צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Chimaeraחשבון מאומת

הדיסלקט

בלוג של עלג.
זה יהיה מאתגר לשנינו
לפני חודש. יום שלישי, 26 במאי 2026 בשעה 1:19

שמישהי נעלמת לי באמצע שיחה במקום לומר לא מתאים לי.. ולסיים בצורה בוגרת אני הולך לשמוע את הלהקה הזאת

כמובן שאני לא מאכל לאף אחת למות.. אבל טיפה מורבידיות כדאי להתמודד אם תסכול לא הזיקה לאף אחד.

 

דרך אגב.. אין לי מושג על מה הם שרים זה בטורקית

וטורקית יושבת מצויין על גותיות.

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י