צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Chimaeraחשבון מאומת

הדיסלקט

בלוג של עלג.
זה יהיה מאתגר לשנינו
לפני 4 ימים. יום שבת, 20 ביוני 2026 בשעה 15:54

השיר הזה הוא מטפורה מדוייקת לתחושות שלי כלפי הבלוג שלי כאן 

אני מרגיש לגמרה כמו מישהו שרוצה לרקוד כדאי להרשים משהיא.. רק שאין לו מושג איך לרקוד ולא באמת אכפת לו..

ספציפית במקרה שלי אין כל כך את מי באמת להרשים

 

 

Today we play the tapes

Your friends, my friends came here to dance

I am not alone and you are not either

Tonight the music is on until morning

What a pity that I can't dance

I can't dance

The strobe light begins to blink

Dear people, I am so sorry, but I want to dance

Open your eyes, look at me

These movements are for you

So what a pity that I can't dance

I can't dance


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י