אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Chimaeraחשבון מאומת

הדיסלקט

בלוג של עלג.
זה יהיה מאתגר לשנינו
לפני 5 ימים. יום ראשון, 21 ביוני 2026 בשעה 0:31

זה היה ברור שברגע שאני אחזור לאונן הכל יראה לי טיפשי.. ויהיה לי בעיה לפרסם פה דברים..

הכל יעבור סינון של גאוני או לא.. אמיתי או לא... מדייק את עצמי באופן מושלם או לא...

יאללה.. ממתי אכפת לי מה אחרים חושבים עלי?

אני לגמרה מעדיף את עצמי חרמן למוות עד לרמה שהביקורת העצמית יורדת למינימום ההגיוני.

 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י