צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

LittlemonsteR

לפני 4 שנים. 12 בדצמבר 2019 בשעה 20:20

להלן הדו"ח השלישי (והאחרון שהיה בסדרת הדוחות):

דו"ח אימון אנאלי: 
האמת שהפעם הייתי ממש מעופפת כך שלא הייתי צריכה יין, אבל אני לא חושבת שזה נחשב לאנאלי ללא יין.
נגשתי לעניינים, מקלחת רותחת, סבון ללין אהוב עלי שמרגיע אותי, חומר סיכה וכמובן הפלאג (שהתחברתי אליו בימים האחרונים - למרות שאני חושבת שאני צריכה לקנות אחד יותר "נורמלי").
בלי היסוס, חומר סיכה והופ! הוא בפנים, משמעותי פחות כאב ונכנס יותר בקלילות ובאהבה. משם הראש דוש נכנס לתפקידו ופאק.. גמרתי בשיא המהירות שלי, אני חושבת שככל שקשה לי לחשוב ככה אני גומרת יותר חזק - מה הבעיה? (כן הייתה בעיה) - היא כשאני גמורה אני גומרת מספר פעמים במכה.. ולא הייתי בטוחה שזה היה נחשב לפעם אחת או לא..

ברגע שהדוש היה מכוון לדגדגן שלי התחלתי לרעוד בהיסטריה, ברגע שאני רועדת אני יודעת שזו הולכת להיות חתיכת גמירה ואולי רצף במכה.. הפעם היה רצף קטן רק שני גלים.. אבל פאק נהנתי.. שכובה במים רותחים, קצף לליין, פלאג ואורגזמות ברצף. 

אז לא הייתי בטוחה עם זה היה נחשב לפעם אחת או שתיים. והייתי ממש סמרטוט אחרי, אבל אמרתי עדיף לדחוף את עצמי.. הרמתי את עצמי קצת מהרצפה והמשכתי לעבוד עם הזרם על הדגדגן.. היה לי בשלב הזה גם קושי מהרעידות וגם שהתחלתי ליילל.. יש לי נטיה גם לעשות יללות אבל אני גרה עם ההורים אז פדיחה.. אז ממש ניסיתי לבלוע את היללות אבל ללא הרבה הצלחה..

מזלי שכנראה ההורים כבר הלכו לישון.. אז הפעם החליק לי טוב (חה!)
סוף דו"ח

 

Holden​(אחר) - איזו פטמה נהדרת
לפני 4 שנים
חלקה כאישה​(אחר) - למה באמת חשוב לך כמה גמירות היו ?
קורה לך שאת משפריצה ?
פשוט לפי הלך התיאור שלך עושה רושם שכן ....
וביננו שישמעו ....
שימותו הקנאים , תהני בכייפ
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י