ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 7 שנים. יום ראשון, 13 באוקטובר 2019 בשעה 20:18

אחרי שישנתי מצוין ונעים בלילה הקודם

ובתוספת של שעתיים מנוחה מוחלטת אחר הצהרים של היום

אני מרגישה בגופ שאין לי סיכוי להרדם כעת.

אילו לא הייתי פחדנית הייתי יוצאת להליכה לילית.

אילו לא עצלנית הייתי מדליקה אור וקוראת ספר אחד מהשניים שמונחים ליד מיטתי

אבל אני כזו פחדנית ועצלנית ויודעת להתגלגל במיטה עד שמתחיל הבוקר, ואז להרדם היטב.

 

 

 


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י