אחד הטאבוים הגדולים בכלל, וגם כאן בכלוב... לא שאני מצפה פה לפתיחות מחשבתית.
פער גילאים רציני.
כשאחד הצדדים מבוגר לפחות פי שניים מהשני.
ומסיבה שבאמת לא ברורה לי, זה בעייתי על סף המגעיל גם מצד המבוגר שנרתע או מזלזל בצד הצעיר, וגם מצד הצעירים.
* קשר מבוסס מיניות, פתוח, כנה, כשברור לשני הצדדים שזה זמני ושלא ריאלי להמשיך לזוגיות מלאה.
** מנוסח כשהגבר הוא המבוגר, כי אני גבר מבוגר,
*** כמובן!! חוקי!!! לא אם קטינים.. לא בעד לחתן בנות 14!!!
אבל זה ממש לא רלוונטי רק לגברים מבוגרים.
למה זה טוב לצעירה?
גישה לניסיון מיני רב יותר. פרטנר שכבר צבר שנים רבות של ניסיון, טעויות ולמידה.
למידה וגילוי עצמי מיני. הזדמנות להבין טוב יותר את הגוף, את ההעדפות ואת המיניות שלה.
חשיפה לעולמות מיניים חדשים. פנטזיות, גישות, דינמיקות או פרקטיקות שלא פגשה קודם.
פחות לחץ ביצועי. סיכוי טוב שהגבר אכן עבר את שלב ההוכחה העצמית והתחרות המינית.
משיכה לדינמיקת פער הגיל עצמה. עבור נשים שחוות את פער הגיל, הניסיון או הבשלות כמקור משיכה בפני עצמו.
למה זה טוב למבוגר?
תחושת נחשקות. הידיעה שאישה צעירה משמעותית נמשכת אליו מינית.
גיוון מיני. חוויה שונה מזו שהוא חווה בדרך כלל עם נשים בנות דורו.
הנאה מפער הניסיון. הסיפוק שבהובלה, הדרכה או שיתוף ניסיון מיני רב יותר, כאשר אכן קיים פער כזה.
תחושת חיוניות מינית. החוויה הסובייקטיבית של חיזוק תחושת הנעורים, האנרגיה והאטרקטיביות המינית.
לא חושב שהייתי משקיע ומחפש קשר כזה... אבל אם הוא היה נוצר באופן טבעי? ביוזמת הצד הצעיר?.. בכיף.. רואה רק חיובי בסיטואציה.
בגיל 24 היה לי קשר כזה עם בת 56... רק הרווחתי מהקשר הזה. ובגיל 45 היה לי קשר כזה עם בת 24... היא עדיין בקשר חברי איתי ואני יודע שאני מקור לכוח בשבילה.
יאללה... תתחילו לסקול אותי...

