צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Chimaeraחשבון מאומת

הדיסלקט

בלוג של עלג.
זה יהיה מאתגר לשנינו
לפני שלושה שבועות. יום שלישי, 2 ביוני 2026 בשעה 21:32

הזקפה הזאת!!!

כבר פאקינג חצי שעה

מ 4!!

זה עוד לה זקפת בוקר...

של הבוקר תגיע עוד שעתיים ככה.

 

העיקר אומרים תזמן זה יקרה...

אני מזמן ומתחרמן מזה

כוס אמא של הרוחניקים אם הרעיונות שלהם


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י