בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 6 שנים. יום שני, 17 בפברואר 2020 בשעה 8:24

היום

הזדמן לי בילוי עם אבי

וביקור של מישהי צעירה ממני שלא תחיה יותר מימים ספורים

ואכלתי מרוב עצב מלא מלא לחם עם חמאה מלוחה כמובן

והסתכלתי על החיים ככאן ועכשיו 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י