בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

LittlemonsteR

לפני 4 שנים. 4 בדצמבר 2019 בשעה 22:57

היו לי כמה ימים מעניינים בשבוע האחרון. עברתי בהדרכת זוג מדהים סוג של אימון אנאלי ופאאאאק - נהנתי!!
הימים האלו היו ממש כייפים וקמתי עם התרגשות בכל יום שזה קסום בפני עצמו. הרבה זמן הרגשתי קצת רדומה וזה סוג של היה כאפה אירוטית של התעוררות.

הפאן הסתיים אתמול בצורה די מעולה למרות הבאסה ויצאה לי טיפה לחשוב. שאני אומרת טיפה אני מתכוונת לזה - זה היה אתמול.
למה כלכך התרגשתי?
למה כלכך התבאסתי שנגמר? - אחרי הכל זה היה רק כמה ימים.
במקלחת (תוך כדי שאני שוטפת ומשחקת עם עצמי עם הסבון ללין שלי שיזכיר לי עכשיו לתקופה את האימוני האנאלי והמשימות..) חשבתי על זה לאט לאט אני מתקרבת לשנה מאז הפרידה שלי מהשולט וזוגתו.

הגעתי למסקנה שעד כמה שהייתי עם מגננות עם הזוג הקסום הזה, הייתי פתוחה, פגיעה, כנה וזורמת (יחסית אלי כמובן - אם אתם לא מכירים אותי לעמוק כנראה שלא תדעו כמה אני עקשנית ולא זורמת ובטח שבטח לא יודעים כמה אני חופרת עם שאלות). 
זה דבר מדהים בעיני שתוך מעט זמן אני התמסרתי, צייתתי, הייתי נשלטת. נשלטת שלמדה על עצמה, למדה מהטעויות שלה.
ב10 חודשים מאז הפרידה דיברתי עם נחמדים, רציניים, פחות רציניים, שמוקים וכמובן מאונני מקלדת (שאל תרדו יותר מידי על המאונני מקלדת, בחלק מהסיטואציות הם במקום ודווקא חקרתי קצת על הקינקים שלי ושפרתי את הכתיבה האירוטית שלי דרכם).
אבל לא באמת הייתי נוכחת, לא באמת רציתי, התגעגעתי לשולט שהיה לי, לשיגרה שהייתה לי, לאהבה שהייתה לי. ניסיתי ממש חזק לדחוף את עצמי לא להישאר באותו מקום של געגוע אבל להמשיך הלאה. להיות במקום שנוח לי, שלא אפגע, אבל שאהנה.

אז בימים האחרונים קרה משהו שלא ציפיתי אליו, רציתי להיפגש, כמובן שלא יצא כלום כי לא עבד. אבל רציתי, רציתי להיפגש, להשקיע, לשרת.
זה לא ממש קשור אליהם כמו שתודות להם הרצונות מחדש התעוררו.
כמובן שגם דרך המשימות שלהם הצלחתי גם לכבוש את התחת של עצמי והרגשתי העצמה עצמית, חרמנות, השראה ויצירתיות. זה היה מדהים!
כתבתי גם דוחות שרצו שאעלה אבל ידעתי שאם אעלה באותו הזמן ארגיש רע עם מחשבות לא רציונליות -מה שגם לצערי מחקתי את הדוחות...
אבל היה לי עוד את הציור שאיירתי להם את עצמי עם אטבים, מג'יק וואנד מחשמל והפלאג - שאותו כן רציתי לחלוק עכשיו.

זה מוזר איך יום חדש גורם לך להסתכל על דברים בצורה אחרת, שנכון שלא יצא מהכמה ימים האלו כלום, אבל מצד שני יצא מזה המון. אני מרגישה שזה פתח לי דלת שסגרתי לעצמי אחרי הפרידה. שעכשיו אני יכולה לחפש בצורה הנכונה שולט או זוג שולטים כי למרות שחשבתי בעמדתי במקום אני כן התקדמתי בקצב שהתאים לי, למדתי מטעויות, הבנתי מה נכון לי, למדתי איך להתנהל ועוד הרבה יותר. 

קיצר הייתי צריכה לפרוק מחשבות, הולכת לישון עם חיוך :)

 

Pinchi - וואו איזה איור מדהים!!
לפני 4 שנים
kinkit polania - אני חולה על האיורים שלך
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י