לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 4 שנים. יום שישי, 2 בספטמבר 2022 בשעה 9:44

אני מתארגנת לנסיעה, שמחה בה, על אפ כל ההתנגדויות שאני מייצרת ומעיקות לא רק עלי.

אני לא מספיקה לחרוט את מה שאני מרגישה, אז מציירת עם טוש-שחור בכל בוקר. 

ובערב באמבטיה, נמחק, אבל אז יש לי מקום.

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י