צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הדיסלקט

בלוג של עלג.
זה יהיה מאתגר לשנינו
לפני 8 חודשים. 18 בספטמבר 2023 בשעה 8:57

כבר חמש שנים שחיי הזוגיות שלי לא זורמים כל כך בעיקר כי אני מאוד, מאוד, מאוד… מאוד בררן בחלק החיצוני, הייצוגי והלא עמוק של בת הזוג.

כבר שנתיים וחצי בלי דייט מטינדר וזה בגלל שהכנסתי את רצף האותיות בדסמ לפרופיל באותו שלב. לא שיש לי הכרויות בדרכים אחרות… אבל זה פוסט על טינדר אז זה פחות רלוונטי.

פעם, פעמיים בשבוע יש מאטצ אבל אין תגובה להודעת הפתיחה שלי. הבודדות שכן חוזרות להודעה ממני, לרוב מתנהגות כאילו הן לא באמת מעונייינות להכיר באופן כללי או שהן בסרטים משלהן והשיחה לא זורמת… יש כמובן מצב שהן ראו על הבדסמ רק אחרי שהיה מאטצ כי הן מחפיצות גברים כמו שאני מחפיץ נשים.

פעם באף פעם… פעם בחודש כזה, יש מאטצ, יש שיחה מעניינת ואז מגלים שהן פיספסו שכתבתי בפרופיל בדסמ ונעלמות.

לפני חצי שנה החלטתי לשנות את הטקסט כדאי להרגיש שאני עושה משהו ולא תקוע. חודשיים ישבתי וחשבתי איך לנסח את ההבדסמיות שלי בצורה הכי נכונה לאפליקצית הכריות ועם בכלל להכניס את זה.  ואחרי חודשיים של מחשבה הוספתי את המשפט…

מחפש קשר אינטימי,משפחתי, יציב, על בסיס חברות. תחומי עיניין משותפים עם מישהי שמכירה או מסוקרנת מהפודקסט סימנים
https://podcastaddict.com/podcast/4344133

*מומלץ. שני חמודות אמיתיות… לא כל כך מחדשות לוותיקים.ות אבל גרמו לי לחשוב ולנתח את הבדסמ שלי עם עצמי… שזה גם משהו…

מאז כבר 4 חודשים שאין מאטצ אחד. כל הפניות מבחורות שלא קראו את הפרופיל כמו שצריך, נעלמו.
אז מגניב, חסכתי לעצמי ופיניתי לעצמי עוד זמן חופשי משיחות לא רלוונטיות.. איזה כיף… יש לי עוד זמן לחשוב ולהתעסק בעצמי… כאילו יש לי מה לחדש לעצמי אחרי 46 שנה. לא משועמם מעצמי בכלל.

*מת כבר להכיר מישהי… לעזוב את הבעיות הלא בעייתיות שלי והלא מעניינות ולתת צומת לב ליצור אחר. דרכים להתמודד יש הרבה, עבודה, משפחה. חברים, תחביבים, כושר, התנדבות… חיית מחמד לא תהיה, כל עוד אני לבד. וכשאני לא אהיה לבד, אז מדי פעם הבת זוג תהיה חיית המחמד, ככה שאני לא בטוח שניקח עוד אחת… בכל מקרה הגוף יכול להיות ממש עסוק אבל לא המוח… לא חסר זמן לחשוב על הרצון הזה ולא הייתי צריך עוד ממנו.

אחרי כל זה אני תמיד מופתע מעצמי כשאני מתבאס שהחלקתי בטעות שמאלה, פרופיל של מישהי שנראת חמודה. אני כבר נכנס לאוטומט… ומחליק שמאלה בלי לסים לב מה אני מחליק… היי מה אני יעשה, זה קשה לבחון כל פרופיל באמת לעומק!
הרגשת הפספוס כזאת חזקה וברורה, כאילו אותה בחורה שפספסתי היא זאת שתשבור את תקראת הזכוכית… היא האחת… פספסתי את אהבת חיי! אין לי צל של ספק שטינדר לא יקפיץ לי את הפרופיל שלה שוב.. כאילו שאני אזכור איך היא נראת בכלל.

 

המכשפה בג'ינס​(שולטת) - אני רק שלושה שבועות בטינדר אבל יכולה להגיד שהיחס בין גברים לנשים יותר נוראי מהכלוב. לתחושתי יש שם 90% גברים ורק 10% נשים. בעוד גברים מריירים על כל נגזרות הבדסם שניסיתי לכתוב, כנראה שאצל הנשים הביטוי בדסמ פחות זורם. לא חושבת יש לי פיתרון קסם אבל יכולה להבין ולהכיל את הקושי. ליבי איתך וזה.
לפני 8 חודשים
Chimaera - תודה… לא חושב שהבעיה שלי זה האחוזים.. כמה גברים יש לא מעניין אותי, לא רואה אותם. אבל כן, בדסמ לא עובר טוב לנשים בארץ. מניח שלגברים בארץ הוא עובר יותר מידי חלק… ואת תמיד מוזמנת לחפש לי נשלטת קטנה ויפה עם ממש באה לך למצוא לי פיתרון… העלת לי ראיון לפוסט על נשלטת שידוכים, על תכן נשלט ניקיונות
לפני 8 חודשים
המכשפה בג'ינס​(שולטת) - אתה כבר מספיק גדול כדי לדעת שנשלטת קטנה ויפה ומכשפה שמחפשת כזו יש רק באגדות 😉
לפני 8 חודשים
Chimaera - ואיפה את חושבת שאני נמצע עם לא בללהלנד? חיי בסרט חבל על הזמן
לפני 8 חודשים
הארדקור​(אחר) - אה, הן יכולות לענות?
הייתי בטוח שסתם עושים להן שם לייקים..
לפני 8 חודשים
Chimaera - כן גם אותי זה מפתיע שהן משתמשות בפונקציה הזאת
לפני 8 חודשים
המכשפה בג'ינס​(שולטת) - הלייקים זה סתם מנגנון מיסוך. נשים עונות והרבה למי שנוצר להן איתו מאץ' וכתב להן.
לפני 8 חודשים
Chimaera - רשימת הלא חוזרות אלי אחרי ההודעה הראשונה לא היתה מביישת אף שולטת וכמות ההודעות שהיא מקבלת מנשלטים
לפני 8 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י