לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 7 שנים. יום חמישי, 5 בספטמבר 2019 בשעה 16:34

אני

מת

אפ

קת

ולא יודעת למה בעצם בכלל ואם זה טוב, או רע, או אין ברירה

והוא

נע

לם

וגם כאן

לא יודעת למה בעצם בכלל ואם זה טוב, או רע, או אין ברירה


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י