוף. ממש מרגיש את ההורמונים מתרוצצים במוח...

אבל היא החליטה שזה זמן טוב לשיחה על היום שהיה וכו', ולי פשוט אין את היכולת לומר לה: לא! בואי נתקדם...

אז אנחנו מדברים. על כל מיני דברים וגם על היחסים בינינו. היא שמה יד באיזור הפטמה שלי (אני ממש רגיש לצביטות שלה, אבל זה שווה פושט נפרד), וזה רמז מספיק, שלא לגיטימי לא לענות לשאלות שלה, גם אם אני מובך...

תוך כמה דקות אני מגלה, שרמת הגירוי שלי כל כך גבוהה, שאני פשוט לא מצליח לשים מחסום לפה. מה שעובר במוח, פשוט נפלט. אפילו את זה אני מגלה לה (שאני לא מצליח לסתום, לכל הרוחות), והיא כמובן מנצלת את זה. משימות ששנים אני דוחה, להבין את כל נקודות הכוח שלה גם אלו שאני מעדיף להסתיר. אני מרגיש כאילו היא נתנה לי 'שיקוי אמת'... אז אני חושף את ליבי, ומרגיש קרוב אליה מאוד מאוד (כמובן, זו הייתה תחושה הדדית).

איך נגמר הלילה? 

שתי אנקדוטות:

1. אחרי שהיא החליטה שהולכים לישון (כי יש לה יום עמוס), היא פשוט אמרה לי להיות בשקט (כי אני רק רוצה לדבר איתה), ולא לזוז (אם היא לא מצווה את זה עם איום, אני פשוט מתחיל להתחכך בה אוטומטית). בשלב מסויים שנינו לא נרדמים, אז היא אומרת לי לעשות לה מסאז'בכפות הרגליים. כמה? לא ידוע מראש, עד שהיא תחליט. יצא בסוף מעל חצי שעה. אני כמובן נהנה מכל רגע על הזכות לגעת לה בכפות הרגליים.

2. בתחילת הערב נכנסתי לחדר לפני, לבשתי משהו סקסי (שהיה פעם שלה): חוטיני+בגד תחרה שקוף ש(לא) מכסה את השדיים והכוס (במקרה שלי - הכלוב). לא יכול לצרף תמונה... למה? כי אותי זה מרגש, ואני יודע שזה נחמד לה.

אז החוטיני ירד בפקודה שלה, כדי שהיא תראה אותי מאונן (עוד לפני המקלחת שלה), אבל את בגד הגוף השקוף היא אמרה לי להשאיר. גם אחרי המקלחת היא אמרה לי לא להוריד. באיזשהו שלב (במהלך השיחה שלנו) ביקשתי רשות להוריד אותו כי גם בבגד הזה יש חוטיני, והיא סירבה. סיימנו לדבר, מנסים לישון, ואני מבקש רשות להוריד אותו, והיא אומרת לי, "אם תבקש עוד פעם אחת - אתה הולך עם זה מחר לעבודה". אני אומר לה את לא רצינית! יש שם חוט שקושר את הבגד מעל הצוואר! יראו את זה (ואני עובד במוסד חינוכי, אין מצב!). היא אומרת לי: "תבדןק אותי!"... התחלתי לרעוד מרוב פחד והתרגשות... בפועל, פעמיים קמתי לילדים בלילה, וגם בבוקר הערתי אותם, כשאני עם זה. לא מעיז לבקש רשות להוריד...

בסוף תוך כדי שאני מארגן את הילדים, היא קוראת לי לחדר, ונותנת לי רשות להוריד.

 

באמת שהרגשתי את המוח שלי כאילו הוא עיסה שהיא מעצבת כרצונה. תחושות של אורגזמה חזקה, אבל בלי תחושת 'נפילה'...

מעניין מה יהיה בהמשך...


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י