יש כזו פיקציה... פנטזיה... מחשבה... ממש לא סגור על הטרמינולוגיה, אבל היא מאוד שכיחה בעולמות השליטה.
שומעים את הרצון הזה אצל כמעט כל נשלטת וכמעט כל שולט.
מנסים למכור, או רוצים לקנות, ביטחון מושלם.
ודאות מוחלטת.
את ההרגשה שמישהו תמיד יודע מה צריך לעשות.
שתמיד רואים את הנשלטת.
שתמיד יודעים מה נכון
אבל זה פשוט לא ריאלי לצפות לזה.
דומיננטיות לא אומרת שאין ספקות.
והתמסרות לא אומרת שברור מה מרגישים.
אנשים לא מרגישים רגועים ליד שלמות
אנשים נרגעים ומרגישים בטוחים מתוך כנות.
לפעמים המשפטים הכי חזקים הם דווקא המשפטים שיש בהם חוסר ביטחון...
אני צריך שנייה...
זה יושב לך טוב?
לכוון את זה?
את עדיין איתי?
תני לי סימן קטן שאני בכיוון...
אני לוקח את זה חזק מדי?
אני רוצה לשמוע שאת רוצה להמשיך, לא רק להניח שאת רוצה.
זה לא הורס את הדינמיקה.
זה פשוט הופך אותה לאמיתית יותר... כנה יותר.
כי שליטה בדסמית היא לא מופע יחיד.
היא נוצרת יחד... מתוך מודעות, מתוך חיבור הדדי... ולא מתוך פוזה שאי אפשר באמת להחזיק.
אם במקרה ושאלתן את עצמכן למה יחסים 24/7 אם שולט טוטאלי לא באמת מחזיקים מעמד.

